Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Meidän salilla käyvä naapuri on käynyt siitä asti kun alotin, ei ole kehittynyt siinä ajassa tippaakaan. Hänen saliepisodinsa kestävät n. 20 minuuttia, siihen kuuluu peilin edessä egoilu, hauikset 8kg käsipainoilla, penkkiä 40kg:lla niin pitkään, että jää siihen alle ja yksi sarja jalkaprässiä 100kg:lla noin 10 toistoa kunnes ei enää jaksa. Käyttää myös painonnostovyötä joka ikisessä liikkeessä. Se on tärkeä siinä prässissä.

Tapansa kullakin, mutta tää menee jo helvetin naurettavaks. Tosta vyöstä on tullut sen tavaramerkki ja monella on naurussa pidättelemistä kun kaveri astelee saliin sisälle.

Meidän salilla käyvä naapuri on käynyt siitä asti kun alotin, ei ole kehittynyt siinä ajassa tippaakaan. Hänen saliepisodinsa kestävät n. 20 minuuttia, siihen kuuluu peilin edessä egoilu, hauikset 8kg käsipainoilla, penkkiä 40kg:lla niin pitkään, että jää siihen alle ja yksi sarja jalkaprässiä 100kg:lla noin 10 toistoa kunnes ei enää jaksa. Käyttää myös painonnostovyötä joka ikisessä liikkeessä. Se on tärkeä siinä prässissä.

Tapansa kullakin, mutta tää menee jo helvetin naurettavaks. Tosta vyöstä on tullut sen tavaramerkki ja monella on naurussa pidättelemistä kun kaveri astelee saliin sisälle.

No joo.

Kyllä aika moni pitää vyötä aika monessa muussakin liikkeessä kuin kyykyssä.
Esim. Hauiskääntö seisaaltaan suoralla tangolla,penkkipunnerruksessa, ylätaljassa, seisaaltaan tehtävissä olkapäälikkeissä jne. Kuka mistäkin syystä. Jollain saattaa olla selässä vammoja tms. Ja vyö tukee hyvin.

Kyllä mielummin vyö kuin salihanskat,pitäköön kukin mitä pitää.

Aivan totta.

"Kyllä mielummin vyö kuin salihanskat,pitäköön kukin mitä pitää."

Tosin tosi treenarihan pukee vyön, hanskat ja hikinauhan jo pukkarissa ja aloittaa tuiman katseensa ja puhisevan hengityksensä jo pukkarin ovesta ulos astuessaan. Sama uhmakas ilme säilytetään koko treenin ajan, välistä toki kulmain alta heitetään tuima katse kanssa treenaajiin ja vilaistaan peilistä sitä valtaisaa selkää jonka illuusion liian tiukalle vedetty vyö saa aikaiseksi.

En siis moista ole koskaan itse nähnyt, mutta villit urbaanilegendat kertovat tällaisia majailevan lähes salilla kuin salilla...

Pyh. Hanskat on ihan pirun kätevät jos haluaa pitää kätensä hyvässä kunnossa. Mulle tulee känsiä jo niistä vaaleanpunaisista käsipainoista ja työmieskädet välttääkseni käytän hanskoja lähes kaikessa missä joutuu käsillä tekemään vähänkin enemmän. Plus että hanskojen kanssa käsiin siirtyy vähemmän pöpöjä likaisista ja hikisistä tangoista.

Tosin mulla onkin ihan älyttömän siistit hanskat. Niissä on vähän vaaleanpunaistakin :david:

Mä tyksin hanskoista <33

Vähintään reenin loppupäässä on pakko käyttää hanskoja kun käsiin sattuu vähän liikaa..
Parempi pitää hanskoja kädessä että saa keskityttyä itse liikkeeseen kun ulista kädet rakoilla aina reenin jälkeen..

Tosin mulla onkin ihan älyttömän siistit hanskat. Niissä on vähän vaaleanpunaistakin :david:

Joo, mullaki o seksikkäät Euromarketista ostetut vaaleansiniset/mustat camohanskat, maksoi jotain 4 euroa - aattelin että tosi tyylikkäät ja niin vissiin ajatteli noin puolet lähisalin kävijöistäkin, kun kaikilla samat kourassa :D Mutta meikäläinen ei voi hanskatta treenata, kädet hikoilee sen verran voimakkaasti että mahdoton tehdä mitään tangolla.

Lievästi off topic, mutta onpa älyttömänä eroja eri salihanskoissa. Olen koettanut useamman kympin arvoisia "kunnon bodaushanskoja" jotka ovat tuntuneet surkealta kourassa, ja sitten päätynyt käyttämään näitä muutaman euron pyöräilyhanskoja. Tosi vaikea löytää itselleen sopivia.

cgloves04.jpg

Ei helvetti - salihanskat :hyper: - tästä mallista tunnistaa aloittelijan.

Mä ainakin nauran kaikille joilla on hienot hanskat, remmit ja muut releet viimeisen päälle, sit nysvätään jossain nurkassa ja "kovasti treenataan." :piis:

Plus että hanskojen kanssa käsiin siirtyy vähemmän pöpöjä likaisista ja hikisistä tangoista.
Varmaan oikea hygienian riemuvoitto, kun kaikki salilta tarttuneet pöpöt muhii hiestä märässä tumpussa. Haiseekin varmaan samalta kuin pesisräpylä. :hyper:

Mutta meikäläinen ei voi hanskatta treenata, kädet hikoilee sen verran voimakkaasti että mahdoton tehdä mitään tangolla.
Miten ois mankku? :pano:

Prot käyttää vaan verisiä remmejä.. mittää hanskoi'.
Khyl remmit ihan must, mut sen lisäksi hanskat;) Hullut känsät ollu koko treeniuran, vaikka hanskat aina ollut. Ilman niitä iho olisi aivan paskana k.o alueella.

Ite en vois treenaa ilman salihanskoja, enkä rannetukia. Pari kertaa unohtunu, ja heti meinaa kipulla. Kyynärtuet ja vyöt ihan normisti keskivartaloa rasittavissa liikkeisssä. Miksi ei ottaisi varman päälle ja maksimoisi kehityksen tälläkin sektorilla vammoja ennaltaehkäisten??

Khyl remmit ihan must, mut sen lisäksi hanskat;) Hullut känsät ollu koko treeniuran, vaikka hanskat aina ollut. Ilman niitä iho olisi aivan paskana k.o alueella.

Ite en vois treenaa ilman salihanskoja, enkä rannetukia. Pari kertaa unohtunu, ja heti meinaa kipulla. Kyynärtuet ja vyöt ihan normisti keskivartaloa rasittavissa liikkeisssä. Miksi ei ottaisi varman päälle ja maksimoisi kehityksen tälläkin sektorilla vammoja ennaltaehkäisten??

Täysin sama täällä, lähes aina oon hanskat kädessä ollu ja silti kauhiat känsät käsissä, tottakai pitää rannetukien tieltä heivata silloin tällöin mutta pääasiassa aina hanskat kädessä...

Mielummin keskittyy itse liikkeeseen ja näyttää "daijulta" ku itku silmässä repii kädet verille :D

No joo.

Kyllä aika moni pitää vyötä aika monessa muussakin liikkeessä kuin kyykyssä.
Esim. Hauiskääntö seisaaltaan suoralla tangolla,penkkipunnerruksessa, ylätaljassa, seisaaltaan tehtävissä olkapäälikkeissä jne. Kuka mistäkin syystä. Jollain saattaa olla selässä vammoja tms. Ja vyö tukee hyvin.

Joo, varmaan käyttääkin, mutta tämä kyseinen nekru on kyllä ihan vitun pihalla. Tänäänkin treenas 10 min ja sen jälkeen vihelteli pukkarissa noin 2 vuotiaille tytöille, jotka joku perheenisä oli ottanut mukaan. Isän ilme oli näkemisen arvoinen :hyper:

Outoa on jos joku saa salilla kätensä verille... Itse otan tangoista, kahvoista yms. sormilla vahvasti kiinni ja vastaavasti päästän irti kun lopetan. Ei oo verta tai sen kummempia känsiä näkynyt.
Itse aiheutan varmasti komediaa punttimiehille ja -mimmeille, lähinnä eri tangoissa apinoimalla ja jumppaamalla. :D

Back
Ylös Bottom