Jaahas, mulle tuli SS nyt päätökseen. Noin 2,5kk vedin, tai voi olla että ensi viikon vielä jatkan jollen uutta ohjelmaa ehdi päättää.
Tulokset meni näin:
Kyykky 35kg ---> 70kg
Penkki 35kg ---> 62,5kg
Mave 40kg ---> 87,5kg
Pystypunnerrus 5kg ---> 25kg
Kulmasoutu 30kg ---> 50kg
Ihan tyytyväinen olen tuloksiin, paitsi kyykkyyn. Tein sitä aluksi väärällä tekniikalla ja nyt loppumetreillä tuli stoppi 75kg:ssa, jouduin lähtemään uudelleen ja tuntuu että tuo 70kg on taas se mistä ei enää ylemmäs mennä ilman paskaa tekniikkaa. Kyykkyä en ollut tehnyt koskaan ennen tätä ohjelmaa. Penkki nousi ihmeen hyvin, tuo 35kg oli meinaan ehkä jo yläkanttiin kun alotin. 40kg:lla kun ekana päivänä testasin niin en saanut kuin 4 toistoa :D Tein vielä ihan SS:n loppumisen kunniaksi 65kg:lla 5 toistoo ton 62,5 3x5:n jälkeen. Mavessa on vielä paukkuja paljonkin, keskiviikkona tuo 87,5kg meni oikeastaan pirun helposti. Pystypunnerrus ja olkapäät mulla on tajuttomat narut, vaikka painot tositosi pienet niin olkapäät sai jo kummasti vähän muotoo tollakin nousulla. Pystypunnerrus kyykyn ohella toinen jolle tuli nyt toinen resetti.
Paino nousi 85kg -> 92kg, auts. Nyt onkin sitten päätöksen paikka, alkaako dietille vai mitä. Taidan ottaa sen dietin vasta kesäkuussa, kun silloin alkaa erittäin fyysiset kesätyöt. Nyt olisi n. 3kk vielä aikaa reenata oikein ihanteellisissa olosuhteissa, joten massakausi varmaan saa vielä jatkoa siis :D Ei vaan tekis mieli pötsiä enempää hankkia kun ympärysmitta oli 95cm kun tossa mittasin.
Erot huomaa ohjelman jälkeen jaloissa ja selässä itselläni oikeastaan eniten. Farkut sun muut tuntuu _aikas_ kireiltä päällä :D
Mitähän sitä sitten tän jälkeen lähtis..... ? Ehdotelmia?