Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Ja näin Isabella ei saanut etää pidettyä käsiään irti KT:n leveistä hartioista. Olipas vallan suunnaton shokki että siellähän on koko suku hissin päässä odottamassa että KT saa hommat suoritettua. Härski jätkä jumalauta, loistavaa työtä KT! :hyvä:

No sitä ettei Niina itse ajanut vaan "stuntmani" oli asialla. Siinä ku se pysähty Jarkko kyydis ni se oli leikattu sillee jännästi et sitä pärrää ois voinu ajaa iha kuka vaa. Tai ehkä oon väärässä, voi se olla että se itekki ajo.

:confused:

Miksi Jarkko jonkun stuntmanin kanssa lähtis ajelemaan???

Se Tarzan (jota Panuksikin kutsutaan), on kyllä harvinaisen typerä jätkä. Miksi se edes vihoittelee Veeralle? Eihän se nyt niin kamala juttu ollut, siis se mitä Veera "piti salassa". Mun mielestä toi on aika lapsellista käytöstä aikuiselta mieheltä, ja lapsellisia oli myös tämän Iiriksenkin toilailut. Olis nyt vittu sekin harakka jäänyt imemään niitä patonkeja sinne Ranskaan, ei sitä kukaan Pihlajakadulla kaivannut...

Kyllä alkaa vähä jo taas mietityttämään tuo salkkareiden homma. Alkaa näyttää siltä että jälleen kerran on sisarpuolet keskenään hässimässä jos tuo KT ja Isabella alkaa tosissaan hommailemaan. Sairasta jos isä ja tyttö ja äiti ja poika kaikki kuhertelee samassa huoneessa ja kattoo vaikka jotai leffaa.

KARI ÄIJJÄ!!!

Ja OOOYUUUH niina siinä nahkasessa prätkäasussa NAMH!!! Niina on siis KUUMA, hyvinpukeutuva ja vielä prätkäeukko! aaahhhh, sen paremmaksi ei tuo kissa enää pääse :kuola::kuola:

Olis saanu loppuu toi jakso niin että se Isabellan stopin painallus ois siinä kiihkeydessään mennyt ohi, ja hissi ois tullu alas... siinä ois ollu muutama priceless ilme tiedossa.

Täältähän ne selvis lukemalla! Mäkin missasin näköjään aikojen yhden parhaimmista jaksoista :(

Oijoi, tänäänkään en nää... Pitää vissiin liimautua tv:n ääreen viikonloppuna :D

Back
Ylös Bottom