Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Ekaks mustamaalattiin pokeri. Pelaa ja häviät lopulta talos.

Sitte vuorossa oli salilla käynti. Käy salilla ja alat tietenki käyttään horkkaa, niinhän kaikki tekee. Asiat menee jälleen vituilleen.

Ja pisteenä I:n päälle Osteri-Ossi sai sydärin ku joi Ediä. Ei jumalauta!
(Joo kyllä, mulla on jääkaappi täynnä Ediä.)

Saa nähä millon joku tuhkehtuu maitorahkaan...:jahas:

Ei sillä etteikö Ippen gämbleri -ura olisi ollut salkkareitten parasta antia :D

Sitte vuorossa oli salilla käynti. Käy salilla ja alat tietenki käyttään horkkaa, niinhän kaikki tekee. Asiat menee jälleen vituilleen.

unohdit mainita sallan, ismon, miron ja oonan terveellisestä ruokavaliosta :D (jos ei auennu nii suklaa, karkkia, sipsejä, pizzaa jne)

Jäi ekan kerran varmaan kolmeen vuoteen salkkarit väliin, haluiskos joku kertoa pääaiheet tän päivän jaksosta?

Joku vielä luulis, että on KT200RAW tasonen hermotus! :hyper:

Ei vitsi ne Tanjan pissiskännit :D "Sä et välitä mustaaaahhhhyyyhhyyy"

Natutan on kyllä melkosen bulkissa kunnossa.. Mitähän varten??

Ja mä olin oikeessa! Se oli Niinan isäppi :)

Tilasin talotaikurit lippiksen. Päätin jo ekana päivänä ku tollasen salkkareissa näin ,että pakko on joskus saada. nyt odotellaan <3

Oikein. Ite tossa jokunen aika sitte meinasin jo teettää vastaavat lippikset ja pipot.
Pakkohan toi aito talotaikurit lätsä on tilaa.

Mitä eilen tapahtui????

ossi joi ed:tä ja kohta mies makoilikin happy homesin lattialla. Tanjuska veti kännit. Ja tilitti Iirikselle miehistä kentaurissa. Juulia saattoi juopuneen äitinsä kotia. Niinan lähdettyä töihin Jarkko päätti vakoilla mihin Niina suunistaa, mutta kadotti näköyhteyden Niinaan kun meni jäi nurkan taakse piiloon kadulla.

Otolla ilmeisesti korvissa/päässä vikaa, kun luulee että ei saa nähdä iiristä enää koskaan, ja tilitti kellarissa kuinka panu ja veera muka sanoi että lapset ei saa nähdä iiristä enää koskaan, vaikka panu ja veera sanoivat että eivät halua että iiris tapaa lapsia heidän kotona.

Joku vielä luulis, että on KT200RAW tasonen hermotus! :hyper:

Ei vitsi ne Tanjan pissiskännit :D "Sä et välitä mustaaaahhhhyyyhhyyy"

Natutan on kyllä melkosen bulkissa kunnossa.. Mitähän varten??

Ja mä olin oikeessa! Se oli Niinan isäppi :)
Myönnän tappioni:jahas:

Ja älkää unohtako, että annettiin ymmärtää, että osakesijoittaminen ja sijoitusklubihuijaukset on sama asia.

Eli olen aika paska jätkä. Harrastan salia ja osakesijoittamista, joten olen kohta täysin varaton sekä riehuva horkkaaja. Tän lisäksi joun ediä, enää ei puutu kuin että pelaisin pokeria niin ois yhtälö suorastaan täydellinen. ;)

Voi helvetin helvetti. Piti just katsoo perjantain jakson uusinta, mutta loppukin nyt maikkarilla uusinnat torstain jaksoon:curs: pitäkää tunkkinne saatana!

Back
Ylös Bottom