Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

sain kirjallisen varotuksen työnantajalta kun myöhästyin vuorosta 45min koska olin kirjottanu vuoron väärin kalenteriin. oli ensimmäinen kerta ku myöhästyin yhtään. 2v tehny duunii tolle paskafirmalle ja koht riittää. :urjo:

jos nyt totta puhutaan ni kiinnostaa ku kilo paskaa toi varotus. oikeestaan vituttaa tää ranne joka on ollu nyt 2vkoa kipeänä, tänään erityisen.

YLITÖITÄ PERJANTAINA :eek: :david: :eek: :david: :eek:

Miks mä aina kärsin, ku muut pöllöilee... Huoh!

Vituttaa tavaroiden myyminen ei helvetti ihmiset Jos myyn punnerruspenkkiä
ja pyynti on 200 € ni ei vittu apinat tarjoilee jotain 100€ ja perustelee no kun Hobby hallista saa uuden samalla hinnalla 50kg painojen kanssa...

Varmaan samat tyypit soittelee Mersun myyjille ja tinkaa no ku Ladan saa uutena samaan hintaan helvetin vatipäät :/

Edit: ihan samaa settiä ku olin myymässä autoa viime vuoden puolella joku helvetin aasi soitti klyseli autosta varmaan 1.5h sit paukautti tarjouksen 12.5K€
pyynti ilmoituksessa 22K€ mikä oli tolle auto jopa suht edullinen hinta, 12.5K€ olis saanu 5 vuotta vanhempia 3xenemmän ajettuja vehkeitä.

Tämä viikonloppu alkaa vesivahingolla. Vakuutusten pitäisi onneksi olla kunnossa, laskua tullee useita tuhansia näet. Ja kaikki se vaiva..

No voi perse. Täytyy etsiä uusi paikka sitten, kunhan nuo tuotteet saan. Maksoin myös nuo ennakkoon, joten siinäkin mielessä vähän harmittaa. Damn, tuolta olisi saanut hyvällä hinnalla lisäravinteet, mutta jos näin toimii, niin no thanks.

Meillä viipyi myös muutamia viikkoja, olivat lähettäneet jonnekin mombasaan sen satsin. Vastailivat viesteihin tuntien sisällä, pahoittelivat kovasti ja mätkäisivät kilon vai kaksi ylimäärästä heraa mukaan hyvitykseksi. Uskallan kyllä tilata toistekin.

Meillä viipyi myös muutamia viikkoja, olivat lähettäneet jonnekin mombasaan sen satsin. Vastailivat viesteihin tuntien sisällä, pahoittelivat kovasti ja mätkäisivät kilon vai kaksi ylimäärästä heraa mukaan hyvitykseksi. Uskallan kyllä tilata toistekin.

Noh, mun tilaus kesti 8 päivää saapua :D :nolo:, eli tuli pari päivää myöhässä. Aloin lueskella fitnesstukun palautteita vasta tilauksen jälkeen ja palautteita oli juurikin toimituksen kestosta, siksi vähän huolestuin. Mutta mulla tämä kävikin ihan hyvin :) . Lisäksi tuli vielä niiin hyvää pulveria 8 kiloa, että todellakin joutuu miettimään uudelleen tilausta sitten joskus.

Maanantaina ois synttärit, oisin lähtenny huomenna keittoa nykimää ja vähä juhlistaa...mut ei ku oon vittu koko vkl TÖISSÄ PERKELE :curs:

Ei voi ostaa herkkuja, kun yrittää olla dietillä...tai joo ok voi, mut ei voi syödä niitä :itku:

koko maaliskuu joka vkl pari työvuoroa+ joku arkivuorokin näytti olevan..ei siinä mitään, kiva että rahulia tulee ja sentään on duunipaikka näin laman aikana mutta tohon ku lykkää kouluhommat päälle niin ei hirveesti ennätä kaukosuhdetta hoitamaan ellei muija ravaa täällä :S

edit: no vittu ei muuten sekään ravaa ku sillä on sit arkisin koulua..helevetti. noh sentään saan kaasu ja tkp koulutuksen..

ei vittu vituttaa toi mäkihyppy, eikö vois tehdä hallia missä hypättäis kaikki parin metrin vastaseen käsittämätöntä lottoa :D LOL

kyllä oli koivurannalla huono ttulirako, ei voi jäädä muuten95metrii ku joku vitun edelman paska sukka mäkimies nykäsee yli 100metriä

perkele! Otin lopputilin yhdestä duunista tammikuussa kun pääsin opiskelemaan. Oltiin just saatu yks työmaa valmiiksi ja oli puhetta että jotain ylimääräistä olisi ehkä tulossa siitä kunhan loppulaskelmat on tehty. No, kun otin loparit niin ajattelin ettei sieltä mitään rahaa enää tule kun en siellä enää töissä ole. No nyt kuitenkin tuli parin kk:n päästä tilinauha kotiin ja rahat tilille, mutta veroa oli mennyt 2/3 osaa koko summasta koska en oo toimittanu uutta verokorttia työpaikalle. Vittukun joku olisi kertonut että ne meinaa vielä maksaa jotain niin kai nyt olisin vienyt sen kortin niin ei olisi mennyt ku reilu 10%veroa eikä 60% niinkuin nyt :curs:

Edit: ihan samaa settiä ku olin myymässä autoa viime vuoden puolella joku helvetin aasi soitti klyseli autosta varmaan 1.5h sit paukautti tarjouksen 12.5K€
pyynti ilmoituksessa 22K€ mikä oli tolle auto jopa suht edullinen hinta, 12.5K€ olis saanu 5 vuotta vanhempia 3xenemmän ajettuja vehkeitä.

Juu tästä on kokemuksia, en vaan ymmärrä miten joku edes kehtaa tarjota 50% pyyntihinnasta? Edellisen auton kun myin netissä joku ämmä tarjosi sähköpostitse juuri näin. Lupasin sitten sarkastisesti auton vieläkin halvemmalla + hieman muuta sälää, taulutelkkaria ym. kaupan päälle, ja siitäkös se muija vetikin herneen nenään. Käskin sen vitun kusipään painumaan johkin Marokkolaiseen basaariin tinkimään, siellä on hinnoissa 50% ilmaa!

Juu tästä on kokemuksia, en vaan ymmärrä miten joku edes kehtaa tarjota 50% pyyntihinnasta? Edellisen auton kun myin netissä joku ämmä tarjosi sähköpostitse juuri näin. Lupasin sitten sarkastisesti auton vieläkin halvemmalla + hieman muuta sälää, taulutelkkaria ym. kaupan päälle, ja siitäkös se muija vetikin herneen nenään. Käskin sen vitun kusipään painumaan johkin Marokkolaiseen basaariin tinkimään, siellä on hinnoissa 50% ilmaa!

:D ei paha mua harmittaa kans ku sanoin sille ukolle suoraan et ime sykkivää ois pitäny sopii kauppa siin puhelimessa ja sit ku se tulee ni sanoo et sori mä kuulin et tarjosit 22500 :D

Kävin kuukausi sitten yleislääkärillä näyttämässä korvaa, kun oli pitkään oireillut melkoisen oudosti. Lääkäri käski venyttelemään niskan lihaksia ja passitti kotiin. Oireet jatkuivat ja kävin tänään korvalääkärillä. Käski venyttelemään niskan lihaksia lisää ja passitti kotiin + laittoi kouraan 85€:n laskun vartin konsultoinnistaan :lol2:

No, eipä se vitutuskynnys paljoa ylittynyt. Kyllähän siinä korvaa asiantuntevasti ihmeteltiin monesta suunnasta ja hyvä tietysti, että mitään ei löytynyt. Mutta ovatpas hinnat nousseet sitten viimeisen erikoislääkärin vastaanoton.

Back
Ylös Bottom