Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tyhjä kori on 2,20 €.Paljonko on kaljakorin on pantti?
Oikein jos muistan ni jos kortti menee vanhaks -> käyt kertauskurssin ni voit taas hakea uutta korttia, ei tarvi koko paskaa käydä uusiks, jos kortin umpeutumisesta on yli 6kk ni sit pitää käyä koko paska uusiks.Jos järjestyksenvalvojakortin voimassaoloaika on mennyt pari viikkoa sitten umpeen niin voiko vielä käydä kertauskurssin vai pitäiskö suorittaa koko paska alusta asti?
Mulle lähetettiin kännykkään videoleike, jonka haluaisin tallentaa tietokoneelle. Onkohan se jotenkin mahdollista ilman johtoja?
Mä yritin äsken johdon kanssa, mutta tietokone ei suostu asentamaan jotain Nokian ohjelmaa, kun se ei löydä sellaista/se on tuntematon. Ja sit kännykän muistikortti on niin pieni, että mun kortinlukijalle ei löydä sieltä paikkaa.
Yritin lähettää videoleikettä sähköpostiinkin, mutta se ei onnistu. Tavallisen kuvan lähettäminen kyllä onnistuu. Varsinaista nettiyhteyttä mulla ei puhelimessa ole.
Löytyykö luurista ja tietokoneesta bluetooth? Sillä onnistuisi.
Ei sitäkään.
Onko mitään väliä laittaako spagetin suoraan vaan kiehuvaan veteen vai kylmään veteen lämpiämään?
Mulle lähetettiin kännykkään videoleike, jonka haluaisin tallentaa tietokoneelle. Onkohan se jotenkin mahdollista ilman johtoja?
Mä yritin äsken johdon kanssa, mutta tietokone ei suostu asentamaan jotain Nokian ohjelmaa, kun se ei löydä sellaista/se on tuntematon. Ja sit kännykän muistikortti on niin pieni, että mun kortinlukijalle ei löydä sieltä paikkaa.
Yritin lähettää videoleikettä sähköpostiinkin, mutta se ei onnistu. Tavallisen kuvan lähettäminen kyllä onnistuu. Varsinaista nettiyhteyttä mulla ei puhelimessa ole.
Kun on niitä minipossujakin, niin onkohan joku jossain jalostanut minilehmän?
Eläs kiittele, se lykkäsi sulle väärän vastauksen
h' = h + C(1-exp(g/dB))