Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo aika WTF toi tunnustus ja sitten heti perään tulee ilmi, että se on kuollut. :DMitä helvettiä Joonatanin faija on homo ja vielä kuollut. Salla ja ipi on kyllä todella outo pari, tosin kukapa vois vastustaa tuota Ipin möreää-barry-white ääntä.
KT200penaRAW pisti kyllä äijän aika äkäseen pakettiin!![]()
Ketä ne oli jotka tulivat kertomaan Paulalle ja Eerolle uutiset?
Ihan ku NGV (ainakin saman näkönen jätkä) ois ollu Miron bileissä, miks meitä muita ei kutsuttu?:jahas:
Niinpä. Kyllä mullekin ois Pepin korkkaamaton rasia maistunut.Hyvä kysymys joka ansaitsee vastauksen.Vaikka mä nyt oon vähän vajaa 30 ni kyl mä olisin siihen jengiin sulautunu.En mä oo mikään kalkkis!:jahas:
Sulla on vuorokausi aikaa perua puhees tai lähetän ninjat sun perään! Peppi on puhdas kuin enkeli.Mistä muuten kaikki ovat päätelleet, että Peppi on korkkaamaton? Eihän sitä voi tietää millainen polkupyörä se oli Lahden aikoinaan.

Huh mikä jakso! Mut toi Salla + Ismo, siis ei saakeli... Ismolla on Sallan ikäsiä lapsia :D Tai lapsi... Hyi oksettavaa. Siis ne kaks!
Tuskin tossa kukaan Sallan runsaita muotoja haukkui vaan lähinnä Sallan ja Ismon ikäeroa ihmeteltiin jos oikein tarkasti lukee.Mitä, tuliko yllätyksenä, että kaikki ihmiset eivät olekaan langanlaihoja muovinaamoja ? Ehkä sun on parasta välillä tehdä muutakin olla pakkiksella.
Mutta joo, Joonatanin roinausrageja odotetaan täälläkin innolla.
Yök tosiaan :D Olihan toki Jarkkokin sellainen vanha patu, mutta jotenkin tyylillisesti Salla ja se sopi kuitenkin toisilleen.Huh mikä jakso! Mut toi Salla + Ismo, siis ei saakeli... Ismolla on Sallan ikäsiä lapsia :D Tai lapsi... Hyi oksettavaa. Siis ne kaks!
Ens viikon aikana, jossei tapahdu niin ikinä en enää salkkareita katso.Veikkauksia koska saamme nähdä KT:n ja Isabellan suudelman. Ite sanoisin tasan viikko.