Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vois tulla salkkareihin taas yks sisarusrakkaus lisää, niitä ei tässä oo ollutkaan..Varmaan kohta toi niina on tyyliin joku helenan lapsi, tai aika kovasti tota ikonia se muistelee...
Sebastian
Itse odotan traagista kuolemaa Panulle. Hän hyppää lentokoneesta ja taloudellisista syistä tuohon kohtaan on leikattu komea ilmalento Kriston kuolemasta.
Varmaan kohta toi niina on tyyliin joku helenan lapsi, tai aika kovasti tota ikonia se muistelee...
Tätä en ajatellutkaan, mulle tuli ekana mieleen että Niina olisi hurjassa nuoruudessaan varastanut sen ikonin jostain..Varmaan kohta toi niina on tyyliin joku helenan lapsi, tai aika kovasti tota ikonia se muistelee...

Nus, eipä kyllä o mikää kovin venäkkonimi.. terveisin iso S
Latinaista lähtökohtaa ja yleinen oikeestaan Ruotsissa ja Saksassa
- Panu meni Lapin erämaahan etsimään Veeraa, jonka maha on iäti kasvava. Tokihan Veera löytyi alta aikayksikön, mutta Veera sanoi ettei enää rakasta Panua. Panu meni itkemään lentokoneelleen, jonne ex-vaimo Iiris tuli taksilla. Panu ja Iiris lähtivät lentämään, mutta Panun koneeseen asentama ilmanputsari oli päästänyt öljyä ilmamäärämittarille ja kone rupesi prötäilemään. Idiootti. He muuttuivat siniseksi syöksyessään maata kohti.Solid? Anyone?
Helpatkaa viime salkkarit missannutta? :(
Lyhyt briiffi , ja olisin tosi kiitollinen.
Ootko Stuban kaima?
Joo no toi Sebastian nyt on vähä monikansallinen mutta Sergei on ryssä vaikka polttopullolla paistais. :D
- Panu meni Lapin erämaahan etsimään Veeraa, jonka maha on iäti kasvava. Tokihan Veera löytyi alta aikayksikön, mutta Veera sanoi ettei enää rakasta Panua. Panu meni itkemään lentokoneelleen, jonne ex-vaimo Iiris tuli taksilla. Panu ja Iiris lähtivät lentämään, mutta Panun koneeseen asentama ilmanputsari oli päästänyt öljyä ilmamäärämittarille ja kone rupesi prötäilemään. Idiootti. He muuttuivat siniseksi syöksyessään maata kohti.
- Taalasmaa-taloudessa arvioitiin antiikkia ja urakalla. Niina toi Helenalle jonkin vanhan ikonin Jeesuksesta, joka veti Helenan ihan mykäksi. Hintaa ei moisella rääpystyksellä kuulemma ole, mutta Helenalle sillä on jotain käsittämätöntä tunnearvoa.. mutta mitä? Mutta mitä...? Vara-Karikin kävi paikalla luuhailemassa, ja tuumasi vaan että Stuba on pelannut hienosti korttinsa Niinan suhteen. Heillä onkin illalla treffit Kentaurissa.
- Peppi itki kun kukaan ei rakasta häntä. Tämä johtui siitä että Ossi ei halunnut tätä cockblockaamaan sinne poikamiesten asuntoon. Puolen tunnin moraalisaarnan jälkeen Ossi kävi kuitenkin sanomassa Pepille että tämä voi asua heidän kanssaan.
- Lassen ja Tanjan taru on nyt sitten virallisesti viimeisellä sivulla. Lasse kävi Paulan luona ensin kyselemässä että "palataax me niinq yhteen vai oonx mä vie Tanjan kaa?". Paula löi oven kiinni, mutta Lassen ja Tanjan tarina loppui silti. Lasse heitti aika player-lauseita siinä: "sä olet upea nainen"; "tää ei johdu susta, vaan musta"; "mä olen varmaan homo kun tää meni näin"; "viimeinen pano?". Tanja kuitenkin sanoi että herra voi painua hevon perseeseen ja hakea loput kamansa myöhemmin.
Tuossa ne nyt suunnilleen oli. Muut voisivat lisäillä jos jotain tärkeää jäi sanomati.