Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Huomenna menossa koulutuksiin ja tänään oon ollu helvetin ärsyttävä yskä. kohta ei o keuhkoja enää.

oon espanjassa ja taalla on KYLYMA - etenki mun kampassa. jotta tarkenee nukkua, pittaa vuorata ittensa reippaasti vaatteisiin ja ottaa usseempi peitto. ..ei oo aurinkoranta nimensa veronen:/.

Tuli tuossa tapeltua veljen kanssa: Ensin huidottii minkä huidottii(humalassa), sit saatii toisiltamme huulet halki, jonka jälkee väänsin sen etusormen kämmenselkää kiinni. :(
Kaikki 19 vuoden dissaukset ja kaunat yhellä kertaa takasin. Auta armias ku siskot ja äiti näkevät viikon päästä. On melkoset pusuhuulet molemmilla. :down:
Pidin henk. koht "säännöistä" kiinni, eli suu kiinni eikä tarkotuksella kasvoihin, mutta eipä ollu paljon väliä. Veli heitteli iskuja ku vanha tekijä, ja kunnon katutappeluhan siitä tuli. Loppujen lopuks mulle jäi sen verta rystysee ja kaulaliina jalkojen juuree.
En oo ylpee enkä ilonen, lähinnä vituttaa. :david: :0:

Edit1: Meinasin että nukun kaverin luona, mutta täällä nyt kotona kirjottelen ja kaveri neuvottelee veljen aka. kämppikesn kanssa asiasta. :piis:

Vituttaa, kun meidän lukiossa 1. ja 2. vuositason opiskelijat lähtee risteilylle ja me ykköset ollaan vaan peukku perseessä täällä Suomen puolella. Ja muutenkin vituttaa pari muuta asiaa, jotka eivät kestä nyt päivänvaloa...

Kirjoittelen tänne nykyään aivan liikaa. :D

Vituttaa, kun meidän lukiossa 1. ja 2. vuositason opiskelijat lähtee risteilylle ja me ykköset ollaan vaan peukku perseessä täällä Suomen puolella. Ja muutenkin vituttaa pari muuta asiaa, jotka eivät kestä nyt päivänvaloa...
:offtopic:Nuo lukioiden risteilythän on ihan opiskelijoiden järkkäämiä nykyään. Meidän koulussa viime vuonna kun olin ykkösellä niin oli ykkös-kakkosristeily ja nyt kakkosella oli sama. Siitä vaan ite järkkäämään:thumbs:

Itseä vituttaa lähinnä ensi viikko. Koeviikko olis ja lukenu olen noin 3 minuuttia. En tajuu kui en saa itteäni niskasta kii ja pysty lukea kunnolla. Kohta taas yrittämään....

Reilun viikon pakollinen treenitauko takana ja eilen erehtyi vielä ottamaan muutaman bissen illalla => päivän treenit niin päin persettä ettei ikinä.

Tekisi mieli tehdä jotain, mutta selkä särkee niin paljon, ettei oikein saa mitään tehtyä. Kämpän sain aamulla siivottua ja lopun päivää olen makoillut ja levännyt. Tämä paikallaan olo ei oikein sovi mulle. Painokin on alkanut nousemaan, mikä kasvattaa vaan enemmän tätä vitutuksen tunnetta.

Hohhoiijjaa. Eipä ole kyrpinyt vähään aikaan näin pahasti. Taas pääsi livahtamaan yksi kaunis neito sormista, taisi olla jopa kiinnostunutkin mutta perkeleen kaverin ja omien töppäysten takia hukkasin kyseisen neidon ja nimikään ei jäänyt mieleen saatana, ainoastaan jäänsinisten silmien kaunis tuike. Liian tuubassa taas saatanan saatana. Olen paska jätkä ja kaikenlisäksi laiska ja ruokapuolikin on tällä hetkellä kuin huippumallin dieetti... Täytyis raahautua salille tuhlaamaan agrot sinne muttei ees sinne jaksa.:down: Vituttaa niin ankarasti.

Kaikkea tulee nähtyä, kun tarpeeks kauan salilla käy... Muutama päivä sitten joku jätkä käytti penkkipunnerruksessa remmejä... siis veto/nostoremmejä peruspenkissä?!? Tangossakin oli huimat 40kg. Ei käsitä??

Teki mieli mennä kysymään: MIKSI? ...mutta enpä mennyt.

Kaikkea tulee nähtyä, kun tarpeeks kauan salilla käy... Muutama päivä sitten joku jätkä käytti penkkipunnerruksessa remmejä... siis veto/nostoremmejä peruspenkissä?!? Tangossakin oli huimat 40kg. Ei käsitä??

Teki mieli mennä kysymään: MIKSI? ...mutta enpä mennyt.

Joku nivelreuma tai muuta häikkää sormissa? Saattaa silloin olla aika mitätön pito käsissä.

Eräs täti samalla salilla on aika huvittava. Treenifilosofia: niin paljon rautaa ylös kuin mahdollista keinolla millä hyvänsä. Collegepaidan päälle täytyy laittaa fleecetakki. Onhan sitä nähny kaikenlaisia tekniikoita, mutta siitä ei ole kyse. Tuli tuosta T-101 viestistä mieleen, kun tämä täti teki alataljaa. Varusteina oli vyö, polvisiteet ja rannesiteet ja sitten kiskotaan selkä aivan mutkalla niitä rojuja ylös ja selitetään sarjan jälkeen kuinka ei oikeen kulje:D

voi herranjestas vitutuskäyrä nousee suomalaisten suorituksia seuratessa:D

ei jumalauta tuota Ollia, mitaliin riittää perus hyppy niin kaveri vetäsee kierrokssen 3 lyhyimmän hypyn

Vituttaa kun joku akka yritti komentaa mua ja frendei keräämään mäkkäriroskat maasta. Totta kai näytin fuckia.

Jos oli omat roskat ja oot tosissas niin sinä vitutat mua!! Ja tuon ikäinenkin vielä, turpaas sietäisit saada! :curs:

Back
Ylös Bottom