Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No mutta eihän kansan mielipidettä voi julkisesti kertoa jos se on väärä..
Ei mutta onhan tuo nyt todella syvältä.
Kysely oli alunperinkin hyvin laadittu, vastausvaihtoehdot oli hyvät eivätkä ne varmasti olleet tuloksia vääristäviä, josta joku kukkahattutäti voisi urputtaa. Minä haluan oikeasti tietää, keneen tämä henkilöityy? Kuka kanavajohtaja tms. päätti väliaikatuloksia nähdessään, että eihän tällaisia tuloksia voi saada? :curs: Tutkimusten tulokset kun voi yleensä johtaa tutkimusten teettäjistä..
Henkilökohtaisessa kyselyssä taidan vihata enemmän Suomen mediaa kuin yhtäkään maahanmuuttajaa..
Kannattaa lukea kommentit. Ne valottavat aika kivasti todellisia syita tuohon viilaukseen.
Periaatteessa, mikäli maksat tv-lupamaksua, voisit yrittää tiedustella asiaa Yleltä suoraan, ja vedota siihen että olet toiminnan rahoittaja. On tietysti selvää, että sen viestin sävyn tulisi olla tavallistakin asiallisempi, eikä siinä pidä ainakaan syyttää ketään.
Tuskin sieltä nimiä mainitaan, mutta olisi hauska nähdä millaista selitystä tarjotaan, jos sattuisivat vastaamaan.
Kannattaa lukea kommentit. Ne valottavat aika kivasti todellisia syita tuohon viilaukseen.
Tulee huomata myös että 6 vaihtoehtoa sanoo käytännössä ”syy on rasistissa”, ja se yksi poistettu vaihtoehto vihjaa ”syy on muukalaisessa”. Jos on sitä mieltä että muukalaisvihan takana on jotain ihan oikeita syitä eikä vain tuntemattoman pelkoa, huuhaata ja typeryyttä, osuvin vaihtoehto oli se ”huonoista kokemuksista”.
Ihan totta...mitä enemmän tää tieto ylen sensuurista leviää niin sitä useamman silmät avautuu. Sama juttu Pravdan (os. Helsingin Sanomat) kanssa.Mun mielestä helvetin hyvä että sensuroivatkin, oon ilonen tästä..
JA ne jotka ei oo lynkannut mua tän lauseen lukemisen aikana ja lukee loppuun saakka:
Mä oon tätä mieltä siksi, että laajoille kansanjoukoille taas valaistuu tarkemmin suomalainen hyssyttely, ja tää vaan nostaa asian kannatusta, ja vähentää mokutuksen uskottavuutta.
Siksi, koska HS ja Yle on poliittisesti sitoutuneita viestimiä vaikka itse muuta väittävätkin. Keskusta, RKP:n, Vihreiden ja joidenkin vasureiden vaikutusta...Tämä on ihan oikeasti jotain mitä voisi nähdä Pahkasiassa. Siis tämä on jo ihan oikeasti huvittavaa... Minkä takia tuollaista pääsee tapahtumaan (sallitaan tapahtuvan)?