Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Juulia sai potkut, katkarapu yllätyksensä takia. -->päätti lähteä lääkikseen, kun tohtori kehui juulian toimia.
Miranda vetää viimeisen strippauksensa ismon polttareissa. Stellanssiin tuli kaksi rosvoa.
Lentokapu pyysi eks eukkoaan jäämään hänen luo pysyväksi aikaa. Ei suhtaunut Iiris tähän kovin hyvin.

Pihlajakadun perinteet huomioon ottaen, koko kerrostalon miesväki on juhlistamassa Ismon viimeistä poikamies-iltaa.

Mitä luulette, hemmotellaanko katsojia Lasse Vs. Eero Part: 3:lla?
633077.jpg

Voi perkele! koko viikon salkkarit menny ohi iltavuorojen takia enkä voi viikonloppunakaa katsoo :( ens viikol sitten ei tapahdu mitään mielenkiintosta koska mulla on mahdollisuus katsoo ;)

Voi perkele! koko viikon salkkarit menny ohi iltavuorojen takia enkä voi viikonloppunakaa katsoo :( ens viikol sitten ei tapahdu mitään mielenkiintosta koska mulla on mahdollisuus katsoo ;)
No jos yhtään vanhat merkit pitää paikkansa, niin eiköhän homma vaan lähde entisestään tiivistymään kesätaukoa kohti.

Pihlajakadun perinteet huomioon ottaen, koko kerrostalon miesväki on juhlistamassa Ismon viimeistä poikamies-iltaa.

Mitä luulette, hemmotellaanko katsojia Lasse Vs. Eero Part: 3:lla?
633077.jpg

Tuon lisäksi uskoisin, että pääotteluna tulee olemaan Stubastian vs. Tsardään. Naisissa tulevat kohtaamaan Niina vs. Iiissabella.

Ismo jaksaa aina yllättää :D Mahtavasti lyövät salkkareissa överiksi joka asian!! Tuskin maltan odottaa että tänään näkee mehiläis-ismoa lisää. Salla muuten jaksaa aina olla yhtä rasittava ja neuroottinen. Vaikka on se joskus herttainenkin, varsinkin silloin kun hössöttää niistä maskeerauksista:)

Niin ja myös tsäk tsärdäänin ilme on varmaan odottamisen arvoinen, kunhan näkee Niinan Töissä!

Edit. Tuleeko kenellekkään muulle hyytävä tunne kun Eero näkee Aaro-harhoja? Mie säikähdän aina hirveästi!:D

No jos yhtään vanhat merkit pitää paikkansa, niin eiköhän homma vaan lähde entisestään tiivistymään kesätaukoa kohti.

Mulle varmaan nakitetaan iltavuoroviikko just sille viikolle kun tulee vikat salkkarit :D "mä en sit voi tehdä iltavuoroo ku tulee salkkarit..." :rock:

Back
Ylös Bottom