Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
no onhan juulia hieman ärsyttävä mutta oha se iha kivan näköinen (livenäki kivan näköinen kun rmj:ssä bongasin sen :D) sais lopettaa ton munuais jutun heti paikalla.

Lopettais sen vitun angstaamisen ja vikiseminen. Voi luoja että olis tuo akka väännetty jo lyhtypylvään ympärille jos olisin Joonatanin asemassa.

Mitä te ruikutatte. Sakkoliha-kokemus ilman pelkoa laittomuudesta. Kaikki edut, eikä tätä miestä:

54022rp9.jpg

Juulia nostattaa mun kotitaloudessani poikkeuksetta kiiman kattoon asti aina kun sillä on ne valkoiset housut jalassa. Ihan sama onko ärsyttävä.

Toisaalta kiiman nostattaa myös peppi, Oona, Annikavainaa, Hanna Salin, Jenni, Isabella, Niina, Oonan kaveri ja Katri, noin niinku muutaman mainitakseni.

Mikä niissä salkkarimimmeissä oikein kiehtoo?

Toivottavasti toi joonatan hakkais ton juulian uuden munuaisen ulos roina höyryis :whip: Näkee aina punasta kun se vikesävä lehmä aukasee suunsa :curs:

Viimeisimmän jakson mukana roinatanista tuli minun silmissä hieman asiallisempi persoona. Ei intoile lapsellisia kouluhommia, luki jotain fightsportia tai bodylehteä, ja puhui asiaa. Nyt kun vielä Mirolle antaa opetuksen nyrkin kautta, niin asiat kunnossa. Vaikka onhan hän hieman lapsellinen pentu, kuten muutkin salatuissa, mutta nykyiset teot hieman parantaa hänen asemaa. Muita noista nuorista minä en sitten todellakaan siedä..

Mikä niissä salkkarimimmeissä oikein kiehtoo?

Veikkaan että kun Salkkareissa ei parempaa ole tarjolla ollut (poislukien Niina) niin alkaa jokaselle naistamuistuttavalle lämmetä, vähän jos vankilassa ois ollu monet vuodet ja sinne ilmestys joku naisvartija, aivan sama minkä näkönen niin kyllä teltta ois pystyssä.

Kyllä Roinatan on söpömpi :D
Ei mun mielestä.:haart:

Mä en ymmärrä tota Niina-hehkutusta, onhan se nätti ja sillä on hyvä perse, mut muuten se on aika mitäänsanomaton tylsimys. Jos mä saisin viettää illan jonku salkkari-mimmin kanssa, niin se olis joko Tanja tai Isabella.:kuola:

Ei kyllä ton Särdäänin Ninnukan täytyy olla strippari! Stubastian on käyny aikoinaan Ninnukan privatessa josta se sen muistaa.

Ei mun mielestä.:haart:

Mä en ymmärrä tota Niina-hehkutusta, onhan se nätti ja sillä on hyvä perse, mut muuten se on aika mitäänsanomaton tylsimys. Jos mä saisin viettää illan jonku salkkari-mimmin kanssa, niin se olis joko Tanja tai Isabella.:kuola:

Sama maku, hienoo etten oo yksin!

"Miten usein se Roinatan oikein käy salilla?" :lol2:

Ps. Paljo penkki? :D

e: Komea oli Roinatan oranssissa paidassaan!

Back
Ylös Bottom