Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

luulen et oma memmu ei kauheesti arvostais jos roikkuis salilla vieraissa patjoissa kiinni :D

Oot kyl oikeessa, nyt on jo tukalaa nukkua niin kohta se vaan pahenee ja pahenee..
Kävitkö ees heittää mitään nasevaa replaa mammoille?

No se oma memmu voi olla pieni este.:D

Ei ollut kyllä mun makua ja ikääkin oli myös hiukan liikaa.;)

Vielä ei ole paha edes nukkua ainakaan täällä, mutta ne kesähelteet verottaa.:puntti:

Ja oma eukko hyvä tekosyy ni ei tarvii myöntää ettei ees uskaltais puhuu niille :D

Ite nuku ikkuna auki talvellakin niin tää rupee olee jo kuuma lämpötila.

Kaipa niille puhua voi ilman taka-ajatuksia?;) No alkaa teikällä olemaan sitten aineenvaihdunta ja lämpötilat sitten ihan hyvässä kuosissa. Ite kyllä talvella vetelen kanssa ikkunat auki harvasen hetki. Tulee sopivan viileää ja raikasta ilmaa.:D

tiedä sit mistä johtuu.. :rolleyes: Ei oo yks eikä kaks kertaa yössä ku joutuu vaihtaa tyynyä tai peittoa ku ne on ihan läpimärät :D
Saatikka sit ku mennään tonne hässimisen puolelle.
Salilla tulee paita ihan läpimäräks 2-3 lämpösarjan jälkeen :)

Eipähän käy matalilla kierroksilla.

Riisiä, hyi. Rahkaa, nam.

HC-ruokaa. Pelkkää riisiä, jätetonnikalaa ja kananmunanvalkuaisia. Makuelämys täys kymppi. Onneksi on "kaukana" ne ajat.:D

Liemikuutiot toimii riisissä muuten kuin häkä.

ja kouluhommia :jahas:

ens vuonna pitää panostaa ettei jätä mitään viimiseen päivään/yöhön :curs:

Moi vaan kaikille joo hei...

Grrrrrr, oon taas ollu koko päivän jotenki ihan raivona ja tulihan sitä tirautettua kotimatkalla muutama kyynelki. Hohhoijaa, tarttisin tänne jonku surutopikin, mihin voisin joka päivä kirjottaa. :curs:

Pitäskö mennä nukkumaan ja tehä aamupäivällä jotain kehittävää vai valvoisko ja kattoisko sarjoja ja nukkuis myöhään?

Back
Ylös Bottom