T-Boosterit?

Onko näistä 16 vuotiaalle 60kiloiselle pojalle edes pientä apua lihasten kehitykseen? Olen geeneiltäni erittäin hintelä ja nostan 50kg painoilla penkistä yleensä 6sarjoja 7-10 kertaa vatsoja vetelen lämppäreiden jälkeen 15toistoa vatsalihas penkissä 3kg lisäpainon kanssa, vedän joka vatsalihas sarjan jälkeen 5 leukaa ja Treenaan Kolme tai Kaksi kertaa viikossa. Mutta pointtina oli siis, että kannattaako minun nyt sitten tilata näitä T-Boostereita?

Tuossa esimerkkejä tuotteista jota olen harkinnut ostavani:

[mod]Luetaan ne säännöt vielä kertaalleen. -JB[/mod]

Jos on hyviä kokemuksia/kokemuksia noista kyseisistä niin saa kyllä jakaa kokemuksiaan :dance:

Kiitokset vastanneille

Taitaa koko pakkiksen kanta näihin olla, että ei kannata. Rahat mennee. Ei taida testobuustia jolla oikeasti on hyötyä saada muuta kuin doopingilla

Joo ei varsinkaan 16-vuotias mitään testoboostereita tarvitse. Kunnon ohjelma käyttöön ja ruokaa reilusti niin varmasti tulee tuloksia. Jotain proteiinijauhoa toki voi vielä lisäksi hankkia.

Myöhemmin sitten harkita, jos katsoo tarpeelliseksi kokeilla joitain usein toimiviksi todettuja lisäravinteita (kreatiini, beeta-alaniini). Mutta tuloksia ehdottomasti saa ilmankin.

No jopas on ihme ettei sensuuri iskeny linkkeihi. :)

Rahanhukkaa lailliset testoboosterit.

Niin tosiaan elä laittele linkkejä muihin. Laita vaan tuotenimet kyllä niitä joku käy katsomassa. Jos jonkinlaista testobuustia haluat niin tee isoja lihasryhmiä kuten jalkoja tai mavea raskailla painoilla. Enemmän siitä buustia saat kun laillisista nappuloista

ZMA, proteiini, isoja liikkeitä kuten jo sanottu painonnostoliikkeiden huomattiin tutkimuksissa nostavan testotasoja kun taas bodyliikkeet laski niitä, lyhyitä sarjoja, mutta paljon, treenit 60 min mielummin 45, käytä monivitamiinia ja lisänä C-tä ja sitä etenkin reenin jälkeen 500mg - 1g. Siinä nyt muutama :)

Nitro T3, 180 kapselia näyttäisi olevan samankaltainen kuin tuo z.m.a muuten mutta se on halvempaa, enemmän tabuja ja lisänä Tri-arginin malatia ja tribulusta.

Löytyy parempia boostereita ja halvemmalla, mutta esim. Axis Labs Hyper Test , tai joku tehonlisääjä vaikka, smash fullyloaded antaa sen tehon. MUTTA 16 vuotias poika EI kyllä tarvitsee boostereita !!! Kovaa harjoittelua perus liikkeillä, ja ehkä joku palautusjuoma/massanlisääjä, vaikka muscle juice , edullinen ja hyvä ,,Mutta 16v ei boostereita tarvii !

Yleensä ainakin tossa iässä on testoa kropassa kyllä muutenkin riittämiin. Iskä osti ton 17-T. Voinhan mä siltä kysyä toimiko se. Ite oon myös 16v ja en koe tarvivani mtn testobuustereita. Kreatiinilla, heralla ja vitargolla mennään. En usko, että vaikka löytyis toimiva tuote, et se toimis sulla koska oot niin nuori ja testotasot valmiiks korkeella. Noi voi ehkä toimia jollain 50v jätkillä joiden testotasot on jo laskussa.

Yleensä ainakin tossa iässä on testoa kropassa kyllä muutenkin riittämiin. Iskä osti ton 17-T. Voinhan mä siltä kysyä toimiko se. Ite oon myös 16v ja en koe tarvivani mtn testobuustereita. Kreatiinilla, heralla ja vitargolla mennään. En usko, että vaikka löytyis toimiva tuote, et se toimis sulla koska oot niin nuori ja testotasot valmiiks korkeella. Noi voi ehkä toimia jollain 50v jätkillä joiden testotasot on jo laskussa.

Olet lähellä totuutta, ei teini-iässä vielä boostereita tarvita, mutta testo tasot alkavat valitettavasti laskea kyllä jo ennen 30v ikää, ja kun 35v ohitetaan, tasot sen kun laskevat, ja kun ohitetaan 40v niin tasot laskevat vieläkin jyrkemmin, SIIS boosterit yms toimivat luonollisesti paremmin "vanhemmilla" miehillä.

Itse oon käyttänyt kohta purkillisen "Tribusteron 60" - boosteria, ja kaippa tuo toimii, ku rintakarvat alkoivat kasvaa paljon kovemmin.. sitä ennen ei ollu ku haituvia, mutta koko aika pukkaa kovempaa kasvua ja tummaa karvaa ku noita napsinu :wtf: :hyper:.. Itsekkin ollu aivan ihmeissään että mitä helevettiä.. :hyvä:

Lisäystä; Aikoinaan ku alottelin salihommia, niin ostin UFS:stä boosteripurkin palkkarin lisäksi.. Myyjä suositteli yhtä ja ainoaa purkkia, jonka avulla varmasti näkyisi vaikutus. Sitä piti ottaa 30 min ennen reeniä 4 kappaletta.. Sai paljo kovemman pumpin aikaan, ja sitten ku se purkki loppu ja kävi ilman boostereita reenaamassa, niin tuntu ettei kulje ollenkaan niin hyvin reeni.. Nimi on EAS Nitric Oxide Booster , löytyy ufs:n sivulta..

Back
Ylös Bottom