Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ainahan se on sauhutellu :DMistä lähin Taalasmaan Kari on muka vetäny kessua?
Näin Oonaa lainatakseni : "Kuka haluaisia isän joka polttaa ja juo..."
EI JUMALAUTA! Kuinka vitussa sillä oli pokkaa syödä Roinatanin raejuustot. Ihmeen rauhallisesti Joonatan suhtautu tilanteeseen, itse olisin varmaan repinyt hyllyt alas ja rikkonut ikkunan. Pistää ihan vihakseks Joonatanin puolest!!!
KT han on vanha kessu kuningas! taisi saulinkin opetella sauhuttelemaan:hyvä:Mistä lähin Taalasmaan Kari on muka vetäny kessua?
Mistä lähin Taalasmaan Kari on muka vetäny kessua?

Ainahan se on sauhutellu :D
Ja kenet ne siellä näkevätkään tienaamassa menetettyjä sijoitusrahojaan...?menee strippiklubille?;)
Homojen hommaa tollanen spoilaaminenJa kenet ne siellä näkevätkään tienaamassa menetettyjä sijoitusrahojaan...?
Kunhan spekuloin, tai paremminkin FANTASIOIN!Homojen hommaa tollanen spoilaaminen
arvailua. Olin ehkä kaks vuotta seuraamatta selkkareita, kun nyt taas jäänyt koukkuun kiitos tämän ketjunHomojen hommaa tollanen spoilaaminen

minä kun odotin sitä toista elävien kuoleiden pyykkipäivä videota, kokonaisuudessaan. ;)
Repesin tolle sun avatarille, tosi siisti. :thumbs:Juulia söi mun raejuustot!!!![]()
Saatanan Juulia, oisin Joonatanin asemassa repinyt vikisijältä munuaisen ulos ja syönyt sen. :curs:
Jos Roinatan lähtis ni kuka siellä sit kävis vetämässä penaa ja peckdekkiä KeHotuksella, sekä yllyttäis tyttökaveriaan vetotreeneihin? Osteri-Ossiakaan ei enää proteiinit kiinnosta, ja KT200RAW ei tarvii harjotusta.Noi molemmat vois kyllä lähteä helvettiin koko sarjasta