UFC 99 - The comeback

Mullakin lippu ostettuna! Ostin toiseks halvimman lipun, toimituskuluineen joku 85€. En saa vapaata töistä, joten otan mielelläni ehdotuksia vastaan miten pääsisin parhaiten/halvimmalla Kölniin lauantaina ja takaisin Suomeen Sunnuntaina.

Liput hommattu! Electronilla pelas kivasti. Oton itselle ja kolmelle kaverille 85€ hintaiset paikat. Nyt sitten vielä tarvis suunnitella, että kauanko saksassa viihtyy ja varata lennot ryanairilta. Alustavasti katselin, että esim. torstai 11. - maanantai 15. olis neljältä hengeltä 300€ menopaluu Frankfurtiin.

Wuhuu, meikämandoliino on Saksassa juurikin tuolloin.. melkein joudun olemaan Kölnissä tohon aikaan kattelemassa vapaaottelua:) Ei muuta kuin Suomi- leiri pystyyn sinne!!:)

AirBerlinillä on kaksi yhden hinnalla. Itse yhtiö on ihan hyvä, tulin sillä 11h saksaan thaimaasta eikä valittamista. Tukholmastakin saattaa päästä halvalla?

Jos tuonne asti nyt on menossa katsomaan UFC:tä niin eikö nyt kannattaisi satsata vähän parempiin lippuihin? Vai joko ne on mennyt?

Jos en ihan väärin kattonu, niin dusseldorfiin air-berlinillä kaks yhden hinnalla...

Ei kyllä oma puusilmä löydä, mut ei toi nyt paha muutenkaa taida olla menopaluu n. 110e per perse.

Itse otin ton vähä yli 100e tiketin. Eihä sitä noistakaa hirveen hyvin nää mut. Pistetääs sit joku pakkismiitti sinne? :) ja eiku strippiklubille..

Ei kyllä oma puusilmä löydä, mut ei toi nyt paha muutenkaa taida olla menopaluu n. 110e per perse.

Itse otin ton vähä yli 100e tiketin. Eihä sitä noistakaa hirveen hyvin nää mut. Pistetääs sit joku pakkismiitti sinne? :) ja eiku strippiklubille..
Taitaa olla niin, että se tarjous meni jo umpeen. En meinaan itekään löytänyt sitä enää. Täytyy nyt tässä väijyä vähän aikaa jos tulis halpoja lentoja tarjolle. Onko porukka hotelleja jo varaillu?

Itsellä muuten keskitason liput, 85€. Opiskelijaratkaisu tässä rahatilanteessa, tosin piippuhyllylle asti ei tehny mieli lähteä kiikaroimaan, vaikka olisi ollut kuinka halpa. :D

Oon mukana, jos vaan paikalle selviän!!! Täytyy vielä vähän selvitellä, onko mun mahdollista matkustaa sinne helpolla siihen aikaan ja jos on niin millä pelivälineellä..:) Haha, ja suoraan strippiklubille.....

Mä ostin lipun Air Berliniltä, 178€ yhteensä. Lennän Düsseldorfiin lauantaiaamuna ja tuun takas sunnuntai-iltana. Mä tuun mielelläni pakkismiittiin (ja strippiklubille):)

Mille päiville sulla ne lennot on? / Millon oot Frankfurtissa??

Otettiin toi Dusseldorf määränpääksi. Perjantai aamulla lähtö ja takasin tiistaina. Oishan tuo puolet halvemmaks näköjää tullu Frankfurttiin mennä Ryanariilla, bussilla sieltä pääsee Kölniin asti kahessa tunnissa ja maksaa 15e. Nooh ei oo niin justiisa..

Ja sitten poijaat väsäätte Pakkikselle matkakertomuksia kuvien kera...

Otettiin toi Dusseldorf määränpääksi. Perjantai aamulla lähtö ja takasin tiistaina. Oishan tuo puolet halvemmaks näköjää tullu Frankfurttiin mennä Ryanariilla, bussilla sieltä pääsee Kölniin asti kahessa tunnissa ja maksaa 15e. Nooh ei oo niin justiisa..

Haha!! Raha tykkää, kun sitä kulutetaan:D Sen tiedän, että ite oon Saksassa silloin.. jos vaan mitenkään selviän töiden puolesta ja löydän jonkun järkevän matkustustavan (välimatkaa n.600km) niin pistetään pillubaarikierros käyntiin Kölnissä!!!:D

Jos yömajoja etitte ni ite majottaudun http://www.blacksheephostel.com/ Double room 25e/yö per nenä. Ei mikään paha hinta ja kun on vielä suhtkoht lähellä kaikkea. Kahvit, pieni aamupala ja pastat kuuluu hintaan. Kannattaa varailla noiki nytten jo, joku toinen hostelli/hotelli oli jo buukattu täyteen.

Back
Ylös Bottom