Väsymyksen ja onnellisuuden piikkiin :lol2: x 100Kyllähän mä tuon kaverin Turusta tunnen, mutten kerro mistä...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Väsymyksen ja onnellisuuden piikkiin :lol2: x 100Kyllähän mä tuon kaverin Turusta tunnen, mutten kerro mistä...
Vastaan silti tähän ketjuun: http://www.youtube.com/watch?v=own4aN_grI0Saako täällä kysellä myös videoiden perään. Etsin muistaakseni uutisista otettua videota, jossa joku haastateltava asiantuntija (mahtoikohan olla joku helsingin yliopiston viestinnän laitoksen äijä) jäätyy täydellisesti. Myötähäpeän tunne sitä katsoessa oli järkyttävä.
Hulkista sellainen kuva, missä Hulkki ottaa irtokarkkia ja kuvassa on tekstinä ''se on ihan sama mistä ne hiilarit saa'' tjsp.
Kukaan nähny sitä gifkuvaa lätkämatsista, missä näkyy joku jätkä pleksin takana tekemässä munaa suuhun-eleitä jollekkin pelaajalle. Mä haluaisin tunnustaa rakkauteni eräälle ihmiselle internetin kautta.
Ydinräjäytyksiin liittyvä (sienipilvi, fiktiiviset kaupunkikuvat tapahtuman jälkeen, jne.) taustakuva koneelle olisi hakusessa. Iidiootti löytää vain niin pieniä kuvia, että levitttelyn jälkeen voisi pistää taustakuvaksi vaikkapa Picasson maalauksen.