Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Testailen ketodieettiä ja paino on laskenu 8 kiloo, mutta tuntuu että laardin määrä ei oo vähentyny kovinkaan paljoa, tai ainakin hiton hitaasti :curs:

Jep, tänään kun kävin salilla kaverini kanssa, joku selvästi pitempään salilla käynyt mies oli jalkaprässissä ja kaksi kaveria siinä vieressä... Ilmeisesti yrittivät ykköstä kun HIRRRRRRMUINEN KARJUNTA kesti ~15 sekuntia.Koko sali kaikui, ja minä ja kaverini olimme hieman :lol2:

Originally posted by Jakob
Joopa joo, viimeksi kun tänne kirjoitin vajaa kuukausi sitten niin olin kipeänä. EIkä voi vittu olla totta, että olen taas kipeänä. Tässä on mennyt kuukausi huonolla reenillä. Ei perkele. :itku: :itku:.

Sama homma, joulukuun treenit menneet aivan pieleen flunssan takia. Edellisestä parantunut niin uusi pukkaa päälle. Antibiootteja saa taas vaihteeksi vetää...

Käyn silloin tällöin Mylllypuron liikuntamyllyssä treenailemassa siimojani, ja aika usein siellä on paikalla myös eräs keski-ikäinen mies joka on saanut salille pari oppilasta. Oppilaat ovat n 15 vuotiaita, tyttö ja poika.
Äijä on ihan keke, eikä sille mitään voi mutta voishan sitä edes yrittää; mulla oli sinä päivänä selkä ja hauis päivä alkamassa. Keke on toisen oppilaansa, tyttö, kanssa ylätaljalla puhumassa. Eivät tee siinä mitään muuta kun puhisevat. Kysäisin vahingossa että voinko tehdä välissä oman sarjani. Äijän ilme oli luokkaa "vitun idiootti, etkä näe että me treenataan tosissaan" muttei sano mitään, sit tää tyttö ett "et tee, meillä on sarjat kesken". Eipä mittään jään venaamaan vierelle, kun ensin himo tsemppaamisen jälkeen tyttö vetäisee taljassa hirmu heijarilla ½ vedon. Keke siihen kehumaan, että näin se pitää tehdä, sama hirmu tsemppaaminen, n 2 min, ja keke vetää vielä isommilla painoilla kokonaisen 1. Siis ykkösen ylätaljassa! Noh, sankarit poistuu, ja pääsen tekemään omaa sarjaani. On aika siirtyä tekemään kulmasoutua, ja kun oon just aloittamassa sitä, niin tää taistelupari istuu siinä vieressä penkillä, ja keke ihmettelee siinä kovaan ääneen että "mikähän on kun ei treeni kulje?"
Repesin ja poistuin salin toiseen päähän nauramaan.
Ps. Keke käy edelleen salilla.

Originally posted by Inspire
Jep, tänään kun kävin salilla kaverini kanssa, joku selvästi pitempään salilla käynyt mies oli jalkaprässissä ja kaksi kaveria siinä vieressä... Ilmeisesti yrittivät ykköstä kun HIRRRRRRMUINEN KARJUNTA kesti ~15 sekuntia.Koko sali kaikui, ja minä ja kaverini olimme hieman :lol2:
Taidatpa olla täälläkin niin paljon pilkattu ns. rintahauis-trendipelle. :urjo:

Originally posted by CPvamma
Taidatpa olla täälläkin niin paljon pilkattu ns. rintahauis-trendipelle. :urjo:

No kyllä sitä on itselläkin joskus hymy herkässä, kun porukka huutaa salilla naama punasena :D Ja mikäs siinä.. tulee sitä itsekkin välillä tuhistua samalla tavalla. Kunhan ei sentään täysillä repeä joka kerta :lol2:

Originally posted by Jasoni
Vaikka olen useasti huomannut itse ajattelevani aivan samaan tyyliin, niin mikä oikeasti oikeuttaa 250 kiloa penkistä nostava kaverin karjahtelemaan kovempaa kuin 50 kiloa nostavan?

Itse oikeuttaisin isompien romujen heiluttelijan huutamaan kovempaa, koska...

1. Todennäköisesti tulee kovempi huuto myös mikäli 250k jää rinnalle(vrt. 50k:n jäädessä rinnalle). Toki 250k:ta penkkaavalla on hiukan enemmän suojaa rinnassa lihasten muodossa mutta ei niin paljoa sentään. :P Tämä siis mielestäni oikeuttaa huutamaan kovempaa...

2. Luultavasti 250k:ta penkkaavalla on enemmän palkeissa ilmaa kuin 50k:n pyörittelijällä :)

Originally posted by Jasoni
Vaikka olen useasti huomannut itse ajattelevani aivan samaan tyyliin, niin mikä oikeasti oikeuttaa 250 kiloa penkistä nostava kaverin karjahtelemaan kovempaa kuin 50 kiloa nostavan?

kysehän oli siis pelkällä tangolla nostamisesta, ison ääntelyn kera.

Originally posted by Deat
Vääns jaloilla pec deckiä:confused: . Meniks se siihen ylösalasin ja treenas sillä reisien lähentäjiä, vai kuinka tuollanen onnistuu?

Samaa mietin kans. ;)

Minoon kyllä ihan kuvitellu, että Ronnie huutelis "Yeah buddy".

Originally posted by Deat
Vääns jaloilla pec deckiä:confused: . Meniks se siihen ylösalasin ja treenas sillä reisien lähentäjiä, vai kuinka tuollanen onnistuu?
Eikun se kone oli kombo - deck peck eikä mikään pec deck ja siinä ilmeisesti tehdään reiden ojentajat ja rinnat samalla?

Originally posted by hani
Samaa mietin kans. ;)

Minoon kyllä ihan kuvitellu, että Ronnie huutelis "Yeah buddy".

Ainakin davidin pec deckeissä saa auttaa jaloilla kahvat hieman edemmäs jos ei jaksa ihan pohjalta sarjaa alottaa. Siinä on siis sellanen jaloilla painettava vipu... Ja ko. äijä on varmaan koko ajan avittanut jaloilla liikettä tehdessään.

Kyllä mäkin kallistun tohon "yeah buddy" -huutoon, ainakin oon aina luullu että se huutaa niin.

Vituttaa, kun

1. Ei jaksais tehä sitä saatanan aerobista kahta kertaa viikossa.

2. Kyykyn sujuminen on vähän epävarmaa.

3. En oo jaksanu ajaa amiksia.

Kyllä vitutti taas tämä joulunvietto --> ajaminen maalle sukulaisiin helvetillisessä lumisateessa , yletöntä syömistä , toinen toistaan turhempaa ja helvetin kallista joululahjaa , piparkakkujen mussutusta ja persettä puuduttavaa istumista :curs: Mutta tänään jo helpotti, pääsin kotiin ja salille > kova jalka ja käsitreeni takana olo melkein kuin paratiisissa paitsi että vaimo mököttää vieläkin kun menetin malttini aamulla ja anopin kuullen tuli sanottua pari asiaa jotka olisi pitänyt jättää sanomatta :nolo:

Originally posted by Rock^
Testailen ketodieettiä ja paino on laskenu 8 kiloo, mutta tuntuu että laardin määrä ei oo vähentyny kovinkaan paljoa, tai ainakin hiton hitaasti :curs:

varmaan tuosta 8kg:sta on myös aika paljon nesteitä?

Ei taatanan saatana, nyt on pakko kaivaa tää esille. ihan ekan pakko pyytä anteeks jos typo vaivaa, viinaa koneessa ja koneet käymässä...

Eli eli, homman nimi seuraava:Oltiin utulla kaveriporukalla kaljottelemassa raskaan päivän jälkeen. Entinen likka (mukava sellainen) soitteli jotta jos nähtäis jossain vaiheessa iltaa. No eipä aikaakaan kun sitten törmättiin, menin vaihtamaan sanasen ja kaikki näytti toistaseksi mukavalta. Sitten kun en suorastaan kuolannut entisen emännän perään vaan pidin kavereiden kannsa hauskaa ja piletettiin, niin likka sai päähänsä loistoidean ja rupesi leikkimään vaikeasti tavoteltavaa ja flirttailemaan meikäläisen nenän edessä muiden miesten kanssa. No sehän meni huumorilla koska kavereita vaan ollaan. Päätettiin siitä sitten isolla porukalla lähteä kaverille jatkoille, muutama likka (mukaan lukien em. ent. likkakaveri) mukana. Perille päästyämme laitettiin poppikoneet soimaan ja pidettiin hauskaa noin 05.00 aamuyöstä. Kun sitten sain jossain vaiheessa katseen tarkennettua makuuhuoneen puolelle näin entisen likkani (joka tovi sitten oli vielä niin rakastunut meikäläiseen) köyrivän parhaan kaverini kanssa. OHO! No tämmönen gismailu meni vielä ihan jees ja lähettiin siitä sitten porukalla saunomaan. Meni hetki kunnes alkoi seinän läpi kuulumaan kun entinen likka huutaa ku keskustorille pysähtyvän Paunulaisen jarrut. EI VITUN VITTU, en tiedä miten teitä muita tilanne söisi mutta siinä vaiheessa tajusin että ehkä parempi laittaa hosselit jalkaan ja lähteä kotiin. No sen verran kauan vaatteiden pukemisessa meni että joutu suht kauan kuuntelemaan sitä voihkintaa jolloin v-käyrä pääs sen verran korkealle, että tulin saunasta pihalle ja tokasin kaverille: "Hei mä soittelen huomenna, ollaan parhaita kavereita ja mä maksan ton oven huomenna". Pari terävää isku sellaseen kerrostalon välioveen, ni oho, sehän meni iha paskaks! Kaveri tuli perässä ja sovittiin homma, ei kai nyt yks likka hyviä välejä pilaa! :D Mutta tarinan opetus on seuraava:

[Jalkaväenkenraali Ehnrooth - imitaatio]

"Hyvä Suomen nuorrrrrrrrisö, älkää ottako olutta. Se aiheuttaa tyhmiä vihanpurkauksia. Kun lyö ovesta läpi, niin ensinnäkin sen joutuu maksamaan ja toiseksi kun kyynervarren raapasee käden mennessä ovestä läpi niin tulee äkkiä reenitauko viikon verran."

Jotenkin tässä kirjottaessa olo helpotti sen verran että syke laski jo alle kahdensadan. Vitun posket, että osaa olla tyhmä. Jos täällä olis sellanen hymiö mikä tunkis omaa päätänsä perseeseen niin laittasin sen tähän. Voi kusi.

Pullalle:

No voi helvetti... aika lumppu se sun exä, toivottavasti ymmärtäis edes hävetä (tuskin). Ymmärrän kyllä sen oven, harmi vaan että sun exä on tod näk mielissään, kun on saanut sut raivostumaan.

:kakka: juttu

Originally posted by IronMind
Mmmm... reidet ja takapuoli... :kuola:
:lol2: Juu, menisikin vain oikeana lihana niihin. Mutta taitaapa mennä kuitenkin taas fläsänä...
Noh, onneksi paino ei ainakaan tämän aamun punnituksella ole muuttunut kuin ~kilon. Onneksi ei tullut joulupossua meikäläisestä viikon syömisellä...

Pulla, katsot vain sopivan sauman tölvästä takas PAHASTI !

Lumpuille ei tarva antaa ARVOA !

Back
Ylös Bottom