Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Jos järjestyksenvalvojakortin voimassaoloaika on mennyt pari viikkoa sitten umpeen niin voiko vielä käydä kertauskurssin vai pitäiskö suorittaa koko paska alusta asti?

Jos järjestyksenvalvojakortin voimassaoloaika on mennyt pari viikkoa sitten umpeen niin voiko vielä käydä kertauskurssin vai pitäiskö suorittaa koko paska alusta asti?
Oikein jos muistan ni jos kortti menee vanhaks -> käyt kertauskurssin ni voit taas hakea uutta korttia, ei tarvi koko paskaa käydä uusiks, jos kortin umpeutumisesta on yli 6kk ni sit pitää käyä koko paska uusiks.

Mulle lähetettiin kännykkään videoleike, jonka haluaisin tallentaa tietokoneelle. Onkohan se jotenkin mahdollista ilman johtoja?

Mä yritin äsken johdon kanssa, mutta tietokone ei suostu asentamaan jotain Nokian ohjelmaa, kun se ei löydä sellaista/se on tuntematon. Ja sit kännykän muistikortti on niin pieni, että mun kortinlukijalle ei löydä sieltä paikkaa.

Yritin lähettää videoleikettä sähköpostiinkin, mutta se ei onnistu. Tavallisen kuvan lähettäminen kyllä onnistuu. Varsinaista nettiyhteyttä mulla ei puhelimessa ole.

Mulle lähetettiin kännykkään videoleike, jonka haluaisin tallentaa tietokoneelle. Onkohan se jotenkin mahdollista ilman johtoja?

Mä yritin äsken johdon kanssa, mutta tietokone ei suostu asentamaan jotain Nokian ohjelmaa, kun se ei löydä sellaista/se on tuntematon. Ja sit kännykän muistikortti on niin pieni, että mun kortinlukijalle ei löydä sieltä paikkaa.

Yritin lähettää videoleikettä sähköpostiinkin, mutta se ei onnistu. Tavallisen kuvan lähettäminen kyllä onnistuu. Varsinaista nettiyhteyttä mulla ei puhelimessa ole.

Löytyykö luurista ja tietokoneesta bluetooth? Sillä onnistuisi.

Kun on niitä minipossujakin, niin onkohan joku jossain jalostanut minilehmän? Sellaisen, jota voisi pitää vaikka parvekkeella?

Olisi niin kätevää kun olisi kahvimaito aina kädenulottuvilla :D Typerä maito aina joko vanhentunutta tai loppu.

Onko mitään väliä laittaako spagetin suoraan vaan kiehuvaan veteen vai kylmään veteen lämpiämään?

Varmaan joidenkin hifistelijöiden mielestä on, mutta käytännön kokemukset osoittavat että ei ole, tulee aivan samanlaista keitti miten tahansa.

Asenna Pc-suite, sen mukana tulee tarvittavat USB-ajurit. Suoraan ilman ajureita liittäminen ei onnistu, kuten huomasit.
Tai sitten hanki/lainaa jostain korttiadapteri.

Puhelimen malli olisi tietenkin ihan tarpeellinen tieto. Merkiksi oletin Nokia tuon kuvaamasi ohjelman tarpeen takia.

Ummm... ööö... siis yritit lähettää MMS:n sähköpostiin? Vai ihan sähköpostina sähköpostiin? Jälkimmäinen ainakin onnistuu taatusti. Ensimmäisessä voi tulla joku yleinen MMS-kokorajoitus vastaan.

Kun on niitä minipossujakin, niin onkohan joku jossain jalostanut minilehmän?

Dexter_Mini_Cow.jpg

Jokos se kauppojen sunnuntai-aukiolokausi on alkanut, eli onko huomenna toiveita saada elintarvikkeita ostettua?

Onko sunnuntaisin myös muita kuin ruokakauppoja auki? esimerkiksi kauppakeskuksissa dressmann?

Back
Ylös Bottom