Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Jakob
Joopa joo, viimeksi kun tänne kirjoitin vajaa kuukausi sitten niin olin kipeänä. EIkä voi vittu olla totta, että olen taas kipeänä. Tässä on mennyt kuukausi huonolla reenillä. Ei perkele. :itku: :itku:.
Taidatpa olla täälläkin niin paljon pilkattu ns. rintahauis-trendipelle. :urjo:Originally posted by Inspire
Jep, tänään kun kävin salilla kaverini kanssa, joku selvästi pitempään salilla käynyt mies oli jalkaprässissä ja kaksi kaveria siinä vieressä... Ilmeisesti yrittivät ykköstä kun HIRRRRRRMUINEN KARJUNTA kesti ~15 sekuntia.Koko sali kaikui, ja minä ja kaverini olimme hieman :lol2:
Originally posted by CPvamma
Taidatpa olla täälläkin niin paljon pilkattu ns. rintahauis-trendipelle. :urjo:
Originally posted by Jasoni
Vaikka olen useasti huomannut itse ajattelevani aivan samaan tyyliin, niin mikä oikeasti oikeuttaa 250 kiloa penkistä nostava kaverin karjahtelemaan kovempaa kuin 50 kiloa nostavan?

Originally posted by Jasoni
Vaikka olen useasti huomannut itse ajattelevani aivan samaan tyyliin, niin mikä oikeasti oikeuttaa 250 kiloa penkistä nostava kaverin karjahtelemaan kovempaa kuin 50 kiloa nostavan?
Originally posted by Deat
Vääns jaloilla pec deckiä. Meniks se siihen ylösalasin ja treenas sillä reisien lähentäjiä, vai kuinka tuollanen onnistuu?
Eikun se kone oli kombo - deck peck eikä mikään pec deck ja siinä ilmeisesti tehdään reiden ojentajat ja rinnat samalla?Originally posted by Deat
Vääns jaloilla pec deckiä. Meniks se siihen ylösalasin ja treenas sillä reisien lähentäjiä, vai kuinka tuollanen onnistuu?
Originally posted by hani
Samaa mietin kans. ;)
Minoon kyllä ihan kuvitellu, että Ronnie huutelis "Yeah buddy".

Originally posted by Rock^
Testailen ketodieettiä ja paino on laskenu 8 kiloo, mutta tuntuu että laardin määrä ei oo vähentyny kovinkaan paljoa, tai ainakin hiton hitaasti :curs:
:lol2: Juu, menisikin vain oikeana lihana niihin. Mutta taitaapa mennä kuitenkin taas fläsänä...Originally posted by IronMind
Mmmm... reidet ja takapuoli...![]()