🆕 KAMPPAILULAJIEN UUTISLINKIT 🆕

Meta title: 💥 Kamppailulajien uutislinkit – tuoreimmat iskut, käänteet ja kohut suoraan yhteen ketjuun

Meta description: Keskustelua kamppailulajien ajankohtaisista uutisista, otteluista ja ilmiöistä – linkit, analyysit ja nopeat reagoinnit samaan paikkaan.

mutta Overeemin vastus taitaapi olla Werdum sittenkin.

Ei mitään himokamaa, mutta ihan OK rematchi. Ei se Overeem ollut viimekskään kauheen kaukana voitosta ja oli ihan kotoisesti Werdumin guardissa ennen sitä kimuraa. Kyllä mä tällä kertaa laittaisin rahani Overeemin puolesta likoon kunhan vaan treenivaatteet on kunnossa...

Sengoku 8
tba vs. Wladimir Shumanov
tba vs. Kamen Georgiev
tba vs. Yanko Kolev
tba vs. Masayuki Kono

SENGOKU VIII
Date: May 2nd, 2009
Place: National Yoyogi Stadium 2nd Gymnasium in Tokyo, Japan

Featherweight GP 2nd Round Fights:
Hatsu Hioki vs. Ronnie Ushiwaka
Nam Phan vs. Michihiro Omigawa
Marlon Sandro vs. Nick Denis
Chan Sung Jung vs. Masanori Kanehara

Lightweight Fight:
Kazunori Yokota vs. Leonardo Santos

Light Heavyweight Fights:
Xande Ribeiro vs. Kei Yamamiya
Stanislav Nedkov vs. Travis Wiuff

Welterweight Fight:
Makoto Takimoto vs. Michael Costa

Bonnar - Coleman tiputettiin preliin ja vissiin sitten Fitch - Thiago nostetaan main cardiin. Ei ole varmaan vielä tässä vaiheessa.

Vaikka olishan se ollu mukava nähdä Coleman - Bonnar livenäkin

Shinya Aoki and his friend, kickboxer Naoki Ishikawa, were on a tv show which will air on Samurai TV on Monday. Aoki said that he will return to the MMA ring and to the Lightweight division around July.

Etelä-Koreasta on tulossa uusi vapaaottelu organisaatio Fighter Mania Championship joka yrittää saada itsensä Priden suuruiseksi. Ensimmäinen eventti syyskuussa jossa pitäisi otella ainakin A Emelianenko ja Blagoi Ivanov (joka voitti Fedorin Sambossa). Eventtejä olisi 2-3 kuukauden välein ja järjestää myös amatöörikisoja isompien kisojen välissä, mistä sitten voi päästä mukaan noihin isompiin ymmärtääkseni. Muita nimiä mitä on tekstissä mainittu ovat Hunt, Crocop, LeBanner, Fedor ja Pikku Emelianenko eli Ivan.

http://www.kamipro.com/

Eipä yllätä tämä miehen leimoista noussut kohu: http://www.iltalehti.fi/viihde/200904209438741_vi.shtml
Ei yllätä ei. Tonin matseja on mukava kattoa ja ei miehestä mitään pahaa sanottavaa ole, mutta rehellisesti en kyllä ymmärrä mikä saa ihmisen ottamaan hakaristin hauikseen. Myös yli ymmärryksen menee Puhakan tatuointi naamassa. Miehet kumminkin ottelee myös kansainvälisiä matseja, esim. M1 challenge...

Ei yllätä ei. Tonin matseja on mukava kattoa ja ei miehestä mitään pahaa sanottavaa ole, mutta rehellisesti en kyllä ymmärrä mikä saa ihmisen ottamaan hakaristin hauikseen. Myös yli ymmärryksen menee Puhakan tatuointi naamassa. Miehet kumminkin ottelee myös kansainvälisiä matseja, esim. M1 challenge...
Moi!maailmassa on varmaan muutama muukin asia mitä et ymmärrä...kaikki menisi hienosti jos jokainen huolehtisi vain omista asioistaan...eli niin kauan kuin Toni ei pissi kenenkään murolautaselle niin antakaa niiden kuvien olla.

Taitaa nuo kuvat olla ilmestynty jo ennen varsinaista uraa ottelijana molemmille, siksihän ainakin Valtonen piti pitkään paitaa aina päällä matseissaan. Tieten voishan nuita leimailla päälle, mutta kukapa sitä on kenelekkään oikeutettu sanomaan millaisia kuvia saa kantaa ja millaisia ei. Vapaa maa ja niin päin pois.

Taitaa nuo kuvat olla ilmestynty jo ennen varsinaista uraa ottelijana molemmille, siksihän ainakin Valtonen piti pitkään paitaa aina päällä matseissaan. Tieten voishan nuita leimailla päälle, mutta kukapa sitä on kenelekkään oikeutettu sanomaan millaisia kuvia saa kantaa ja millaisia ei. Vapaa maa ja niin päin pois.
juuri näin on tapahtunut...niinkuin ei olisi tärkeämpiä asioita joista mölytä kun kerran joillakin sellainen näkyy olevan

Moi!maailmassa on varmaan muutama muukin asia mitä et ymmärrä...kaikki menisi hienosti jos jokainen huolehtisi vain omista asioistaan...eli niin kauan kuin Toni ei pissi kenenkään murolautaselle niin antakaa niiden kuvien olla.
Kyseessä on kumminkin keskustelufoorumi (en tiedä oletko ihan sisäistänyt niiden idean, tässä vinkki http://fi.wikipedia.org/wiki/Keskustelupalsta), niin kerroin mielipiteeni MITENKÄÄN Valtosta väheksymättä. Itse en edes kyseistä artikkelia linkannut, ainostaan ihmettelin noita tatuointeja.

Joo asiahan ei minulle kuulu millään lailla, enkä millään henk koht tai moraalisella tasolla siitä jauha, mutta aika monissa ammateissa on ns. imagovaatimuksia. Ei sillä että vapaaottelijan pitäisi pyhäkoululaiselta näyttää, mutta en yhtään ihmettelisi vaikka esim UFC nykypäivänä ei haluaisi mitään tekemistä hakaristisymbolin kanssa, kun tuota Saksaakin koitetaan valloittaa.

Löytyykös tuosta Puhakan kasvojen tatuoinnista kuvaa mistään? Olin puusilmä enkä itse löytänyt.
Ahdasmielista porukkaa jos Valtosen tatuoinnit häiritsee siinä määrin, että pitää iltalehteen ihan otsikoida.

Löytyykös tuosta Puhakan kasvojen tatuoinnista kuvaa mistään? Olin puusilmä enkä itse löytänyt.
Ahdasmielista porukkaa jos Valtosen tatuoinnit häiritsee siinä määrin, että pitää iltalehteen ihan otsikoida.
Enpä tuota kovin ahdasmieliseksi menisi sanomaan. Ihan paikallaan kritisoida, kun kerran primetime aikaan telkkarissa esitellään supermiehenä, kuitenkin niitä perheen pienimpiäkin on mukana kattomassa. Toki vanhempien tehtävähän se varmasti on, mutta jos telkkariin menee niin eiköhän tuo ole aika selvä, että hakaristilipusta jonkinmoinen haloo nousee.

Back
Ylös Bottom