Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Ei vittu peppiii!! :( ihan väärä valinta, sen pitäs pysyy koskemattomana koko sarjan loppuajan, oivoi. KT veti kyllä hyvää läppää tänään :D

Aika köyhää meininkiä ku on pitäny ne samat kuntosalivehkeet raahata sieltä Pihlajakadun kellarista "Kehotukseen" ja nyt väitetään että ne on muka huollossa:jahas:. Miten penkin muka saa rikki? Onko KT tehny lankkupenkkiä 300 kilolla niin että telineet on vääntyny mutkalle?

No täähän on ihan selvä juttu. Kai se penkki menee solmuun kun penkkaa räjähtävästi rawina 2x6x200kg.

En ookaa ajatellu sitä, että oikeesti noi Juulian ja Joonatanin näyttelijät on samanikäisiä :wtf:

Jos et tiennyt, että ne ovat oikeassa elämässä identtiset kaksoset niin sinua ei voi kutsua sarjan todelliseksi faniksi. Eihän se ole paha jos harrastelee insestiä tv-sarjassa. Ne on vaan hiton hyviä näyttelijöitä.

Wikipedian mukaan Isabellan ja Miron väillä on ikäeroa 11vuotta. Isabella näyttelijä Kirsi Ståhlberg syntynyt 1980 ja Miro näyttelijä Patrik Joona Borodavkin syntynyt 1991.

Karin saa kaljalla houkuteltua talkoisiin:D

Eikös pihlajakadun kellarissa ollut penkki sellanen normaali valkoinen, David-merkkinen. Kehotuksella on joku tommonen Hobbyhall-penkki, eikä edes kunnon tankoa.

Minun silmään se Kehotuksen tanko näyttäs olevan joku 15kg tanko, joten voisilmä-joonatanin rinnalle jäi sillon 65kg. Mutta toki se tekee nyt sillä sarjaa kun on kerran
miestä väkevämmät pelissä.

Perkele, pakko oli tarkistaa paljon Supermassa-Sievisen oikea ikä on! :whip: 21-v. eli vanhempi kun useemmat Pakkiksen junnut täällä! :wtf: Silti käy Salkkareissa lukion ekaa luokkaa.

aika lähelle meni veikkakseni:D korjaan sitä penkki juttuu . joonatanin oikea raw max on 87,5kg:whip:

Vittu että vituttaa toi Eero & Paula -pariskunta. Eero on oikeen viimesen päälle tissiposki ja verkkari-isä, oikeen kunnon HOMO. Ei osaa varmaan edes perkelettä sanoa saatana. "Vauva tulee! Ihanaa hei kun vauva tulee! Hei rakas ihanaa hei! Mä hei ymmärrän kyllä hei! Vauva!" Voi perkeleen eunukki. Sais kaksoisveljensä tulla haudan takaa ja hirttää surkastuneista kasseista ton vässykän.

Ja Paula on sitte hösääjien kuningatar ja vittumainen mulkosilmä. Sellanen akka, joka ei tajua mistään mitään vaan ihmettelee vaan ja huutaa tuolla keskellä katuja ihmisten yksityisiä asioita. ÄO sen verran, että kengännauhat osaa justiinsa sitoa ja tissiä antaa kakaralle, siihen se sitten jääkin. Saman tien pimeeseen huoneeseen!

Edit: Jenniäki oon aina vihannu. Varsinainen tyhjäpääblondi. Sais joutua uudestaan linnaan. Onneks KT on olemassa. Heikkoina hetkinä se palauttaa aina mun uskon ihmiskuntaan.

Ärsyttävä tuo Karin ja Isabellan esitys muiden ihmisten nähden. Toimi aluks, mut menee vähän yli ku pitää monta kertaa saman jakson aikana tapella keskenään jos joku sattuu tulee niitten lähelle.

Siinä meni sit Ossin raha. Jenni joutuu nyt luopumaan niistä lomaunelmistaan. Joutuu vielä muuttaa ihan normi kämppään. :D Ossi varmaan vielä kuulee Jenniltä tosta jutusta.

Vittu että vituttaa toi Eero & Paula -pariskunta. Eero on oikeen viimesen päälle tissiposki ja verkkari-isä, oikeen kunnon HOMO. Ei osaa varmaan edes perkelettä sanoa saatana. "Vauva tulee! Ihanaa hei kun vauva tulee! Hei rakas ihanaa hei! Mä hei ymmärrän kyllä hei! Vauva!" Voi perkeleen eunukki. Sais kaksoisveljensä tulla haudan takaa ja hirttää surkastuneista kasseista ton vässykän.

Ja Paula on sitte hösääjien kuningatar ja vittumainen mulkosilmä. Sellanen akka, joka ei tajua mistään mitään vaan ihmettelee vaan ja huutaa tuolla keskellä katuja ihmisten yksityisiä asioita. ÄO sen verran, että kengännauhat osaa justiinsa sitoa ja tissiä antaa kakaralle, siihen se sitten jääkin. Saman tien pimeeseen huoneeseen!

Edit: Jenniäki oon aina vihannu. Varsinainen tyhjäpääblondi. Sais joutua uudestaan linnaan. Onneks KT on olemassa. Heikkoina hetkinä se palauttaa aina mun uskon ihmiskuntaan.
KOMPPAAN:rock:

Heittäkääs joku pikku tiivistelmä tän päivän jaksosta kun en päässyt katsomaan koska olin salilla:eek:! Pitäisi osata laittaa asiat tärkeysjärjestykseen ettei tarvis nyt jälkeenpäin sitten kärsiä:(

Back
Ylös Bottom