Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:haart:Aika sulavasti hankasi itseään tuohon tolppaan. Huomasi kyllä, että on hommaa ennenkin harrastanut.
Huomasi kyllä, että on hommaa ennenkin harrastanut.
Vois tulla meillekkin hinkkaamaan itteään johonkin ränniin :DKari ja Stuba oli radalla, heidät käännytettiin kentaurista, menivät ostamaan pussikaljaa ja tapaamaan Roinatania joka vinetti Stuballe ku se halus roinaa, mut Stuba ei anna enää velaks. Kun pussikaljat oli juotu niin kaksikko meni saunomaan. Kun Roinatanilla ei ole rahaa ostaa roinaa, niin se yritti pummata Juulialta, ei onnistunut, sen jälkeen epätoivossa meinasi ottaa rahaa kentaurin avonaisesta kassasta, mutta sekin jäi tekemättä. Kotona se yritti pummata Lasselta, ei onnistunu siinäkään. Jakso päättyi kun Stuba ja Kari meni strippibaariin, Kari nuokkui pöydässä ja Niina ilmestyi lavalle, nyt Stuba tietää mistä hän tuntee Niinan. Siinä pääpiirteittäin.Nyt kertokaa, mitä tapahtu!! Olin just menossa, niin en ehtinyt katsomaan.
Edit.. Siis niinku pieni briiffi jaksosta, kiitos!![]()

Ja Veera & Peppi muutti takas Panun luokse.
Tuli tästä jaksosta vähän mieleen kuin sepollahan oli se DracQueen kokeilukin:dance2:Oli.Tosin typerät blondi hiukset. Paljon paremman näkönen tummilla hiuksilla. Vihdoinkin salareissa on joku kuuma kissa eikä mitään isabellan tapasia lorttoja mitä on ennen jouduttu hehkuttamaan paremman puutteessa.
Oliko kehotuksen jätkä taas pakkislainen?
On salkkareista tullu niin loistava sarja tän threadin myötä :hyvä:
Oliko kehotuksen jätkä taas pakkislainen?
On salkkareista tullu niin loistava sarja tän threadin myötä :hyvä:
näkeekö tän jakson jostain uusintana?
Eikö toi ollu joku ihan näyttelijä näyttelijä, ainaki oon nähny mielestäni muissaki sarjoissa. Voihan se silti toki pakkislaine olla.
Muija ainakin sano samaa et se olis ollu jossain muuallakin.Eikö toi ollu joku ihan näyttelijä näyttelijä, ainaki oon nähny mielestäni muissaki sarjoissa. Voihan se silti toki pakkislaine olla.
Ei ollu eilen kaukana et olis lähteny Isabellan kassasta paalut kävelemään. Kyllä kohta on Stellansin vuoro.Millonkohan Roinatan ryöstää esim. Stellansin saadakseen lisää roinarahaa?