Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Eilen tuli Jyppiä juhlittua baarissa asti, vaikka etukäteen vannoin etten siihen huumaan sortuisi.:D Noo, nyt vahinko otettu takaisin kalsarikännien muodossa. Päätin tässä vielä tuon joutilaana kaapin pimennossa maanneen kuohuviininkin tyhjentää kun ei perkele meinaa väsy tulla. Jospa se tässä kohtapuoliin...

Voi vitun vittu oon juonu muttta ihan liian vähän :(
Elämääkin kuumempi kissa tuli TARJOAMAAN mulle itseänsä ja mä saatanan puusilmä' olin vaa sillei ettei se mua yritä :( :( voi vittu

Ostin lavan kaljaa itelle ja ehkä 9 sain juotua... Perkele!

Olet huono ihminen.

Onneksi sai vastineeksi 12-päkin olutta ja kutsun tupareihin ensi perjantaina. Lohduttaa tätä laskuhumalaisen mieltä.

4. päivä vinssiä ja nyt kohtuu rapee, nahkainen buffalo.

Joutuu kyllä hitusen tasottelemaan. Miten se menikään, daabenin parantaminen kaljalla on yhtä tarkkaa hommaa ku ripulin parantaminen piereskelemällä :hyper:

Eilen PSivujen holla ballojen kanssa liikenteessä, pakko oli käydä tarkastamassa.
Sympaattista baller meininkiä :D

Ei enää ikinä! Pari päivää meni sopassa ja nyt lähtee järki..

Ihan sairas darra eilisestä... :( Kivaa kyl oli :D

Huh huh... Oikea kuningaskrapula käynyt vierailemassa tänään. Onneksi nopea palautuminen pelasti itsemurhalta. Kevyt känni tuli riipaistua; naukkailua speksi-esityksessä, pienet afterpartyt, siltsa-sitsit litran viinalekalla, baariin, jatkoilemaan kasaribileiden merkeissä.... Nyt on olo kuin norjalaisella natsizombilla. FFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!

Jotain flunssaa se yrittää pukata päälle, joten täytyi laittaa lääkintä käyntiin Jim Beamillä. Huomenna on töitä, joten ei tietenkään vedetä mitään övereitä.

Onko tosiaan niin ettei Prayer ole riipasut rännejä sitten maaliskuun lopun vai onko se kännipäissään vaan unohtanut miten tietokonetta käytetään?? :wtf:

Pientä irroittelua pitkien vapaiden kunniaksi, Sentenced-fiilistelyä akustisella skeballa ja laadukasta ilolientä. Illemmalla sitte ehkä jonnekin :kippis1:

Sauna ja kauppa suoritettu, seuraavana ohjelmassa itsensä oluella marinointia ja Thai-Curryn teko. Uskokaa pois, tuliset mausteet ja kookosmaito+ kaikki itsestäänselvyydet= ei voi epäonnistua. :)

Back
Ylös Bottom