g fucking mass....

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja niksi85
  • Aloitettu Aloitettu
töh...kellään kokemusta kyseisestä tuotteesta kun aloin itse juuri viikko sitten ahtamaan.jos joku vois sanoo mielipiteensä ko. tuotteesta ainaski tuoteselostuksen mukaan aika hc staffii.....:david::anssi:

Aika tavallinen gaineri, josta keskustelua täällä on ollutkin jo moneen otteeseen, kuten hakua käyttämällä varmaan huomannet..

Mikä tuosta tekee "hc staffii"?

nii en tiedä onko hc:tä mut kunhan heitin kun nauratti lukee ku niin oikein boostataan lihasmassan kasvua pussin kyljessä...kun en aikasemmin noin pitkää tehon tuoteselostusta ole lukenut mutta kiitos kaikille jotka vastaavat puolesta tai vastaan.

ite en koskis.
Miksi et? Perusteluja jos tuollaisia kommentteja heitellään..

Tuotteessahan siis on heraa, maltoa, pikkusen kreatiinia ja vielä vähemmän glutamiinia. Eli ei mitään eksoottista tai hc:ta.

Jos nyt gaineria välttämättä haluaa, kannattaa ostaa jotain halpaa heraproteiinia ja heittää maltoa sekaan, tulee halvemmaksikin eikä muutu sen huonommaksi.

No sen verran hc staffia on, että ainakin itellä lensi annoksen jälkeen kuraa per*eestä 2 päivää siihen malliin että varmaan jo pyttyäkin hirvitti.. :rock:

No sen verran hc staffia on, että ainakin itellä lensi annoksen jälkeen kuraa per*eestä 2 päivää siihen malliin että varmaan jo pyttyäkin hirvitti..
Se häätyy juua hitaasti.

Kylhä tota 5kg joskus söi, mut se koostumus vaan oli niin paska. Vaahtoutu hemmetisti ja suht kokkareista. Ei todellakaan parasta, mutta ei kyllä ehkä paskintakaan. Ehkä.

Kannattaa melkee sheikkaa enne treeniä jos haluu et on juotavissa treenin jälkee.. menee meinaa aika helvetin kaua ennenkä se vaahtokokkaresörsseli on liuennu juomakelposeks...:urjo:

Tuota tuli litkittyä kun rupesin painoa nostamaan tarkotuksella reilu vuosi sitten. Tasin jonkun 3-5 kplniitä 6kg:n ( aivan, sillon taisi olla 6kg, nyt samaan hintaan 5kg) :eek: vetästä, ja nousihan se paino, e tietenkään yksin tolla, eli toimi mielestäni.

MUTTA: laitoin mailiakin Leaderille siitä, että koko pieneni, ja hinta pysyi samana, silloin ainakin. Ja toinen, miksi juuri lopetin tuon juomisen, oli se että en saanut sitä enää ilman yrjöä alas :D Olivat ilman mitään tekstejä tai muuta infoa vaihtaneet ko. juoman protskun soijaprodeen..joka myöskin on halvempaa, ja edelleen hinta sama, mutta maku jotain ihan sanoin kuvaamattoman paskaa:down:

Kokeile ihmeessä, minä en kokeile enää.

G Massaa tuli kanssa ostettua 5 kilon pussi kun muka halvalla sai. JR:n myyjällä oli ainakin hyvät myyntipuheet, kun kysyin onko hyvän makuista - "maistuu paremmalta kuin Mäkin suklaapirtelö" (kynäniskaa koijataan, kynäniskaa pumpataan...)

Ja paskan marjat. Mulla ei juurikaan vaahtoa eikä paakkuunnu, mutta eipä tuossa silti ole paljoa kehumista. Mua häiritsee eniten se, että koostumuksesta jää jotenkin jauhoinen.

Onko muuten tietoa G Massan aminohappokoostumuksesta, vai onko kyseisessä jauheessa aminoja ollenkaan (glutamiinia lukuunottamatta)?

Olivat ilman mitään tekstejä tai muuta infoa vaihtaneet ko. juoman protskun soijaprodeen..joka myöskin on halvempaa, ja edelleen hinta sama, mutta maku jotain ihan sanoin kuvaamattoman paskaa:down:

Kokeile ihmeessä, minä en kokeile enää.
Itse asiassa havaitsin saman asian aikanaan, paitsi, että ämpärissä myytävässä ei taida olla soijaa kuten 5 kg säkeissä - tai ei ainakaan viime vuonna vielä ollut. Ovatkohan menneet kokonaan soijalinjalle? Ja tosiaan, se soija oli vitun kamalaa.

Mulla saattaa kreatiini aiheuttaa nokkosihottuman tyyppistä iho-oireilua, joten muutenkin taitaa viimeisen purnukan jälkeen ko. tuotteen osto loppua. Ja ihan turhan liian paljon sokeria seassa. Kaloreita sillä kyllä saa aika mukavasti...Mutta niin saa kinuskimunkeillakin.

Kannattaa melkee sheikkaa enne treeniä jos haluu et on juotavissa treenin jälkee.. menee meinaa aika helvetin kaua ennenkä se vaahtokokkaresörsseli on liuennu juomakelposeks...:urjo:
Kannattaa avata se shakerin korkki tai kansi, vaahdot lähtee nopeemmin.

Back
Ylös Bottom