Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pakko kyllä vähän kompata. Olen jo pitempään puolustellut Soinia, kun olen kuullut häntä väitettävän populistiksi. Aika pettynyt olo tila tällä hetkellä Timoa kohtaan. Kannattaa kuitenkin muistaa, että Soini ei päätä yksin asiosta: Moni kunnianhimoinen persu on todennäköisesti kokenut Jussin uhkana omalle, teoreettiselle hallituspaikkalle kohtaan ja siksi laittanut kapuloita rattaisiin. Yksi esimerkki voisi olla tämä Vistbackan käppänä: hän ja muut ovat voineet aiheuttaa skismaa muissa puolueen jäsenissä ja luoneet negatiivisia mielipiteitä Jussia kohtaan. Valtapeliä...Puheet Soinista populistina joka kannattaa mitä tahansa kunnes vaaditaan toimia pitää näköjään paikkansa.
Pitääpä tähän vielä lisätä, että on vähän vaikea päättää äänestääkkö tulevissa EU-vaaleissa vaikka Soinia, vai antaako asian olla kokonaan.
Katos perkele. Löyty sittenkin vaihtoehto:D
aika outoa että kaikki ottavat hirveät itkuraivarit siitä että Halla-ahoa ei valittu ehdokkaaksi. Eiköhän Perussuomalaiset aja vieläkin sitä samaa politiikka vaikka tällä kertaa Halla-ahoa ei valittu. Heti kun tulee pieni takaisku niin monet "luovuttaa" ja jatkaa vihreitten äänestämistä :jahas:
Sama täällä.Kannattajakortti täytetty. Lähtee matkaan heti kunhan saan postimerkin jostain. Eri asia on että Lähteekö Jussi valitsijayhdistyksen ehdokkaaksi vai ei.
Perussuomalaisia en tule äänestämään missään tapauksessa. Taantukoot marginaalipuolueeksi minun puolestani. Saatanan juudakset.
PS:n politiikka on perusvasemmistopopulistista höpöä, jolla ei saada mitään järkevää aikaiseksi. Suunnilleen sama asia kuin äänestäisi Vasemmistoliittoa tai ottaisi lobotomian itselleen.
Oikeastaan olen ihan samaa mieltä. Halla-aho on paljon hyödyllisempi täällä, mutta vitutus johtuu toisesta seikasta. Tämä monta kuukautta jatkunut paskatulva mediassa ja äskettäinen syyte ovat olleet yrityksiä torpata Halla-ahon nousua politiikkona ja painostaa persuja olemaan ottamatta häntä ehdokkaaksi. Kukaan ei tällä foorumilla voi täysin tietää syytä ehdokkuuden hylkäämiseen, mutta se silti viestii monille taipumista painostuksen alla. Vihervasemmistokin näkee sen todennäköisesti samoin ja jatkaa vanhalla linjallaan. Sama homma toistuu sitten ennen ek-vaaleja. Ehdokkuus olisi viestinyt selkärankaa puolueessa ja että persut eivät taivu uhkailun tai painostuksen alla. Nyt monelle on jäänyt Timo Soinista aika halpamaisen populistin kuva, vaikka se ei olisi edes totuudenmukainen.En kyllä millään ymmärrä minkä takia kukaan haluaa Halla-ahoa eurovaaliehdokkaaksi, mieluummin näen kaverin eduskunnassa, enpä usko Halliksella olevan paljoa annettavaa EU-politiikkaan.
Milläs verukkeella Lex Thors säädettiin? Taidettiinpa vedota eu-direktiiviin.En kyllä millään ymmärrä minkä takia kukaan haluaa Halla-ahoa eurovaaliehdokkaaksi, mieluummin näen kaverin eduskunnassa, enpä usko Halliksella olevan paljoa annettavaa EU-politiikkaan.
Mokukriittisyyttä voi nyt mittauttaa suoraan ilman Persujen EU-vastaisuuden taakkaa.
Lähtee postiin tää:
http://juhamakiketela.info/index.php?sivu=halla-aho
Joo, eiköhän se ole selvää, että laki ei toteudu kaikkien kohdalla samalla tapaa... Mielestäni todella sairasta, kuinka tälläisessä valtiossa on tälläistä menoa.-> Väite: "Kansanryhmä B:n geneettinen erityspiirre on humalassa murhaaminen" -> Ei täytä kriteereitä edes JSN:n käsittelyyn.
![]()
Tuli itsekkin muuten postiteltua toi.
Tuohon EU-vastaisuuteen taakkaan täytyy viellä kommentoida, että itse en ainakaan pidä siitä, että Suomen rahoja kierrätetään EU:n kautta. Loppujen lopuksi vain 40 prosenttia niistä rahoista tulee tukiaisina takaisin. Noo onneksi tämä lama tulee horjuttamaan EU:ta vahvasti ja ehkä seuraava jopa hajottaa koko paskan. Toivossa on hyvä elää.