Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

"Intialaiset naiset joutuivat Sri Ram Sena -ryhmän jäsenten piirittämäksi baarissa Mangaloressa Tammikuun lopulla. Ryhmä ei hyväksi naisten baareissakäyntiä.

Intiassa on leimahtanut kiista naisten oikeudesta käydä baarissa.

Tammikuun lopussa pieni oikeistoryhmä Sri Ram Sena iski Mangaloren kaupungissa baariin, jossa oli naisia.

Noin kolmekymmentä miestä ryntäsi pubiin, löi ja hakkasi siellä olleita naisia. "

http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Naisten+pääsystä+baariin+räväkkä+kiista+Intiassa/1135243413967

Mitä asioita Halla-aho oikeastaan ajaa?
Suppeasti ilmaistuna Suomen maahanmuuttopolitiikan rationalisointia.

-edit. Jälkimmäiseen postaukseesi voisin vastata, että näemmä et sittenkään ole lukenut Scriptaa. Siellä on 2 kirjoitusta selkeästi otsikoituna aiheeseen liittyen. Niissä vastataan kysymykseesi. Vähän oma-aloitteuisuutta, kukaan tuskin haluaa noita kirjoituksia sinun laiskuutesi vuoksi alkaa referoida.

Olen lukenut.

Mitä Halla-aho itseasiassa haluaa mahaanmuutolle tehdä? Lopettaa sen kokonaan?
Olet lukenut, mutta et ymmärrä. Ihan totta hei, käy lukemassa.

No jos nyt rauhoitutaan hetkeksi. Kävin viimeksi lukemassa reilusti ennen kuin nuo joulukuun tekstit oli julkaistu ja asia korjataan välittömästi :D

Niin ja toinen kysymys on ohitettu kokonaan, eli mitkä muut asiat maahanmuuton lisäksi ovat Halla-ahon sydäntä lähellä?

Kaipa tämä tännekin jollain tapaa sopii:

Eli helppo väylä lopettaa poliittisesti motivoituneen median tukeminen:
http://www.eroaerkosta.tk/

Media tulee aina olemaan jollain asteella poliittisesti motivoitunutta. Suosittelen mielummin kehittämään medialukutaitoa ja kriittistä ajattelua kuin elämään uutispimennossa.
Suosittelen mielummin pään vetämistä perseestä ulos ja kehittämään nimenomaan sitä kriittistä ajattelua.

Sitä odotellessa luepa tuota:
http://varjohesari.blogspot.com/

Eikö se yksi aika haastava asia nyt yhdelle miehelle riitä, kun eipä kovin moni uskalla asiaan sanoa juuta tai jaata.
No onhan tuo totta. Maahanmuutosta koituvat ongelmat eivät kuitenkaan ole siellä tärkeysjärjestyksen kärkipäässä. Kannattaako silloin tällaistä yhden asian ihmistä lähteä tukemaan sokeasti?

Suosittelen mielummin pään vetämistä perseestä ulos ja kehittämään nimenomaan sitä kriittistä ajattelua.

Sitä odotellessa luepa tuota:
http://varjohesari.blogspot.com/
Käytöstapoja Rankkuri, käytöstapoja. Teitä älyllisesti ylivertaisia ihmisiä ei kukaan koskaan ota todesta jos te hermostutte noin helposti.

Edelleen suosittelen mielummin medialukutaitoa ja kriittistä ajattelua kuin uutispimentoa. Tämä ei ole mikään henkilökohtainen hyökkäys sinua vastaan vaan oma mielipiteeni. Peru hesari jos haluat, mitä se minua liikuttaa, hommaa kuitenkin jotain tilalle.

No onhan tuo totta. Maahanmuutosta koituvat ongelmat eivät kuitenkaan ole siellä tärkeysjärjestyksen kärkipäässä. Kannattaako silloin tällaistä yhden asian ihmistä lähteä tukemaan sokeasti?

Noh, Hyvyyden Sanomien erään pääkirjoituksen ( http://www.hs.fi/paakirjoitus/artikkeli/Turvapaikanhakijoista+ei+en%C3%A4%C3%A4+selvit%C3%A4+nykyisill%C3%A4+voimavaroilla/1135243264558 ) mukaan tilanne saattaa karata käsistä jo muutaman vuoden sisällä. Linjavedon vetäminen tuntuu utopistiselta haaveelta, koska ongelmasta ei tälläkään hetkellä kyetä keskustelemaan asiallisesti.

Kun käytetään ilmaisuja kuten "karata käsistä" tai "tulee katastrofi", niin taitaapa asia kuulua aikalailla kärkipäähän. On se ainakin helvetisti vakavampi asia, kuin yhden 'valtakunnanvihollisen' mielipiteet, mitkä tuntuvat tällä hetkellä olevan Suomen suurin uhka.

Ensinnäkään, tuski kukaan tässä maahanmuuttoasiassa lähtee ketään sokeasti tukemaan. Luulisinpa, että ovat keskimääräistä valveutuneempaa porukkaa.
Se mikä maahanmuutossa on tällä hetkellä vialla, liittyy hyvinkin tämän hetken kärkipään ongelmiin. Kansantalous kokoajan hiipumassa, yritykset menee konkurssiin, ihmisiä jää työttömäksi ja ylimääräistä rahaa ei löydy mistään. Samalla pitäisi kuitenkin ottaa ihmisiä, joilla ei monilla ole edes haluja tehdä töitä tai elää yhteiskunnan normien mukaan tänne elätettäväksi. Jos tämä uusi ulkomaalaislaki menee läpi, on maahanmuuttajien virta kasvamassa vielä reippaasti suuremmaksi.
Itsellä ei siis ole maahanmuuttajia vastaan mitään jos he haluavat sopeutua yhteiskuntaan ja haluavat tehdä täällä töitä.

Käytöstapoja Rankkuri, käytöstapoja. Teitä älyllisesti ylivertaisia ihmisiä ei kukaan koskaan ota todesta jos te hermostutte noin helposti.

Edelleen suosittelen mielummin medialukutaitoa ja kriittistä ajattelua kuin uutispimentoa. Tämä ei ole mikään henkilökohtainen hyökkäys sinua vastaan vaan oma mielipiteeni. Peru hesari jos haluat, mitä se minua liikuttaa, hommaa kuitenkin jotain tilalle.
Älähän tule aloittelija konkareita opettamaan.

Meinaat tosiaan, että mulle tulee Hyysäri aka. Pravda?

Ai niin, jos ei lue erkkomediaa niin on uutispimennossa?

Tuntui se kovasti liikuttavan, kun koit tarvetta kommentoida. Etkai sä nyt vaan kuvittele, että Sanoma Oy on ainoa tiedonlähde maailmassa?

Ja se, että boikotoi HS:a niin on nimenomaan sitä kriittistä medialukutaitoa. Et taida olla perillä kyseisen julkaisun linjasta.

Älähän tule aloittelija konkareita opettamaan.

Meinaat tosiaan, että mulle tulee Hyysäri aka. Pravda?

Ai niin, jos ei lue erkkomediaa niin on uutispimennossa?

Tuntui se kovasti liikuttavan, kun koit tarvetta kommentoida. Etkai sä nyt vaan kuvittele, että Sanoma Oy on ainoa tiedonlähde maailmassa?

Ja se, että boikotoi HS:a niin on nimenomaan sitä kriittistä medialukutaitoa. Et taida olla perillä kyseisen julkaisun linjasta.
Tunsin tarvetta kommentoida koska huomasin että sulta meni mun viestin pointti ohi.

Ei, en meinaa että sulle tulee hesari. En myöskään meinaa, että jos ei lue erkkomediaa niin on uutispimennossa. Itseasiassa mulle ei edes tule hesaria, ja tästä johtuen olen vain osittain perillä kyseisen julkaisun linjasta.

Tarkoitin vain sitä mitä kirjoitin: medialukutaitoa, ei uutispimentoa.

Tunsin tarvetta kommentoida koska huomasin että sulta meni mun viestin pointti ohi.
Multa meni viestin pointti ohi? Mitäs vittua sä sönkötät?

Tässä mun viesti, johon sä rupesit tavaamaan jotain skeidaa medialukutaidosta:

Originally posted by Rankkuri
Kaipa tämä tännekin jollain tapaa sopii:

Eli helppo väylä lopettaa poliittisesti motivoituneen median tukeminen:
http://www.eroaerkosta.tk/

Täysin irrallinen viesti, jossa en ollut lainannu sua tai ketään muutakaan. Kerro mulle, miten mulla voi mennä sun viestin pointti tossa ohi, kun en sulle edes mitään sanonut?

Back
Ylös Bottom