Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa kun pelit COD4:ssa menee ihan päin vittua heti kun aloitin uuden prestigen.

Tää jatkuva selkä kipukin alkaa pikku hiljaa riepomaan.

Olen lähdössä huomenna tapaamaan isääni periaatteessa ensimmäistä kertaa eläissäni. Ajan 1300km autolla sen vuoksi. En tiedä kuin 3 vuotta vanhan osoitteen joka ei ehkä sekään ole oikea. En tiedä mitä pitäisi sanoa. Hän ei tiedä tulostani. Vituttaa lähinnä siksi kun tiedän ettei reissusta tule mitään tai hän ei ole kotona.
No hyvinhän tuo reissu meni, ukko löytyi kun kytiltä kysyin osoitteen paikan päällä. Olipahan aika wtf :wtf: puolin ja toisin. Kunnon yllätysvierailu tosissaan sanan varsinaisessa merkityksessä!

Eipä kyllä itse asiassa herättänyt minkäänlaisia tuntemuksia/tunteita, täysin ventovieras ihminen kuka ei ole koskaan vaikuttanut elämääni millään tavalla. Yksinäinenhän tuo oli, ilman muita lapsia uuden vaimonsa kanssa muut sukulaisetkin delanneet minua lukuunottamatta. Ihan mukavan tuntuista sakkia. Eniwei, kivahan tuo oli tavata, en ole kuitenkaan aivan varma tahdonko häntä enää tässä vaiheessa elämääni... Nyt joutuu muutaman yön nukkumaan ja pähkäilemään asiaa kaikessa rauhassa :rolleyes:

Aijoo: vituttaa kun ajoin nopeusvalvontakameraan 140kmh 100-rajoituksella. Kamera välähti ja sakot tulevat perässä... :curs:
Virtsakivet iskivät jo toisen kerran, sekin vituttaa. Koskee niin vitusti.

Maha taas sekaisin, dietti motivaatio nollissa, väsyttää, ihan pirusti töitä seuraavat pari viikkoa.

:offtopic:

Ja mietin että mitä vittua: miten pirussa en osannut pitää puoliani että olisin saanut kerralla kunnon hoidon ja vastaukset.

Sait just asiallisen hoidon tuon tekstisi perusteella. Peukalon ja sen tyvessä olevien ranteen pikkuluiden seudussa olevat murtumat ovat joskus harvinaisen vittumaisia löytää ja niitä jää paljon löytämättä. Jos näitä tiettyjä murtumia epäillään, niin juuri oikea ratkaisu on lykätä kipsi vaikka murtumaa ei heti näkisikään röntgen kuvasta.

Vituttaa nii ankarasti semmone saatana kolmikko joka käy tietyssä Turun salissa, et kaikissa voimaliikkeissä pitää käyttää niitä saatana ketjuja. Joo ei siinä muute mitään koviahan äijiä ovat kun sitä perkeleen ketjua saa hinattua ylös ja alas, mutta kun se pitää nii pirun kovaa ääntä. Esim viime viikolla Oltiin kaverin kanssa penkkiä tekemässä, ni eikö tää kolmikko tuu siihe viereseen penkkiin ja lastaa molemmille puolelle tankoa kaks vitun isoo ketjuu (kiekkoja olli kyllä enemmän ku riittävästi) ja ala tekemään 8x3. koita nyt siinä keskittyy tai puhuu..

Maastavedossa aivan sama juttu, ei ne sitä salia omista perkele! Muutenkin astetta isommat pojat luulee voivansa melustella ja heittää käsipainoja mielin määrin minne sattuu vaan ku on nii pirun painava. Siis jo sen esim. hauiskäännön jaksaa tehä ni miks ne pitää sit viimesen toiston jälkee päästää kädestä ja perään iso jysäys.

Kyllähä helpotti :)

Ite mietin justiinsa samaa. Aivan sama mitä salilla tekee, niin tänne päätyy joka tapauksessa :D.

Samaa mietin itsekin aluksi. Sitten totesin että jos pitää alkaa vetämään salikomedian raja johonki, ni eihän tänne uskalla enää mitään kirjoittaa ku joku lynkkaa kuitenki että "mulla ainaki kasvo 30 kg massaa just tolla tavalla" :D

Että ei muuta ku toisten tekemisiä kyyläämään ja sitten ollaan huumorilla mukana jos joku päivä osuu omaan nilkkaan, eiks je ;)

vituttaa kun ei pyörä-/kävelyteiden kunnossa pito toimi. Lunta aivan saatanasti kertynyt, eikä teitä aurata. Varmaan auramiehet huoltamolla pullaa ja kahvia nauttimassa. :curs: on hemmetin vaikea pyöräillä kun lunta enemmän kuin laki sallii.

Hyväterveys Lehti 2/09 kertoo seuraavaa:

Bulimia eli ahmimishäiriö on ahminnan ja laihduttamisen vuorottelua. Henkilö ahmii normaalia suuremman määrän ruokaa (esim. Leipää, juustoa, pari pakettia keksejä, suklaata, sipsipussin).

Helvetti, söin eilen KOKONAISEN SIPSIPUSSIN ja join vielä 1,5 LITRAA KOKISTA päälle!!!

Täytyy mennä hakemaan saikkua töistä vissiin, kun mulla on ton mukaan tooosi paha häiriö. Kuitenkin yksi lauantai-ilta söin pekonihampurilaisen ja sipsipussin KOKONAAN!!

Tarvitsen nyt psykiatrin, ravitsemusterapeutin sekä lähimmäisten tukea. Pomo ei saa soittaa minulle työasioista, että en ala stressaamaan ja syö vahingossa vaikka kinkkujuustotomaattivoileipiäni kera puolen litran piimän.

Anteeks.:D

Maha taas sekaisin, dietti motivaatio nollissa, väsyttää, ihan pirusti töitä seuraavat pari viikkoa.

:offtopic:

Sait just asiallisen hoidon tuon tekstisi perusteella. Peukalon ja sen tyvessä olevien ranteen pikkuluiden seudussa olevat murtumat ovat joskus harvinaisen vittumaisia löytää ja niitä jää paljon löytämättä. Jos näitä tiettyjä murtumia epäillään, niin juuri oikea ratkaisu on lykätä kipsi vaikka murtumaa ei heti näkisikään röntgen kuvasta.

No kyllä sen arvasin, mutta vaan tuo epätietoisuus painaa mieltä...ja ihmetyttää tuo 3pvän odotus. Sekä on vaan niin paska fiilis kun kaikki menee nyt sekaisin harrastukset,työt jne.
Jatketaan sitten ot: eli mitä jatkossa odotettavissa, jos sitten löytyy tai ei löydy kuvissa mitään? Koskee pirusti ja kuten jo mainitsin niin tuntuu tuo paketti pirun epämukavalta. Ilmeisesti tuo ranne turpoaa ja siksi vääntää/kiristää. Tuntuu myös että peukalo on väärässä asennossa ja ns. rannenivel on pirun kipee esim kun noita vapaita sormia liikuttelee.

Vituttaa ukko, kun nukkuu kaikki päivät ja valvoo yöt :curs:

Vituttaa nii ankarasti semmone saatana kolmikko joka käy tietyssä Turun salissa, et kaikissa voimaliikkeissä pitää käyttää niitä saatana ketjuja. Joo ei siinä muute mitään koviahan äijiä ovat kun sitä perkeleen ketjua saa hinattua ylös ja alas, mutta kun se pitää nii pirun kovaa ääntä. Esim viime viikolla Oltiin kaverin kanssa penkkiä tekemässä, ni eikö tää kolmikko tuu siihe viereseen penkkiin ja lastaa molemmille puolelle tankoa kaks vitun isoo ketjuu (kiekkoja olli kyllä enemmän ku riittävästi) ja ala tekemään 8x3. koita nyt siinä keskittyy tai puhuu..

Maastavedossa aivan sama juttu, ei ne sitä salia omista perkele! Muutenkin astetta isommat pojat luulee voivansa melustella ja heittää käsipainoja mielin määrin minne sattuu vaan ku on nii pirun painava. Siis jo sen esim. hauiskäännön jaksaa tehä ni miks ne pitää sit viimesen toiston jälkee päästää kädestä ja perään iso jysäys.

Kyllähä helpotti :)

Käy sanomassa niille, että lopettaa sen kolistelun ja mekastamisen. Siis tähän tapaan (kelaa suoraan kohtaan 3:25):
http://www.youtube.com/watch?v=mmENZlz_-Io

Asiat perjaatteessa hyvin, mutta mikään ei tunnu kiinnostavan. Ei sitten vittu mikään. Huoh.

Itse en kyseistä tapausta nähnyt, mutta salin omistaja asiasta kertoi. Salilla jossa käyn, käy myös kaks "kovaa" voimanostajaa, joita omistaja osuvasti kutsuu nimillä "aivo" ja "voima". Tälle salille oli tullut uusia laitteita ja penkkejä, joita aivo,voima ja omistaja sitten mallailivat paikoilleen. Miettivät siinä sitten,että kuinka olis järkevintä asentaa etu- ja takareisikoneet toimivasti pieneen tilaan.Yllättäen omistaja joutui poistumaan, koska puhelin soi toisaalla. Lähtiessään vastaamaan puhelimeen, tokaisi hän aivolle ja voimalle, että "laittakaa selät vastakkain, niin katotaan miltä näyttää kun tuun takas," tarkoittaen tietysti niitä kahta konetta. Tullessaan takaisin puhelimesta, aivo ja voima seisoi siinä samalla paikalla, selät vastakkain...:thumbs: Oli kuulemma ollut omistajalla hymyssä pitelemistä...

Se nyt alko vituttaan, kun rupes miettiin että ei nykysin tuu oikeestaan kehenkään pidettyä yhteyksiä, joiden kanssa ennen hengaili, kaikki vanhat kaverit yms, nykysin ei enää näe ketään.

Voin kompata kahta edellistä postaajaa täysin.

Vittu mitä paskaa...

Suomen "talvi". Joko on, tai sitten ei mutta tollanen paskakeli alkaa vaan nakertaa.

Edit. Ja Fastin Reco2 suklaa on ihan kamalaa paskaa, yhyy miksi ostin tätä :(
(no siksi kun tunnelin ufs ei ollut auki atm)

Hra: Hei poika!

M: Mitä kuka... ai juu no?

Hra: Teet ton ojentajaliikkeen väärin.

M: En mä tänään ojentajia teekkään... Miten niin?

Hra: Millä HELVETILLÄ sä treenaat ojentajia noin? Suorilla käsillä saatana?

Millä ihmeen saleilla tuollaisia talipäitä liikkuu, kun vastaavia juttuja näkee täällä useinkin ja livenä en ole tuollaisiin törmännyt kertaakaan? Siis neuvojia olen toki nähnyt, mutta kyllä mulle on ne neuvot aina tultu tarjoamaan pääpiirteissään ihan asialliseen ja ystävälliseen sävyyn riippumatta siitä, onko itse neuvoissa sitten ollut järkeä vai ei.

Back
Ylös Bottom