Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

On.
Arnold classic live web cast.

E: Mulla on aloitussivuna www.pakkotoisto.com/vbulletin, niin ei tarvii kattella tota etusivua. Suosittelen samaa. Jos ei aloitussivuksi halua, niin sitten kirjanmerkkeihin.

Okei, kiitos!
Mä taas haluan mennä etusivun kautta ja kattoa sieltä uutiset :) Löydän mä tännekin suoraan.
En siis nyt pääse etusivulle kun selain kaatuu varoittamatta.

Okei, kiitos!
Mä taas haluan mennä etusivun kautta ja kattoa sieltä uutiset :) Löydän mä tännekin suoraan.
En siis nyt pääse etusivulle kun selain kaatuu varoittamatta.
Mulla taas menee selain ihan jumiin kun kattoo sun profiilia. :) Johtuu ilmeisesti jostain noista sun taustakuvista. Vai onko sinne profiiliin vaan jokin naamaraja, jos ei muilla jumita :D

Mulla taas menee selain ihan jumiin kun kattoo sun profiilia. :) Johtuu ilmeisesti jostain noista sun taustakuvista. Vai onko sinne profiiliin vaan jokin naamaraja, jos ei muilla jumita :D

:lol2: Voi ei! Varmaan taustakuvat sitte jumittaa, vaikkei oo ees liikkuvaa kuvaa?

Vittu, miten saan YOUTUBEN kommenttiin laitettua linkin?
Tai siis, ei tarvii olla suora linkki. Kunhan siitä saa poimittua ne osat toimivaan URLiin.
Yritin monesti vaan ei onnistunut.

:lol2: Voi ei! Varmaan taustakuvat sitte jumittaa, vaikkei oo ees liikkuvaa kuvaa?
Vähän on kyllä outoo. Kai tää foorumi sitten vaan estää pääsyn profiilikuvan perusteella. Tää on niin kun yläasteen päätöstanssit taas ihan uudestaan. :(

Makuuhouneen ovesta löytyy tuollainen perinteinen lukko. Mistäköhän löytäisi siihen toimivan avaimen?
lukko.jpg

Noita avaimia saattaa löytää ihan prismoista ja k-raudoista, muistelisin joskus prisman rautapuolella noita nähneeni.
Jos vähänkään osaa tehdä metallihommia, niin ei ole paha homma tehä tollasta ite.

Miksi tätä 2000 kpl limited editionia löytyy vieläkin kaupoista? Eikö kellekään kelpaa :lol2:
Meitsillä tuo löytyy muuten avaamattomana edelleen, ostin ennakkoon sillon lokakuussa.

Tunnetteko/tiiättekö yhtään naista, joka polttaa sätkätupakkaa? Ite en ainakaan oo törmänny sätkää käärivään naiseen. Jäi vaan häiritsemään tää asia...

Tunnetteko/tiiättekö yhtään naista, joka polttaa sätkätupakkaa? Ite en ainakaan oo törmänny sätkää käärivään naiseen. Jäi vaan häiritsemään tää asia...

Tunnen. Mun hyvä kaveri käärii itse tupakkansa. Tosin käärii yleensä isomman erän kotona ja laittaa askiin, helpompi niin. Mutta olen kyllä nähnyt käärivän esim. baarissakin.

Meeppäs johonkin taidekouluun tupakkapaikalle ja löydät niitä kolmetoista tusinasta.

Millä lähtee parit ulkonevat luomet nahasta? Pitääkö olla joku spesialisti asialla vai viskipaukulla ja terkkarin puukolla poistettava?

Back
Ylös Bottom