Kuva haussa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Katz
  • Aloitettu Aloitettu
löytääkö joku sen dotfucker kuvan. Siinä mustavalkeassa kuvassa piirretty mies "nussii" pilkkua.

pilkku.webp

En ole nähnyt kuvaa, mutta jossain kuvassa olisi useampi Down-syndroomasta kärsivää ja kuvatekstinä olisi "System of a Down". Kuvia, anyone? Ajatustasolla hauska kuva.
Koitin tätä aikanaan itsekin hakea kun tämän viestin täältä bongasin, muttei tunnu löytyvän millään. Löytäiskö joku?

Millä sivulla netissä on niitä kuvia, missä on aina joku mietelause englanniksi? Tietääkö joku mitä tarkoitan, en millään löydä niitä.

Joo muuten samoja, mutta niitä kauniita lauseita.
Nyt löytyi! Motivational postershan se olikin!

Edit. no ei nekään nyt niin kauniita lauseita kaikki ollut, mutta löytyi kummski.

Etsiskelen sitä kuvasarjaa, missä on tuotteen mainoskuva ja totuus vierekkäin. Tuotteet siis luonnossa aivan paskoja..

Tietääkö kukaan mistä
img-57-med.jpg

tässä olevan kuvan saisi isompana ilman mitään puhelinteema systeemejä. Joskus mulla tuo oli jonain 400x400 tms. kuvana mutta meni vanhan koneen mukana.

Hakusessa on vanha kuva jonkin lehden seuranhakupalstalla olleesta ilmoituksesta. Ilmoitus oli kuvallinen ja kuvassa oleva noin 40-50v mieshenkilö oli hieman laitapuolenkulkijan näköinen, omaten varsin suuret ja mustat silmäpussit. Henkilö haki muistaakseni miesseuraa ja ilmoitus oli muutenkin hieman huvittavan oloinen.

Lopussa oli "nimimerkillä turku", tai "nimimerkki turku" tjsp.

Olen aina luullut sitä ilmoitusta feikiksi, tai muuten vaan pilalla tehdyksi, mutta tänään tuo ilmoituksessa ollut henkilö taisi tulla kahvilassa vastaan.:D

Löytyi kuva muuta kautta.

turku.jpg

Kyllä se sama kaveri oli.

Olen aina luullut sitä ilmoitusta feikiksi, tai muuten vaan pilalla tehdyksi, mutta tänään tuo ilmoituksessa ollut henkilö taisi tulla kahvilassa vastaan.:D
Mikähän tuon ilmotuksen silti todistaa aidoksi vaikka olisitkin nähnyt kyseisen miehen ja vaikka se olisikin Turussa? Jostainhan se kuva on siihen napattava vai luulitko, että se on photarilla tehty?

Ton näkösiä äijiä on nyt suomi ja turku täys :lol2:
Oliko tää viesti mulle tarkotettu? Jos oli niin sulla meni varmaan toi pointti vähän ohi.

Eli tottakai jossain ton näkönen kaveri on vaikka se ilmotus feikki olisikin. Ei se välttämättä ole ilmotuksen laatijan oma kuva.

Tosin ehkä wiFFy on asiasta niin varma, koska kyseessä oli jonkun runkkausseuran tapaaminen? :jahas: :D

EDIT: Ehditkin jo editoida, joten tuskin oli mulle tarkotettu.

Mikähän tuon ilmotuksen silti todistaa aidoksi vaikka olisitkin nähnyt kyseisen miehen ja vaikka se olisikin Turussa? Jostainhan se kuva on siihen napattava vai luulitko, että se on photarilla tehty?
Eihän se mitään todistakaan. Yleensä noissa trollailuissa vain on käytetty jotain satunnaista internetkuvaa. Se nyt olisi perin vittumaista napata jonkun suomalaisen kuva tuollaiseen ilmoitukseen.

Saako täällä kysellä myös videoiden perään. Etsin muistaakseni uutisista otettua videota, jossa joku haastateltava asiantuntija (mahtoikohan olla joku helsingin yliopiston viestinnän laitoksen äijä) jäätyy täydellisesti. Myötähäpeän tunne sitä katsoessa oli järkyttävä.

Back
Ylös Bottom