Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Hackmann? Täyttää sontaa vaikuttais olevan ne.

Saatiin juolulahjaksi joku "huippu pannu", meni viikko, niin roskiin lähti, poltti ruoat kiinni pintaan.
Ostettiin prismasta joku ihan perus sit tilalle ja vielä ei ole kertaakaan jäänyt ruoka kiinni.

Sormissa nivelet enemmän ja vähemmän kipeinä jo neljän viikon ajan. työterveysaseman kommentti oli että "sitä on liikkeellä". No mitäpä nyt ei olisi liikkeellä...

Sormissa nivelet enemmän ja vähemmän kipeinä jo neljän viikon ajan. työterveysaseman kommentti oli että "sitä on liikkeellä". No mitäpä nyt ei olisi liikkeellä...

teettikö ne verikokeita? ja onks noi sormen nivelet ainoot jotka kipeenä (mites päkiät?) ?

mua vittttuttttaaa että haluaisin hakea tonne hotgymille 10kerran kortin muttaku siellä on asiakaspalvelu niin surkeesti auki, että oon aina duunissa sillon...

Viimeksi muokattu:
Mä tajusin jo sun ekasta viestistä, että mistä firmasta on kysymys. Mulla kävi aikoinaan samalla tavalla. Viikon odottelun jälkeen laitoin palautetta, tästä muutaman päivän kuluessa paketti saapui.

Eilen tänne purnasin ja tänään paketti tuli :) .

Olkapää ollut kipeänä jo ties kuinka kauan. Eilen kokeilin pitkästä aikaa tehdä kun kipua ei tuntunut. Nyt on taas helvetin kipeä.

Olkapää ollut kipeänä jo ties kuinka kauan. Eilen kokeilin pitkästä aikaa tehdä kun kipua ei tuntunut. Nyt on taas helvetin kipeä.

Hei, ihan vitutustoverin vinkkinä sanoisin siulle, että jos se olkapää epäsäännöllisesti kipuilee, eikä syy ole täysin selvä lihasrasituskipua, niin kannattaa tutkituttaa se ajoissa. Itse toimin liian myöhään ja nyt ollaan monetta viikkoa saikulla ja jonottamassa olkapään tähystysleikkaukseen....

Sitä perus settiä...

joskus väänsin kolmosia penkissä samalla painolla ja toisella kertaa vetelin kp-penkkiä 34:lla tyyliin 6x 8-15.
No vanhemmat äijät jupisi toisilleen, että painoja pitää vaihdella. Vaikka 10kg aina lisää , kato lihas tottuu eikä kasva...
Sanoo äijät jotka hinkkaa sitä samaa pyrämiidipenkkiä 15 vuotta ja siihenhän ei keho totu.
Hauskaahan toi on ja oikein janoan tyyppejä salille jouden kanssa saa vängätä :dance:

Mulle aiheuttaa salikomediaa se, kun jotkut äijät tulee selittelemään miks niillä nyt ei noussu sen ja sen verran :D Siis sellaset, joita en tunne tai välttämättä oo koskaan aikaisemmin edes nähnyt. Hirvee selittely jos ei saa tankoa nostettua..

Mulle aiheuttaa salikomediaa se, kun jotkut äijät tulee selittelemään miks niillä nyt ei noussu sen ja sen verran :D Siis sellaset, joita en tunne tai välttämättä oo koskaan aikaisemmin edes nähnyt. Hirvee selittely jos ei saa tankoa nostettua..

Onhan se nyt aivan saatanan noloa jos ripuli lahkeessa äheltää tanko rinnalla ja fitnessmisu sattuu näkemään. IHAN pakko käydä kertomassa miksi kävi näin.

Itselläni kyllä vituttaa jos joku tulee neuvomaan, kerranki yks mummo alko neuvomaan miten mun pitäs venytellä, kun kyykkään sun muuta, sanoin vain että pidän kyllä itse huoleni venyttelyistä, Kiitos. En edes itse ollut viel venyttelemäs.
Mummo jatkokin omiaan ja se siitä.

E: Heti ton kyseisen mummelin perään, yksi vanhemp mies tuli neuvoo kyykys, ei ollu muuta sanottavaa kuin että älä kyykkää niin syvään, ettei polvet mene, juuri niihin aikoihin kun siitä olikin jotain juttuu lehdes että syväkyykky vaurioittaa polvia, ajattelin itsekseni että patu taitaa olaa lukenut kotiläksynsä ja jätin siihe.

Nuo mummot on Kempan salilla pahasuopaisia. :D
tuossa eräs tapaus. http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=1863247&postcount=1507

Vituttaa, oon tilannu kirjan 260109, piti tulla 2-9 päivässä, vaan eipä kuulu vieläkään. :curs: Kaks viestiä oon asiakaspalveluun laittanu, ekan viestin jälkeen lupailtiin kirjaa 2 päivän sisällä (ei tullut) ja tokan jälkeen luvattiin kirjaa perjantaihin mennessä. Uskoo ken näkee. :rolleyes:

Auto. Jeesus mikä pommi. Ei mennyt katsastuksesta läpi ja pienten soitteluiden jälkeen kokonaiskustannukset korjauksien osalta noin 800-900 euroa. :curs:

Niin ja akku oli sopivasti tässä viime päivinä ottanut itteensä noista kylmistä keleistä ja katsastusaseman pihaan se lopulta hyytyi. Onneksi ystävällinen korjattavien asioiden listan luonut katsastusmies auttoi autoni käyntiin ja sain sen ajettua lähimpään varaosaliikkeeseen. Nyt on uusi akku alla ja korjaushuoltoa odotellaan.

PS. Viime vuonna ei valittanut katsastusmies kuin takavilkuista ja vetonivelen suojakumista. :(

Taas flunssassa. Mulle tulee flunssa joka helvetin flunssa-aallolla mikä täällä liikkuu. Vaikka miten yrittäis välttää sitä, mut silti se tulee..

Eräs mulkku niin kutsuttu kaveri. Samaa käyttäytymistä jatkunu syksystä asti. Välillä asiat ollu "kuten ennen" mut välillä taas tulee sellasta settiä että ei mitään järkeä. Puuttuu enää se viimenen niitti niin voi irtisanoa tän kaverisuhteen lopullisesti. Sääli sinällään kun aikoinaan oltiin parhaita kavereita.

Kylläpä on kiva olla asiakkaalla ja yrittää saada asoita rullaamaan, kun sitten yksi tyyppi pistää vastaan joka asiassa ja muutenkin on töykeyden huippu :curs:

Mun näyttö hajos taas :jahas:

Back
Ylös Bottom