Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Täältähän ne selvis lukemalla! Mäkin missasin näköjään aikojen yhden parhaimmista jaksoista :(

Oijoi, tänäänkään en nää... Pitää vissiin liimautua tv:n ääreen viikonloppuna :D
Joo kannattaa, Isabella oli nimittäin poikkeuksellisen hehkeä ja aah, niin pirun kiimainen.:kuola:

Samoin kuin Veeran yliäidillinen holhous, "kerrothan Peppi-kulta jos joku on sanonut jotain ikävää", "voi Peppi-kulta mikä sinulla on", voi Peppi sitä-ja-tätä...
Yhtä huolta, murhetta ja alakuloisia ilmeitä molemmat. :curs:
(helpotti)

No kyllä nyt äiti saa tyttärestään huolehtia.Pepin parasta se vaan haluaa.

Katsoin taas salkkarit pienen tauonjälkeen. Jarkon mamma on kyllä kuuma sitä en käy kieltämään, ja vielä prätkä mimmejä AUUHHH kaikkine turkoosine farkkuineen:kuola:

Mutta vanha suosikki isabella, on vain parantunut:D NAM. MUkavasti siellä hississä se pannari rullaantu niskan tilalle. Hyvä lazki, kun sinäkin huomasit:thumbs:. Pelkäsin että kukaan ei huomaa. Teki mieli muuttua kari taalasmaaksi ja tunkea sormet tuonne niskalättyjen väliin.

Teki mieli muuttua kari taalasmaaksi ja tunkea sormet tuonne niskalättyjen väliin.
No, itsehän näin viime yönä unta, että olin itse Kari "RAW penkki 200kg" Taalasmaa ja olin hississä nussimassa Isabellaa. Yksiselitteisesti elämäni paras uni. :rock:

Sitten heräsin, ja huomasin olevani Ankara Aatu "Runkkupenkki 90kg". :(

Minkähän takia Paula ja Lasse suhtautui Helin Lesbouteen niin kielteisesti ja kesti monta jaksoa, että saivat asian sulateltua. Nyt kun Lassen veli oli ruskean reijän ritari, niin kuorossa vain kauhistelevat, miten jotkut eivät voi hyväksyä erilaisuutta ja toitottavat kuinka rohkea se oli.

Minkähän takia Paula ja Lasse suhtautui Helin Lesbouteen niin kielteisesti ja kesti monta jaksoa, että saivat asian sulateltua. Nyt kun Lassen veli oli ruskean reijän ritari, niin kuorossa vain kauhistelevat, miten jotkut eivät voi hyväksyä erilaisuutta ja toitottavat kuinka rohkea se oli.

varmaan tieneet leon homoudesta pitemmän aikaa, sitä sarjassa kuitenkaan esiin tulematta. Näin ollen he ovat jo hyväksyneet asian. Helin lesboushan tuli ilmi paulalle ja nato-faijalle kuin salama kirkkaalta taivaalta.

No, itsehän näin viime yönä unta, että olin itse Kari "RAW penkki 200kg" Taalasmaa ja olin hississä nussimassa Isabellaa. Yksiselitteisesti elämäni paras uni. :rock:

näkisipä itekki samanlaisia unia, ei ton 200kg raw penkin takia, vaan hissisession Isabellan kanssa.

Heh.Huvittaa nuo Karin hehkutukset.Ilmeisesti niihin sisältyy kuitenkin lievä sarkasmi.Tuo kyseinen kaveri ottaa penkilta ehkä max.Sen 70kiloa :)
Se on se hermotus. Oikea voima ei paljoa lihasmassaa katso. Sitä paitsi Karin voimat on OIKEALLA työllä hankittua eli salitreeniä ei ole paljoa tullu tehtyä vaan luututtua lattioita yms oikeeta työtä. Ravintona toimii tutut ja turvalliset Sepon valmistamat lämpimät voileivät joissa on täydellinen makroravinnejakauma. Ei ole Karin lihakset kuule mitään proteiinimössölihaksia! Ne on täyttä natural raw poweria!

Se on se hermotus. Oikea voima ei paljoa lihasmassaa katso. Sitä paitsi Karin voimat on OIKEALLA työllä hankittua eli salitreeniä ei ole paljoa tullu tehtyä vaan luututtua lattioita yms oikeeta työtä. Ravintona toimii tutut ja turvalliset Sepon valmistamat lämpimät voileivät joissa on täydellinen makroravinnejakauma. Ei ole Karin lihakset kuule mitään proteiinimössölihaksia! Ne on täyttä natural raw poweria!
Jep. Kohta KT pistää Isabellan patterit kuntoon! :hyvä:

Onko äikänmaikka lihonnu jotenkin ihan vitusti? Se oli ennenmuinoin ok porattavaa kamaa, mutta nyt makkarat rellottelee ihan valtoimenaan. Ei hyvä.

No, tärkeintä kuitenkin on, että KT200RAW sai päästää paineet.

Vitun Ossi! Sais Ismo vedellä ympäri korvia tollasta.

Back
Ylös Bottom