Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Haluaisin korostaa tuota "ILMAN VAATTEITA"...

Siis.. kuinka monesti oot nähny jonku äijän salilla ilman vaatteita peilin edessä käytännössä katsoen hieromas itteään ja pitänyt sitä normaalina..?
No pakko myöntää että en kovin montaa kertaa? oliko tämä herra sitten ihan luonnon omassa asussa?:hyvä:

Missä on iltalehden gallupin ("Yllättikö Vanhasen ja Mertalan kihlausuutinen?") kiinnostaa ihan vitusti -vastausvaihtoehto? En tiedä miksi edes vilkaisen noita sivuja enää, kun aiheuttavat jatkuvaa vitutusta.

-MZA-:

Ohhoh, maltillinen ja analyyttinen vitutus-avautuminen. Harvinaista pakkotoiston teston katkuisessa ilmapiirissä. Eivaan tämmösiä ihmisiä maailma tarvitseekin, eikä mitään "VOI VITTU SAATANAN SAATANA ehrmanni tippu maahan ja nyt jää lihassolut kataboliaan FFFFFUUUUUUUUUU" - turhista vinkujia. Olkaa kaikki realistisia ja optimistisia :haart:

Viimeksi muokattu:
Kiukku nousee saatana. Ekaa kertaa haen ansiosidonnaista metkulalta. kävin kaksi kuukautta sitten toimistossa liitteiden kanssa ja sanoivat että tässä on kaikki tarpeellinen. NYT pistivät lapun että palkkatodistus tarvitaan. Joo o, varmaan tarvitsevat, mutta olisi tyhmälle voinut AIKAISEMMIN sanoa. saatana saa odottaa joku 3 kk että saa rahaa, VITTU

Hammas kipeä harjatessa, ja jos sillä puree.:(:(:(

Ja pakko mennä varaamaan aika.. ja mähän pelkään kaikenlaisia valkotakkeja ihan helvetisti.. Oon ihan paniikissa jo sairaalan vierailutunneilla saatikka, jos itse joutuu menemään.. Nimim. hammaslääkärissä viimeeksi intin tarkastuksessa, ja oikeasti viimeksi varmaan vuonna 2002..:(

Saakohan jotain rauhottavaa esilääkitystä? Menisin varmaan useammin. kun tiedän että se on tärkeetä, mutta pelkään aivan saatanasti.. Voi hel-vetti sanon mä.. Tiiä kuinka helvetin reikääntyneet ne on jo.. Ja aina sentään pesen ne 2x / päivä. Aina..

niin. Ei mua tavallisellekkaan lääkärille ihan pienestä saa, kun en vaa kertakaikkiaan uskalla mennä.. Pelottaa aivan helvetist:( Ja mä häpeän sitä vielä, ku mä suoraasanottuna vihaan heikkoutta.. itsessäni.

Joukkovitunliikenne.

Tai oikeastaan ne ihmiset jotka siellä matkustaa. Mikä helvetin järki on seistä siellä eteisessä matkan vimoset 5 minuuttia tappituntumalla????
Jos jätät lähimpään kaiffariin 40-50cm raon niin siihen sitte pitää änkeä. En olekkaan varmaan poistumassa junasta pääteasemalla.
Sama juttu spårissa. Pysäkillä kun jätät tien auki niille poistuville ja seisot odottamassa että voit mennä sisään niin siihen eteen pitää tunkea ja vastavirtaa sisään. Sinne ei varmaan vähemmällä tunkemisella ehdi.
Sitten aamuruuhkan aikaan seistään siellä sisällä ovien edessä reppu selässä kun en mä mene ku 4 pysäkinväliä.
Vaikka penkkejä vapautuisi niin väkisin pitää seistä tien tukkona. Ja kun yrität poistua joko junasta tai raitiovaunusta niin jengi postaa oven takana rivissä. On ihan vitun vaikeaa kävellä ihmisten yli/läpi.

Mikä siinä on niin vaikeaa antaa kanssamatkustajilleen vähän tilaa ja ottaa jopa toinen huomioon.
Ja ne saatanan reput vittuun sieltä selästä kun liikutte julkisilla. Mua ei hirveesti kiinnosta imeskellä kenekään Haglöfssiä kun pyöritään siinä käytävällä ja hierotaan sitä reppua istuvien naamaan.
PERKELE!

Hammas kipeä harjatessa, ja jos sillä puree.:(:(:(

Sanot vaan heti ensialkuun ettet oo käyny pitkään aikaan ja meinais vähän jännittää. Hammaslääkäreillä on päivittäin asiakkaita/potilaita jotka pelkää, ei siinä oo mitään ihmeellistä. Jos kunnon remontiks menee niin kyllähän sen nukutuksenkin saa (ainakin yksityisellä), ja puuduttaahan ne jos poraamaan tms. joudutaan.

Mniska ymmärrän kyllä vitutustasi, mutta oma vika. Miksi et itse tarkistanut mitä tositteita kyseiseen toimenpiteeseen tarvitaan. Mua vituttaa kun aikuiset ihmiset ei osaa itse huolehtia asioistaan vaan aina ois jonkun tätin hyysättävä paperit kuntoon.

Ja nyt kun alettiin avautumaan niin uskovaiset ihmiset vituttaa ihan ankarasti! Onko sitä jumalaa ja jeesusta pakko ylistää joka helvetin lauseessa ja yhteydessä! Lisäksi vituttaa kaikki urpot, jotka seisoo liukuportaissa vasemmalla puolella tai roikottaa jotain romuaan siinä niin, että ei vahinossakaan pääse ohi! Pysykää saatana siellä landella, jos ei kaupungissa rullaportaissa yhdelle kaistalle mahdu!:curs:

Paikat jumissa ja päätä särkee.
Remontti kesken eikä oikein edisty kun ei ole olevinaan aikaa tehdä sitä.
Kakarat tappelee ja huutaa keskenään tai ihan muuten vaan.
Rouva tiineenä.
Lomautus alkaa kuun vaihteesta. (No sitten pitäsi olla aikaa sille remontille).
Lääkekuuri päällä eikä siksi voi edes vetäistä naulaa päähän.

Soitin työterkkarille kello 11. Hoitsu sanoi että lääkäri ottaa yhteyttä 12-12:30 välisenä aikana. No, päivystin sitten puhelimen ääressä 12:55 asti jolloin lähdin hakemaan kahvia kun ei soittoa kuulunut. No tämä perkeleen lekuri oli soittanut 12:56 kun olin minuutin verran puhelimen ääreltä pois. No mikäs siinä mullahan näkyy se numero siinä kännykässä niin senkun soitan sille lekurille takaisin. Sehän oli ajanvarauksen numero! Voi vittujen kevät! Hetken selitettyä tilannetta niin se ajanvaraustäti tokas " joo se läks just kokoukseen soita myöhemmin uudestaan "

Haistakaa paska mä haen 10 pakettia buranaa apteekista.

Paikat jumissa ja päätä särkee.
Remontti kesken eikä oikein edisty kun ei ole olevinaan aikaa tehdä sitä.
Kakarat tappelee ja huutaa keskenään tai ihan muuten vaan.
Rouva tiineenä.
Lomautus alkaa kuun vaihteesta. (No sitten pitäsi olla aikaa sille remontille).
Lääkekuuri päällä eikä siksi voi edes vetäistä naulaa päähän.
Siinä sitä vitutuksen aihetta! Meinasin kirjoittaa jotain, mutten kehtaa enää... :D

Mniska ymmärrän kyllä vitutustasi, mutta oma vika. Miksi et itse tarkistanut mitä tositteita kyseiseen toimenpiteeseen tarvitaan. Mua vituttaa kun aikuiset ihmiset ei osaa itse huolehtia asioistaan vaan aina ois jonkun tätin hyysättävä paperit kuntoon.

Ja nyt kun alettiin avautumaan niin uskovaiset ihmiset vituttaa ihan ankarasti! Onko sitä jumalaa ja jeesusta pakko ylistää joka helvetin lauseessa ja yhteydessä! Lisäksi vituttaa kaikki urpot, jotka seisoo liukuportaissa vasemmalla puolella tai roikottaa jotain romuaan siinä niin, että ei vahinossakaan pääse ohi! Pysykää saatana siellä landella, jos ei kaupungissa rullaportaissa yhdelle kaistalle mahdu!:curs:

Joo o, oma vika kyllä, mutta kysyin selvästi onko kaikki tarpeelliset siinä Ja huom jos liitteitä oli liki kymmenen niin kyllähän se sinne saattaa unohtua (niin totta se tätikin voi unohtaa).
Eli kumpi tuntee asian paremmin, minä ensikertalainen vai tyyppi joka tekee sitä työkseen. ja mua vituttaa nyt niin paljon että tekis mieli lyödä vaikka sua.

Huuhteluainepullo valunut eteisen ja olkkarin laminaateille. n.1,5neliöö laminaattia irti ja nyt vituttaa. Nyt tilaamaan pari pakettia uutta ja onneksi pitäisi onnistua lyömään väärään suuntaan kun äsken kokeilin. Vittu ku ei uskota että ei jätetä niitä purkkeja ja purtiloita joka paikkaan.

Vitun jenkkifirma, kun eivät viitsi vastata lähettämääni sähköpostiin. On jo mennyt muutama viikko ensimmäisestä, joten kärsivällisyyttä koetellaan. Ei vissiin lama vaikuta kaikkiin, kun kelpaa olla noteeraamatta takapajuisen metsäkansan helvetin yksinkertaisessa muodossa esitettyihin kysymyksiin.

Meinaan eräiltä muilta saman toimialan ulkomaisilta yrityksiltä on tullut 1-7 päivässä vastaus kaiken sortin tiedusteluun.

Vittu, pitäkööt tunkkinsa...perkele...

Pari päivää sitten alkanut kuume, niiin heikko olo!
Ja sitten akat! Ei vittu, että olen niiiin mustasukkainen. Aihetta tuskin oliskaan, mutta silti.
Ei voi etes hoivata mua, vaikka olen sairas.

Vituttaa yks hyvä kaveri jota en oo nähny ehkä marraskuun jälkeen ollenkaan, ku tyyppi ei välillä vaan voi vastata viesteihin ja sit monesti vastaus on "en kerkiä", vaikka sitä kysyis johonkin mihin aikaan tahansa. Välit ei oo ees mitenkään menny poikki vaan jotenkin ihmeellisesti alkanut tollanen "en kerkiä"-touhu. Sit viesteissä sanotaan, että sen on pitänyt soitella mut ei oo kerinny tai muistanut. Tekis niin mieli haistattaa paskat tollasilla frendeillä mut toisaalta ku ollaan tunnettu pitkään niin ei viitti sitäkään tehdä ainakaan selvin päin.

Paskasti menneen viikon kruunasi se, kun joku runkku oli pöllinyt autosta pölykapselit. Joo ei ollut iso rahallinen menetys, mutta pisti aamulla vituttamaan rankasti. :curs:

...... Tekis niin mieli haistattaa paskat tollasilla frendeillä mut toisaalta ku ollaan tunnettu pitkään niin ei viitti sitäkään tehdä ainakaan selvin päin.

Ei jumalauta niin suomalaista kuin olla ja voi, kännissä kyllä uskalletaan avautua mutta selvin päin ei saa suuta auki! :D

Back
Ylös Bottom