Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

saako pankista lunastaa uuden ehjän setelin tuolla setelin puolikkaalla? Mulla on se setelin puolisko, jossa on sarjanumero ja se hologrammiviiva vai mikä onkaan. Eli toi kyseinen seteli on tunnistettavissa juuri siksi kyseiseksi seteliksi.

Täältä infoa: http://www.bof.fi/fi/setelit_ja_kolikot/eurosetelit/rikkinaiset_setelit.htm

Itse olen pari kertaa joutunut käymään vaihtamassa koiranpennun silppuaman setelin. Onneksi on ollut riittävästi osia tallessa! (Eikä edes pihalta kerättynä...)

Maistuuko muiden mielestä kirjekuorien liimapinta jollain tapaa Marie-keksille?

Onko tavallista, että esimerkiksi pesutuvassa reagoidaan toiseen vain sen verran, että varotaan katsomasta kohti? Kyllästyny väkisin morjestamaan, varsinkin naiset tuntuu monesti olevan alotekyvyttömiä (tässäkin).

Onko tavallista, että esimerkiksi pesutuvassa reagoidaan toiseen vain sen verran, että varotaan katsomasta kohti? Kyllästyny väkisin morjestamaan, varsinkin naiset tuntuu monesti olevan alotekyvyttömiä (tässäkin).
Tervetuloa Suomeen. Näin se tuntuu (ja kuuluu) usein olevan...

Miten oikein porukka käy baareissa pääsiäisenä, onko torstaina paljonkin liikenteessä jo vai vasta perjantaina?

Janpa sanoi:
Miten oikein porukka käy baareissa pääsiäisenä, onko torstaina paljonkin liikenteessä jo vai vasta perjantaina?
Pääsiäinen on tenutuksen kulta-aikaa. Neljä päivää putkeen. =) :kippis1:

Oikeesti. Kyllä siellä jotakin joka päivä melkeen.

Useimmiten stressi voi tuollaisen laukaista päälle ja voi tosiaan olla melkoisen häiritseväkin. Mieti mitä asioita on tapahtunut kolmisen viikkoa tai kuukausi sitten ja mikä olisi voinut aiheuttaa stressiä.
Mulle tuli elohiiri silmän alle (yläposki) pari vuotta sitten ja se johtui mun ärsyttävästä työkaverista. Hiiri oli mulla n. 4-5 kk ja lähti vasta kahden viikon jälkeen kun työkaveri lopetti meillä. Kävin lääkärissä ennen sitä pari kertaa ja erikoislääkärillä oli ainoastaan yksi asia mielessä - botox. Pieni tujaus botoxia nykivään kohtaan ja pitäis olla muutaman kuukautta rauhassa. Sellanen snadimpaa snadimpi ampulli maksaa vaan sellaset vajaa 300 euroa, josta ei tarvitse paljoa edes ruiskauttaa... :rolleyes:

Think about it. ;)

Mulla on kokoajan vitusti stressiä....:wall:

Kun threadin nimi on tyhmien kysymysten kerho niin kai tämä sopii tänne. Kysymykseni on siis tietovisamainen sillä minä tiedän itse vastauksen, mutta ihan pakko kysyä, koska musta tää on aika mielenkiintoista tietoa. ;) Älkää mielellään googlettako FAKTA tiedon perässä vaan koittakaa heittää ihan jotain omasta päästä.

Eli kertokaapa mitkä tämänpäivän kansallisuudet ovat polveutuneet Tsingis Kaanista ja mongooleista ?

Pistän nyt saman kysymyksen tähän, eli:
Tää nyt on aika newbie kysymys mutta ei voi muistaa miten noitten piti mennä.
Eli kun työn viimeiseen sivuun on merkitty lähteet, niin kuuluuko siihen vielä tulla sivunumerointi?
Vai pitääkö sen numeroinnin loppua jo sitä edelliselle, eli sille viimeiselle varsinaiselle tekstisivulle?
Muuten on homma valmis mutta pitää tommoset pikku nippelijutut tarkistella.

Voiko ollamahdollista että 44m2 kaksiossa on sähkön kulutus 5000-5500 kwh vuodessa? tuli tuossa tasauslasku ja 120€ pitäs maksaa lisää, laskin tuossa huvikseen nii 74€/kk pitäs maksaa sähköstä? Onko tuo nyt ihan normaali kulutus? Ei todellakaan polteta valoja turhaan yms muutenki yritetty välttää turhaa kulutusta mutta silti noin tolkuton?

44m2 kaksiossa on sähkön kulutus 5000-5500 kwh vuodessa?
32,5m2 yksiö 60W lampuin, tv/telkku päällä alvariinsa, 1100kWh/a

Kait tää on myös kysy mitävaan -ketju...

Onko Bonnie&Clyde -leffasta tehty bollywood -versiota? googlailu ei tuottanut tulosta...

Back
Ylös Bottom