Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa kun naapurit kolistelee koko ajan. Seinät heiluu, ihankun pommeja tippuis 5-10sek välein. Vittu.

Ei ole töitä.. Ja aina kun teen soittokierrosta sama virsi. Ei ole tarpeeksi työkokemusta. Jos muuten haluatte jonkun alan nurin niin mä voin alkaa opiskelemaan sitä niin ei mene kun puoli vuotta niin johan hyytyy :D (kolmas kerta jo omalle kohdalle). Noh ei vielä kuitenkaan heitetä kirvestä kaivoon.. Mut tää vituttaa kohtuu ankarasti.

Juu tuo yllämainittu on suhtellisen hanurista. Yritysten pitäisi oikeasti katsoa hieman peiliin ja ymmärtää, että jostainhan se työkokemus on saatava. Eli olisi kiva saada edes mahdollisuus. Naurettavia nämä min 5 vuoden työkokemus alalta, ylempi korkeakoulututkinto, puhuu sujuvasti 3-4 kieltä, yhteistyötaitoinen, edustava, kaiken kaikkiaan superihminen. Sitten työtehtävänä on korkeintaan päällikkötason pikkupaikka ja palkkana 2400 eur/kk. Joku firma taitaa vastaavia nykyään jo kyllä vaatia ihan perus toimistotyöntekijän paikkoihin.

Tyttö 11kk, poika 4v ja akka 28v ripuloivat kilpaa jo neljättä päivää/yötä. Itse vielä tolpillaan, mutta alkaa vähän sipittää. Pese pyykkiä, vaihda ripulivaippaa, desinfio kädet, levitä pyykit, pakkonesteytä, kanna mehua, pese klorinilla lattioita, herää 10min välein yöllä ulinaan, pakkaa kamat ja aja ylinopeutta lastenklinikalle, kuuntele vittuilua kun en mennyt omalle terveysasemalle, kylve paskassa klinikan vessassa, heitä vaatteet roskiin, mittaa kuumetta, siivoa paskaa ja kusta klinikan lattialta, käy apteekissa ja kaupassa..

Taidan nuolaista seuraavaa ripulivaippaa, että saisin itsekin tuon taudin. Helpommalla pääsisi...
:hyper:

Kiitos. Taas jaksaa.

Juu tuo yllämainittu on suhtellisen hanurista. Yritysten pitäisi oikeasti katsoa hieman peiliin ja ymmärtää, että jostainhan se työkokemus on saatava. Eli olisi kiva saada edes mahdollisuus. Naurettavia nämä min 5 vuoden työkokemus alalta, ylempi korkeakoulututkinto, puhuu sujuvasti 3-4 kieltä, yhteistyötaitoinen, edustava, kaiken kaikkiaan superihminen. Sitten työtehtävänä on korkeintaan päällikkötason pikkupaikka ja palkkana 2400 eur/kk. Joku firma taitaa vastaavia nykyään jo kyllä vaatia ihan perus toimistotyöntekijän paikkoihin.

Juu, näihin on tullut tässä törmättyä. Erääseenkin minimivaatimuksena DI, suotavaa olisi olla lisäksi myös ekonomi ja puhua sujuvaa puolaa tai latviaa tms. :jahas:

Kieltämättä tuo on melko hanurista, kun itsekin olen jonkin verran työpaikkailmoituksia katsellut jatkokoulutusta silmälläpitäen. En tiedä sitten, kuinka tiukkoja noiden kanssa ollaan noin ihan yleisessä työnhaussa vai onko tuo lähinnä sellanen, että olis kiva jos hakijalla olis kokemusta jne.

Kaveri valmistuu tänä keväänä amiksesta logistiikkapuolelta autonkuljettajaks ja se on katsellut töitä itselleen tästä 200km säteeltä, niin on mun mielestä naurettavaa, että rekkakuskin hommaankin melkein kaikki työnantajat edellyttää vähintään 2v työkokemusta yhdistelmällä! Tiedän kyllä hyvinkin, mitä ne autot maksaa ja että tulosta on tultava eikä saa toheloida, mutta siis jos työ on rekkakuski tai kuorma-autonkuljettaja niin on se jo kumma jos ei ammattikoulupohjalta pysty siihen hommaan. Ei sieltä koulusta tietenkään mitään Vatasia valmistu, mutta luulisin, että vastavalmistuneita olis kuitenkin kohtalaisen edullista ottaa töihin ja antaa työssä oppia auton käytöä ja muuta, koska niiden palkkatoiveet ei välttämättä oo ihan niin kovat kuin perheellisen asuntovelallisen. Kohta varmaan tarvii rakennusmiehelläkin olla insinöörin paperit, että pääsee siihen hommaan.

Alaselkä on mennyt jotenkin vituralleen enkä oikeen edes tiedä miksi/mistä. Vihloo kun yrittää kumartua ja sanomattakin selvää ettei treenistä tullut yhtään mitään.:(

On se jännä, miten tajuaa alaselän olevan mukana ainakin osittain miltei joka liikkeessä vasta kun se on pipinä. Ei sitä ihminen saanut mitään tehtyä. Kyllä vituttaa.

Kieltämättä tuo on melko hanurista, kun itsekin olen jonkin verran työpaikkailmoituksia katsellut jatkokoulutusta silmälläpitäen. En tiedä sitten, kuinka tiukkoja noiden kanssa ollaan noin ihan yleisessä työnhaussa vai onko tuo lähinnä sellanen, että olis kiva jos hakijalla olis kokemusta jne.

Kaveri valmistuu tänä keväänä amiksesta logistiikkapuolelta autonkuljettajaks ja se on katsellut töitä itselleen tästä 200km säteeltä, niin on mun mielestä naurettavaa, että rekkakuskin hommaankin melkein kaikki työnantajat edellyttää vähintään 2v työkokemusta yhdistelmällä! Tiedän kyllä hyvinkin, mitä ne autot maksaa ja että tulosta on tultava eikä saa toheloida, mutta siis jos työ on rekkakuski tai kuorma-autonkuljettaja niin on se jo kumma jos ei ammattikoulupohjalta pysty siihen hommaan. Ei sieltä koulusta tietenkään mitään Vatasia valmistu, mutta luulisin, että vastavalmistuneita olis kuitenkin kohtalaisen edullista ottaa töihin ja antaa työssä oppia auton käytöä ja muuta, koska niiden palkkatoiveet ei välttämättä oo ihan niin kovat kuin perheellisen asuntovelallisen. Kohta varmaan tarvii rakennusmiehelläkin olla insinöörin paperit, että pääsee siihen hommaan.
Juurikin näin.. Mut on tässä valoa tunnelin päässä kun 10 - 15 vuoden päästä suuret ikäryhmät alkaa jäämään eläkkeelle niin sillon viimestään on hommia :D

.. pitäs vaan olla jotain pikku puuhaa sitä ennen.

Joku nyt alkoi vituttaa tovi sitten, mutta en edes tiedä mikä. Paska fiilis vaan on. Helvetti.

Koko päivän vituttanut KAIKKI! siis aivan kaikki, en tiedä miksi mutta helvetti koulu täs varmaa päällimmäisenä vituttaa, ei jaksais käydä ei niin mitenkään, muutenkin helvetin paska päivä. Toivottavasti huomenna on parempi päivä

Aloitin taas kesäkuntoon-kuurin kevyellä komedia-annoksella.

Uskoen syvästi rinnallevedon ihmeitätekevään voimaan, pistin painot tankoon ja ajattelin alkaa lämmittelemään kevyillä vedoilla. Ensin kevyt nykäisy polvien tasalta, ja tanko suoraan suuhun hampaat huuliin upottaen. Silmissä tuntuu vain kirkas välähdys ja painot tippuvat hartioiden tasalta lattialle; jotenkin tuo tangon puristaminen ei siinä enää ollut päällimmäisenä mielessä. Kun huulien verenvuoto loppui, päätin sitten tuosta tuohtuneena vaihtaa hampaita säästävään liikkeeseen, eli tempaukseen. Terävä tempaus, kyykkyyn, ja painot menevät yli ja kaadun selälleni samalla kun tippuva paino meinaa tyrmätä takaviistossa olevan nuoren tyttösen. Saan sentään tytöltä sympatiakommentin "ei sitten tainnut mennä?", mihin en nyt siinä mielentilassa keksi mitään älykästä kevyesti flirttailevaa vastausta, vaan oma kommentti jää epämääräisen murahduksen tasolle (joku pelimieshän olisi tuostakin tilanteesta ottanut puhelinnumeron mukaansa:jahas:)

Huomenna uusiksi. Tästä se lähtee.:thumbs:

Aloitin taas kesäkuntoon-kuurin kevyellä komedia-annoksella.......

Tää laittoi pitkästä aikaa oikeasti hymyilyttämään. Eihän noin putkeen vaa voi mennä :lol2:

Niin, kaikki eivät varmaan halua käydä salilla sen takia, että saataisiin maksimoitua lihasmassan määrä. Sarjapainot kyllä nousevat alussa helposti ilman merkittävää lihasmassan kasvua, jos kyseessä on suhteellisen treenaamaton kaveri.

Itse tiedän monia ihmisiä, jotka treenaavat esim laihtuakseen, koska intensiivinen punttitreeni polttaa suhteellisen hyvin kaloreita. Aika monet treenaa ihan myös siksi, että raudan nostelusta saa hyvän fiiliksen vastapainona esim toimistotyölle, treenatessa tuntee tekevänsä jotain konkreettista kaiken abstraktin työhön liittyvän ajattelun vastapainoksi. Monet tähtää salitreenilllä myös nimenomaan voimatasojen maksimointiin pitämällä painonsa mielellään samassa kuin ennen, hyvä esimerkki tästä esim parkour-harrastajat, joilla liiallinen massa pelkästään haittaisi treeniä.

Jos tuossa tilanteessa on jotain komediaa, niin se on tuo sun asennoituminen kyseiseen tilanteeseen. :thumbs:

Juu katos noi mitat, en mä rupee kavereiden käsityksiä korjailemaan ilman hyvää syytä. Alipainoinen melkein jo valmiiks ja vatsapalat paistaa läpi.

Tää mun juttu ei kyllä vedä vertoja dammannin tarinalle, mutta laitetaan nyt kuitenkin.

Ajattelin tänään tehdä pitkästä aikaa vatsatreeninä voimapyörää. No, eka sarja meni ihan kivasti, niin ajattelin sitten koittaa toista sarjaa lisäpainolla. Pyysin kaveria jeesaamaan viidentoista kilon lätyn hartioiden päälle, ja ei kun tekemään. Ala-asennossa muutaman sekunnin täristyäni lysähdin sitten naamalleni lattiaan. Ei siis ainuttakaan toistoa tullut.:itku:

Olo on outo!

En nukkunu viime yönä ku tunnin, maksimissaan kaksi, ja olo on jokseenkin sekava. Vituttaa ku tänään olis paljon tekemistä, mut nyt ei juuri jaksa tehdä mitään...

Oon sanonu eksälle, etten haluu nähä sen prätkää, koska se muistuttaa mua aina kaikesta paskasta, niin eiköhän sen kulkureitti aina kulje mun työpaikan ohi ja muuten vaan tulee moikkaamaan koko ajan prätkällä. VITYYYYUTTYU jättäis mut rauhaan.

Vittu miehet on ihmeellisiä??? Eka ne jättää ja sit ne koko ajan häiriköi. En oikeesti tajuu tollasta.
Toi tekee varmaan nyt vaan kiusaa mulle tahallaan, vittu saatana onneks mä pääsen helvettiin tästä paskakaupungista.

Back
Ylös Bottom