Isabellalta hyvää settiä äsken pukkarissa![]()
juuh, meinas bellalla posliini vilkkua
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Isabellalta hyvää settiä äsken pukkarissa![]()
Hitto että alko ärsyttämään se Oonan saarnaaminen Miron ryyppyreissusta. Miten käy pihlajakadun nuorison, jos Oona lähtee sinne Japaniin?
Varmaan jotain mediaholhousta ettei nuorisolle anneta huonoa esimerkkiä telkkarissa toi Salkkarien nuorison elämän tylsäksi käsikirjoitus.Kyllä. Sinänsä säälittävää kyllä tuo hirveä negatiivinen paheksunta. Ärsyttää kyllä Aino ja Otto ko. sarjassa saakelisti, todella perseestä ja narisee koko ajan jostain.
Jotenkin näin mäkin oon sen visualisoinu.
Valitettavasti salkkareiden kirjoittajilla ei taida olla yhtä mahtavia kykyjä kirjoittaa eeron aaroksi muuttumisesta.

Se Sönkön muutos Aaroksi tapahtuisi kevään viimeisessä jaksossa viimeisenä kohtauksena. Kuvitelkaa se hetki... Lapsen isä on käynyt ilmi ja Eero on hämillään paennut tilannetta mökilleen. Kuvitelkaa hämärä vanha mökki jossa 80-luvun huonekaluja. Eero istuu pöydän ääressä pää polvissa itkemässä että häneltä meni koko elämä alta kun lapsi olikin Lassen. Eero näkee Aaron, joka istuu leuhkana pöydän takana olevalle vastapäiselle tuolille ja vittuilee että taas sitä Sönkköä sorsitaan eikä Sönkkö tee mitään. Sönkön näkemä mielikuvitus-Aaro lupaa auttaa sitä, ehdottaen kostoa ja tapaa siihen; mikäs olisikaan henkilöllisyysvarkauksia eläessäänkin harrastaneen Aaron mielestä mieluisampi tapa kuin kosto monille traumoja aiheuttaneen kaksoisveljen hahmossa? Miettikää sitä mystiikkaa, miltä Aaron uhreista jotka saivat helpotuksen Aaron kuoltua tuntuu jos Aaro palaisikin haudan takaa? Eero suostuu Aaron ehdotukseen ja kävelee mökin kellarille, kaivaa siellä esiin metallisen laatikon. Tässä vaiheessa lähtee soimaan kirkkokuoromusiikki. Hämärässä kellarissa varjojen lomassa Eero pukee Aaron vanhat vaatteet päälleen ja sliippaa tukan taakse. Lähtiessään mökiltä Aaroeero virittää mutkan, työntää sen takkinsa alle kainalokoteloon, vilkaisee vielä eteisen peilistä hiusten olevan hyvin. Peilistä heijastuu häijy virne hullunkiilto silmissä. "Paula, Paula, Paula..." :evil: => Ruutu siniseksi ja kesätauko.
mun mielestä vois heivata sen vanhan karin pois koko sarjasta ja ottaa tuo uusi tilalle. se on nii ärsyttävän näköne ja oloneOmasta mielestäni varsin pätevä näyttelijä kans tuo uusi KT. Kun vanha tulee takaisin sitten, niin voisi tuosta tulla joku uusi henkilö, joku KT:n ja Stuban kaveri. :D
Älä dissaa orkkis KT:tä, hengenlähtö lähellä.mun mielestä vois heivata sen vanhan karin pois koko sarjasta ja ottaa tuo uusi tilalle. se on nii ärsyttävän näköne ja olone
mun mielestä vois heivata sen vanhan karin pois koko sarjasta ja ottaa tuo uusi tilalle. se on nii ärsyttävän näköne ja olone

mun mielestä vois heivata sen vanhan karin pois koko sarjasta ja ottaa tuo uusi tilalle. se on nii ärsyttävän näköne ja olone
Kyllä kehotuksella on tiukkaa mimmilihaaki! Heidiki siellä fitnesseilee. <3