Tää on aika ankea eka postaus, mutta ei helv.. eikö tän pitänyt olla mr.Finland- kilpailut..? Nää on suurin osa tälläsiä perusdudeja, joita Onnelat notkuu pullollaan.. thats my 50 cents..:lol2:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tää on aika ankea eka postaus, mutta ei helv.. eikö tän pitänyt olla mr.Finland- kilpailut..? Nää on suurin osa tälläsiä perusdudeja, joita Onnelat notkuu pullollaan.. thats my 50 cents..:lol2:

Viime vuoden satoa, allekirjoittanut mukana.
Seiskan kuvauksetkin niin huonossa valossa ettei mitään rajaa, ite en ainakaan ole näyttänyt niin rumalta koskaan.

Kuvia nyt ei kauheasti ole netissä, mutta edellisessä DTM-linkissä esimerkiksi neljännessä kuvassa keskellä, kuudennessa kuvassa jne. Meitä oli finaalissa 3 kaveria jotka oli mm.koreografioissa kutsuttuina nimellä "puntit", liikemäärän laki-vittuilua tms kuului kanssakilpalijoilta, mutta aivan sama:DSä olit kisoissa? Ja olit... kuka?![]()

Kuvia nyt ei kauheasti ole netissä, mutta edellisessä DTM-linkissä esimerkiksi neljännessä kuvassa keskellä, kuudennessa kuvassa jne. Meitä oli finaalissa 3 kaveria jotka oli mm.koreografioissa kutsuttuina nimellä "puntit", liikemäärän laki-vittuilua tms kuului kanssakilpalijoilta, mutta aivan sama:D
Eipä ole muuten taas kauheasti kuulunut tämän vuoden kisoista![]()
ei mitään bodareita vaan oikeesti komeita kolleja.
kyllähän cbb-lupaus pekka pitäis tunnistaa;)
Ei noi Mr.Finland ja CBB ole mun juttuja niin oon missannu täysin ;)

ehkei se niin vakavaa
onpa tosiaan laihoja nuo tämän vuoden.

Niin, no tällainen se muoti näyttäisi nykyään olevan. Sama juttuhan se oli noitten missien kanssa, ei tainnut tänä vuonna olla yhtään oikeasti urheilullisen näköistä tyttöä mukana, vaan kaikki ihan rimpuloita. En mä usko, että suurin osa ihmisistä pitäis tommosta ylikorostettua laihuutta niin hyvännäköisenä, se vaan tuntuu jotenkin kuuluvan tähän missi- ja nykyään ilmeisesti myös mister-touhuun. Tuskin se porukka on mihinkään kadonnut, joka tykkää vähän urheilullisemman näköisestä vartalosta, niin miehillä kuin naisillakin.Todellakin. Musta tossa on ihan roima ero aikaisempaan vuoteen... Ikävä kyllä suunta on huonompaan
Ymmärrän sen ettei tuonne mitään 100kg+ kisakireitä bodareita haluta, mutta ei kai nyt sentään alipainoisen näköisiä neitipoikiakaan... Tosin, ilmeisesti halutaan kun sellaiset on valittu.
Kiitos vaanNäytät hyvälle. Miten pärjäsit? Mä en noita kisoja oikein seuraa niin on nyt aukko sivistyksessä. Tosi huonosti on noi tämän vuoden kisatkin olleet esillä, harmi sinänsä koska voisi niihin enemmänkin panostaa.
Edit: Sen verran täytyy todeta että noi viime vuoden kilpailijat on ainakin noiden kuvien perusteella helvetin paljon parempitasoisia kuin mitä nyt on tarjolla...
Olin yleisön suosikki, ja 5-8 sijoille vissiinkin tuli sijoituttua. Tuomarit ei ilmeisesti oikein tykännyt lihaksista