Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Asiat perjaatteessa hyvin, mutta mikään ei tunnu kiinnostavan. Ei sitten vittu mikään. Huoh.
Samaa vikaa Rahikaisella.

Lisäksi maanantaita ei yhtään helpota se, että vietin koko aamupäivän koiran kanssa eläinlääkärissä ja siitä lystistä sai pulittaa 90 euroa. Olisin voinut elää ilman tuotakin kokemusta...

Kiinnostuksen puutetta täälläkin.

Lintsaan taas kerran koulusta, tällä kertaa ei ole edes mitään hyvää syytä. Ei vaan huvittanut aamulla lähteä. Olen jotenkin niin älyttömän loppuun palanut, etten vaan jaksa kiinnostua mistään. Olen sykkinyt niin paljon syksyllä ja tänä keväänäkin, että pikkuhiljaa alkaa olla mitta täysi tän homman kanssa...

Käy sanomassa niille, että lopettaa sen kolistelun ja mekastamisen. Siis tähän tapaan (kelaa suoraan kohtaan 3:25):
http://www.youtube.com/watch?v=mmENZlz_-Io

kunpa pitäiski noi hiljaa ääntä, mut ei jumalauta kuvittele ku sitä tankoo lasketaan ja ne ketjut koskevat maahan semmone 60kiloa ketjua... :) mut pitäs varmaa mun näyttää niille mun pala, varmasti loppuis koko ketjujen käyttö :D

Millä ihmeen saleilla tuollaisia talipäitä liikkuu, kun vastaavia juttuja näkee täällä useinkin ja livenä en ole tuollaisiin törmännyt kertaakaan? Siis neuvojia olen toki nähnyt, mutta kyllä mulle on ne neuvot aina tultu tarjoamaan pääpiirteissään ihan asialliseen ja ystävälliseen sävyyn riippumatta siitä, onko itse neuvoissa sitten ollut järkeä vai ei.

Se on kato katoava luonnonvara. Ensimmäinen kerta mullekkin, salilla on tultu käytyä jo pitemmän aikaa, mutta ei ole koskaan ollut varsinainen pääharrastus.

Näytän siis aina aloittelijalta:lol2:

Tänään pitkään odotettu vapaapäivä, joka oli tarkoitus pyhittää pleikkarin pelaamiseen, leffojen katteluun ja pizzan syöntiin. Eilen kuitenkin telkkari sanoi sopimuksensa irti, ja aamupäivä on mennyt soitellessa huoltofirman ja LG:n välillä, että sain kiikutettua telkkarin huoltoon.

Nyt jumitan koko päivän kotona, ilman mitään tekemistä.

Kun tultiin viemästä telkkaria, niin avovaimo oli jo menossa prismaan hakemaan uutta, mut ite olen tällänen saatanan nysverö, että "mietitään nyt eka"..
:curs:

Yks jätkä. Koittais nyt vittu pikku hiljaa jo tajuta..:curs:

Yleiskunto, voi luoja.

Pari kk. sitten loppu tupakointi, mutta silti vielä salireissun jälkeen sohvalle kuin halvaantuneena.

Haluaisin, ja joskus teenkin, kunnon aamulenkin ennen aamupalaa, mutta usein se tarkoittaisi, että salireissu saisi jäädä.

Tiedän, lisää sitä vitun cardiota!
Salin hyperaikakauden kuntopyöräkin vittuilee mulle: "Pidä nyt vittu ne käpäläs niissä oikeissa kohdissa että saadaan nauraa sun sykkeelle" ja "Polje nopeempaa, tolla vauhdilla ei sun läskimaha pienene".

Kohta pahoinpitelen sen vehkeen.

Yleiskunto, voi luoja.
Sama vituttaa muakin hiukan. Sohvalta jääkaapille ja syke on 300. Intissä, jonka kävin vasta -07 vedin cooperissa hädin tuskin samat tulokset kuin yksikön läskit. Juuri ja juuri 2200 m, joka oli alaraja. Taisin saada viisi sydänkohtausta sen jälkeen.

No, sen siitä saa kun kymmenen vuotta kaikki liikunta mitä teet, on anaerobista, eli salitreeniä. Polkupyörällä tuli liikuttua paikasta toiseen, siihen asti kun hankin ekan auton kolmisen vuotta sitten. Ei se kunto silti sen ihmeellisempi ollut kuin nykyään. Paska se on ollut aina.

Kaikki volyymitreenit salilla saa ainakin unohtaa. Kerran kokeilin kyykyssä jotain volyymin tapaista ja kolmen sarjan jälkeen meinasin kuolla. Lihaksissa ei tuntunut yhtään, mutta keuhkot huusi apua.

Pitäisi varmaan tehdä asialle jotain muutakin kuin pari kertaa viikossa käydä kävelylenkillä tai luistelemassa tai vastaavaa.

Yleiskunto, voi luoja.

Pari kk. sitten loppu tupakointi, mutta silti vielä salireissun jälkeen sohvalle kuin halvaantuneena.

Haluaisin, ja joskus teenkin, kunnon aamulenkin ennen aamupalaa, mutta usein se tarkoittaisi, että salireissu saisi jäädä.

Tiedän, lisää sitä vitun cardiota!
Salin hyperaikakauden kuntopyöräkin vittuilee mulle: "Pidä nyt vittu ne käpäläs niissä oikeissa kohdissa että saadaan nauraa sun sykkeelle" ja "Polje nopeempaa, tolla vauhdilla ei sun läskimaha pienene".

Kohta pahoinpitelen sen vehkeen.
Sama vituttaa muakin hiukan. Sohvalta jääkaapille ja syke on 300. Intissä, jonka kävin vasta -07 vedin cooperissa hädin tuskin samat tulokset kuin yksikön läskit. Juuri ja juuri 2200 m, joka oli alaraja. Taisin saada viisi sydänkohtausta sen jälkeen.

No, sen siitä saa kun kymmenen vuotta kaikki liikunta mitä teet, on anaerobista, eli salitreeniä. Polkupyörällä tuli liikuttua paikasta toiseen, siihen asti kun hankin ekan auton kolmisen vuotta sitten. Ei se kunto silti sen ihmeellisempi ollut kuin nykyään. Paska se on ollut aina.

Kaikki volyymitreenit salilla saa ainakin unohtaa. Kerran kokeilin kyykyssä jotain volyymin tapaista ja kolmen sarjan jälkeen meinasin kuolla. Lihaksissa ei tuntunut yhtään, mutta keuhkot huusi apua.

Pitäisi varmaan tehdä asialle jotain muutakin kuin pari kertaa viikossa käydä kävelylenkillä tai luistelemassa tai vastaavaa.

" Sama tahti on askelten ":evil:

Punttia vedetty vuosikymmen, jos toinenkin. Juoksusta ei voi haaveillakkaan, kun polvet menee, tulee ahdistus jne..jne seli seli...

...Autolla kuljin joka paikkaan vuosia. Ei päässyt vahingossakaan tulemaan hyötyliikuntaa. OTIN ITSEÄNI NISKASTA KIINNI nyt vuoden vaihteessa. Laitoin auton seisontaan. Kävelen päivässä pelkästään työmatkoihin liittyvää hyötyliikuntaa. Junalle ja bussille. 30min/päivä !!!

Pikku hiljaa taas vauhtia lisäten. Juoksusta en niin mene vannomaan, mutta tällä massalla kova kävelykin on ihan jees. Kuukaudessa on jo sykkeet pudonneet " vanhalla miehellä ". Ulkona on AIVAN SIKA HIENO KELI JA LÄHDEN KOHTA TAAS LENKILLE....ÄIJÄT PERÄSSÄ MARS !!!:D

No nyt ei ole kuin aikaa lenkkeillä, käsi paketissa joten salia onkin turha haaveilla. Ja on tuo koirakin jota pitää ulkoiluttaa säännöllisesti.
Mutta silti vituttaa tuo käsi ja vähän kaikki edelleen...

Vittuako tosta, tulee lopuksi kymmenen senttiä sakkoja ja kuukausi ehdollista. Tai sitten todetaan syyntakeettomaksi, niin voidaan päästää vapaalle "avohoitoon" ilman edes muodollista tuomiota.

Koska tekijä on jutun mukaan ulkomaalainen, hänelle varmaan myönnetään kaupan päälle vielä spesiaalipalkinto ansiokkaasta kulttuurin rikastamisesta ja moniosaamisesta.

Vituttaa kun meidän 6kk labradori on päättänyt että se ei enää kävele rappusia ylöspäin, alas kylläkin. Asutaan siis kerrostalossa. Voisin vielä sulattaa tätä jos sillä olisi esim. joku paikka kipeänä, mutta kun tiedän että se vain vittuilee. Tiedän tämän koska aina silloin tällöin se juoksee siihen ekalle tasanteelle kunnes muistaa että: "Ai niin joo, enhän mä kävele näitä"

Saatanan rakki!

Vituttaa kun meidän 6kk labradori on päättänyt että se ei enää kävele rappusia ylöspäin, alas kylläkin. Asutaan siis kerrostalossa. Voisin vielä sulattaa tätä jos sillä olisi esim. joku paikka kipeänä, mutta kun tiedän että se vain vittuilee. Tiedän tämän koska aina silloin tällöin se juoksee siihen ekalle tasanteelle kunnes muistaa että: "Ai niin joo, enhän mä kävele näitä"

Saatanan rakki!

ahhah kylläpä on hassu koira! :hyvä: tää piristi, on se hyvä että edes jotakin naurattaa?

Saatanan rakki!

Jos oisin sun tilanteessa, niin mä kyllä vetäisin ihan kylmästi perässä sitä koiraa ne rappuset ylös. Käytti niitä kinttujaan tai ei.

Olin tänään menossa koulun salille, itselläni ei tietenkään ole avaimia, niin pyysin yhtä tyyppiä avaaman oven. Sitten se sano että tee kädellä "tälleensä". No tein "tälleensä", ja se koitti sitä, ja sanoi oot tainnut käydä täällä ennenkin, joten pääset sisään. :D Kyseessä entinen +150kg RAW-penkkaaja.

Tääny ei tapahtunu salil mut muutenvaa hauska juttu jolle tuli hajottuu iha vitusti tunnil.

Eli meil o semmone vähä tukevampi naisopettaja. Se sit alko siin selittää jotai et keskitytää enemmä bodaamisee ku kouluun. Sit se huomas frendin juomapullon ja alko selittää et "mitä ihmeen kreatiinei te vedätte ym" Kysyinpä silt sitte huviksee et "Käytätsä ite kreatiinii" Siihe se sit vastas "Näytäksmä silt et käyttäisin kreatiinii"

Tuli naurettuu naama punasena siin aika kaua :hyper:

Back
Ylös Bottom