Ketodieettiä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nantes
  • Aloitettu Aloitettu

nantes

VIP
6 viikon kiristely setti olis tiedossa ja ketolla on tarkoitus mennä. kysymys kuuluukin, että kuinka monen päivän välein kannattaa kroppaa tankkailla hiilareilla ketodietillä? eli vetääkö esim 5 päivää melkein nollahiilareilla ja sen jälkeen 1 tankkaus ja sitten taas sama kierto uudestaan.?

rasvaa päivässä olen suunnitellut että siinä 50g. onko ihan jees?

6 viikon kiristely setti olis tiedossa ja ketolla on tarkoitus mennä. kysymys kuuluukin, että kuinka monen päivän välein kannattaa kroppaa tankkailla hiilareilla ketodietillä? eli vetääkö esim 5 päivää melkein nollahiilareilla ja sen jälkeen 1 tankkaus ja sitten taas sama kierto uudestaan.?

rasvaa päivässä olen suunnitellut että siinä 50g. onko ihan jees?
Kuinka matalilla kaloreilla meinasit vetää? Jos vain 50g rasvaa...

Eli siis otat proteiinia 500 g päivässä? Itse syön tällä hetkellä 1500 kaloria päivässä ja rasvaa tulee 100 grammaa päivässä.

Kannattaa lukea vhh/keto-dieetistä enemmän näiltä sivuilta ja googlen kautta, "tapat" ittes noilla arvoilla.

Eli siis otat proteiinia 500 g päivässä? Itse syön tällä hetkellä 1500 kaloria päivässä ja rasvaa tulee 100 grammaa päivässä.

Kannattaa lukea vhh/keto-dieetistä enemmän näiltä sivuilta ja googlen kautta, "tapat" ittes noilla arvoilla.

ai minä tapan:david: hei kaveri.. ei millään pahalla mutta jos sä syöt 100g rasvaa päivässä niin siitä tulee 900 kaloria. ja siihen 400g paistijauhelihaa kun lätkäsee päälle niin se tekee 1500 kaloria päivässä:D eli nyt on pakko sanoa että jos tässä joku tappaa itsensä niin sinä. oletko tosissas että syöt vain 600 kaloria normaalista ruoasta päivässä? sähän melkeen elät pelkällä rasvalla:D

60g rasvaa päivässä
600g paistijauhelihaa
500g ehrmannia
purkki tonnikalaa
proteiini drinkki
noi tekee jo 2260 kaloria. ja tossa on vain osa siitä mitä päivässä napaani laitan joten tuskin itseäni tapan:)

tossa on 6 ateriaa päivää kohden. ja vielä 1 tuohon lisää niin ollaan siinä +2500 kalorissa,, että silleen:)

sähän melkeen elät pelkällä rasvalla:D
no sehän ketolla vähän on tarkoituskin että hiilarit korvataan rasvalla

Mitäs sinä Nantes sekoilet? Jos Patske sanoo syövänsä 100g rasvaa päivässä niin kai se nyt tarkoittaa kaikkea ruoasta saatavaa rasvaa. Vai luuletko, että "normaalissa" ruoassa ei ole rasvaa.? :wtf: Mitä tuo ruokavaliossasi oleva "60g rasvaa päivässä" sitten tarkoittaa? Jotain voita 60g?

ai minä tapan:david: hei kaveri.. ei millään pahalla mutta jos sä syöt 100g rasvaa päivässä niin siitä tulee 900 kaloria. ja siihen 400g paistijauhelihaa kun lätkäsee päälle niin se tekee 1500 kaloria päivässä:D eli nyt on pakko sanoa että jos tässä joku tappaa itsensä niin sinä. oletko tosissas että syöt vain 600 kaloria normaalista ruoasta päivässä? sähän melkeen elät pelkällä rasvalla:D
Tulipas inhottava vastaus ja oikeen davidin naaman kera.

Sä kerroit että ottaisit 60 g rasvaa. Tämä tekee 60x9=540. Merkitään sitä vaikka a-kirjaimella.

Kun ketodieetistä on kyse, niin veikkaan että hiilarit ovat esim 20 g. Tämä tekee 20x4=80. Merkitään sitä b-kirjaimella.

Jos ajattelit syödä 2500 kilokaloria päivässä, niin proteiinit ovat (peruskulutus - a- b)/4 =proteiinit. Toisin sanoen (2500-540-80)/4=470 grammaa proteiineista.

Tässä on minun makroravinnegrammat: p129 h34 r98.
Makroravinnesuhde siis 34% 9% 58%

Ja mitä tulee tuohon minun eläminen rasvalla, niin KYLLÄ. Sitähän juuri ketodieetistä on kyse, että kulutus koostuu proteiineista ja rasvasta. Tällaisella dieetillä ei syödä mitään 400g jauhelihaa, vaan jotain ihan muuta. Turha tosin sulle kertoa enempää kun asenne on tuollainen.

60g rasvaa päivässä
600g paistijauhelihaa
500g ehrmannia
purkki tonnikalaa
proteiini drinkki
noi tekee jo 2260 kaloria. ja tossa on vain osa siitä mitä päivässä napaani laitan joten tuskin itseäni tapan:)

tossa on 6 ateriaa päivää kohden. ja vielä 1 tuohon lisää niin ollaan siinä +2500 kalorissa,, että silleen:)

Tosi yksipuoliselta näyttää, IMO tossa ei ole yhtään mitään järkeä. Kuten porukka on jo sanonut, tarvitset rasvaa enemmän. Ketodieetillä hiilarit korvataan rasvalla, ei proteiinilla. Ja kasviksiakin olisi ihan hyvä syödä, ei pelkkää prodea.

Tollasella ruokavaliolla kun vedät jonkun aikaa, tulet olemaan aika pirun huonossa kunnossa. Lue vaikka joku aiheeseen liittyvä kirja ja/tai googlaa tietoa.

tuossa edelleenkin vain nuo proteiinin lähteet pääosin. itse pullosta otettua rasvaa 60g plus muut rasvat. proteiinit siellä vajaa 300g päivä. salaatit on kyllä mukana ja muut rehut. ja vitamiinit yms. jauhelihan tilalla voi olla kanaa. tuo oli vain yleisesti. ei toi ole se mitä tulen syömään koko ajan:)

Jos tarkoitus ketoilla 2500kcal/pv niin makrojen tulis olla alkuun:

prode 260g (41%)
hiilarit 30g (5%)
rasvat 150g (54%)

Kun pari viikkoa tuota takana niin hiilareita voi vähän nostaa (tyylin 50g/pv) ja rasvaa laskee (140g/pv).

Siitä paljonko hiilareita nostaa ja kuinka usein tankkaa niin ei ole mitään yhtä oikeaa tapaa edes olemassa vaan se riippuu henkilön massasta ja lihasmassasta.

Back
Ylös Bottom