Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tulin salilta puol tuntia sitten. Kohta vois mennä paapimaan, tai siis yrittämään.

Mitä biisiä vetivät? I want out?

Kyllä, tässä.

laulujoutsen-PetroPynnonen.jpg

Ai helvetti, että löysin tänään hyvän biisin, tuli vaan tuosta Miken postista mieleen.. Tuo aikakausi olisi ollut mukava nähdä ja kokea, ennen kaikkea juurikin rockin rantautumisen takia!

:rock:

Tulihan tuota valvottua, nyt kunnon yöunien jälkeen melko kohtuullinen olo :)

Tämä avautuminen kuuluisi varmaan vituttaa niin ankarasti mutta laitampa ny tänne.

OLIN KUSKINA, 1 BISSEN JOIN JA EIKÖHÄN JOKU SAATANAN RUNKKARI TASKUVARAS ROTTA VIENY MINUN LOMPAKKONI BAARISSA 01:30 - 01:45 AIKANA, MEIDÄN PÖYDÄSTÄ. VALVONTAKAMERAT KÄYDÄÄN LÄPI VIELÄ TÄNÄÄN TAI PERJANTAINA, MITÄÄN EN SAANU TAKAISIN MUTTA JOKU JURRINEN PERSESILMÄ SIINÄ KÄVI JA OTTI SEN KORTTEINEEN YMS JA HÄIPY ENNENKU EHDIN TAJUTA HOMMAN. HUOM. LUPAAN, TAKAAN JA ALLEVIIVAAN ETTÄ TÄSTÄ SEURAA PERÄKONTTIKYYTIÄ KUN TEKIJÄ SELVIÄ, JA SE EI OO VAIKEETA KU SIELLÄ ON VALVONTAKAMERAT JA KYLÄ ON PIENI.
SAATANA MÄ TULEN NAUTTIMAAN TÄSTÄ. AAMULLA TEKEEN ELÄMÄNI EKA RIKOSILMOITUS ILMEISESTI, SAADAAN TEKIJÄÄN VARMUUS.

Jos mä olisin niin saatanan rotta että varastelisin jengin lompakoita ni veisin rahat ja heittäsin lompakon vaik tiskille. Vittu.

Back
Ylös Bottom