Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistä tuo 57000€ tulee?
yhden turvapaikan saaneen lapsen ( useasti jopa 20 vuotias ) elättäminen vuodessa vastaanottokeskuksessa
Onko tuossa summassa mukana jyvitettynä jotain vastaanottokeskuksen työntekijöiden liksoja, rakennuksen ja varusteiden kustannusten kuoletuksia ym.? Ei kai noin paljon rahaa sentään yhden somalin ruokaan ja kledjuihin mene? Jos siinä on osa liksoja ym., silloin sentään osa menee suomalaisille.
No näinpä sit.Laki tullaan hyväksymään hallintovaliokunnan esittämien muutosten kanssa. Todennäköisesti ainakin, ei äänestetty vielä.
Taidan avata lonkeron. Tämä päivä ei todellakaan ollut kauhean hohdokas Suomen politiikassa. Istunnoissa kuultiin monia järkeviä ja nuivia puheenvuoroja lakia koskien, mutta silti äänestyksessä pokka ei pitänyt ja persut olivat ainoat, jotka äänestivät vastaan. Mitä vittua Rajamäki? Taitaa olla puolue-kuri liian tiukka... Itse jaksan kuitenkin toivoa Suomen kansan seuranneen tilannetta. Jos hyvin käy, eduskuntavaalien jälkeen tätä maata johtaa viisaammat ihmiset. Persujen vaalivoitto tuntuu hyvin mahdolliselta. Silti ei voi käsittää miksi noita avo-hoito-potilaita on päästetty alun perinkään eduskuntaan. Kansanedustajat ovat ennenkaikkea KANSANedustajia. Hyi että tekee pahaa nähdä noin typeriä ihmisiä päättämässä tän maan asioista:urjo:
Sanattomaksi vetää. Hallitus ja kansanedustajat osoittavat kerta toisensa jälkeen täydellistä välinpitämättömyyttä kansan ehdottoman enemmistön tahtoa kohtaan. Tässä olisi jo syytä vähän isompaankin mielenosoitukseen. :curs:
Seuraavissa vaaleissa äänestän 100 % varmuudella Perussuomalaisia; tämä oli viimeinen pisara. :wall:
Kiitti kohteliaisuuksista:thumbs: Vanhasen kannanotot tässä asiassa eivät ole olleet kauhean tasokkaita. Itseä pännii juuri eniten aikaisemmissa istunnoissa esitetyt järkevät puheenvuorot, erityisesti Rajamäen, joissa selkeästi arvosteltiin lakia. Kuitenkin itse äänestyksessä kaikki paitsi persut äänestivät sen puolesta, vaikka aikaisemmin oli esitelty lain vikoja. Lakia kohtaan on noussut soraääniä kansan puolelta paljon. Silti näitä ei pahemmin ole huomioitu. Thorshan taisi ilmaista eilisessä istunnossa, että häntä ei pahemmin kansalaisten mielipiteet kiinnosta(tähänki :thumbsVittu te olette väsyneitä. Toivoisin kyllä todella että saisitte olla päättämässä yhteisistä asioistamme.
Älykääpiöt.
http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/Hallitus+kiristää+turvapaikkapolitiikkaa/1135243800309
. Monet puheenvuorot noissa istunnoissa olivat ala-arvoisia ja niissä oli nolla asiapohja. Näillä ihmisillä ei todellakaan ole asiaa eduskuntaan noilla eväillä. Huutele vaan että olen väsynyt
se ei muuta mun mielipidettä tässä asiassa. Itseä ei vituta niinkään maahanmuutto kuin selkärangattomat politiikot joilla ei ole mitään otetta todellisuuteen tai kontaktia äänestäjiinsä: Mutta mähän olin se väsynyt. Kenties jopa rasisti
Mulla on niin huono maku, että tuo on mielestäni tyylikästä. Sitä paitsi olisi ollut mielenkiintoista nähdä että tarttuuko tuohon joku, yritin kyllä laittaa aika överiksi, mutta mikään ei kyllä enää yllättäisi..Lopeta nyt toi naurettavan huono provoaminen ja trollaaminen. Jos aiot provota niin tee se edes tyylillä.
Ilman huomiota jäänyt pikkupoika.Pitikin mennä avautuu. Tuli luettua Halla-aho-threadia ja tajusin et tää tyyppi vaan provoaa:jahas:
Jep, ajattelin hetkeksi alentua ketjun ja kirjoittelijoiden tasolle.Eli sinä kirjoitat tänne paskaa siinä toivossa, että joku tarttuu syöttiin. Olisiko parempi sittenkin, jos menisit kinaamaan vaikka äitisi kanssa.
Jep, ajattelin hetkeksi alentua ketjun ja kirjoittelijoiden tasolle.