Mun piti alkuperäisen suunnitelman mukaan olla tähän aikaan jo kirjastolla :jahas: Nukuin tunnin verran pommiin ja nyt vituttaa eikä tekisi yhtään mieli lähteä enää eikä tuolla paista edes aurinko. Haluaisin jotain aamupalaa, mutta täytyy tyytyä kahviin, koska kämppis ja sen mutsi täyttivät viimeksi jääkaapin -> siellä ei ole mitään mitä suostuisin syömään enkä ole ehtinyt käydä itse kaupassa.
Kämppis oli myös ihanaan tapaansa keitellyt eilen riisiä ja jättänyt koko paskan hellalle. Minä sitten äsken laitoin riisit pois ja pesin kattilan, mikä on ehkä vittumaisinta hommaa ikinä kun ne riisit ovat kovettuneet siihen kiinni.
Vituttaa, mutta ei kai tässä auta muu kuin lähteä matkustamaan sinne kirjastolle...
Kämppis oli myös ihanaan tapaansa keitellyt eilen riisiä ja jättänyt koko paskan hellalle. Minä sitten äsken laitoin riisit pois ja pesin kattilan, mikä on ehkä vittumaisinta hommaa ikinä kun ne riisit ovat kovettuneet siihen kiinni.
Vituttaa, mutta ei kai tässä auta muu kuin lähteä matkustamaan sinne kirjastolle...