Deleted member 26417
Mä oon aina ollu huonu tunnistamaan sarkasmia mutta...Vuoden teknisin ottelu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä oon aina ollu huonu tunnistamaan sarkasmia mutta...Vuoden teknisin ottelu?

Luulisin et Frank Mir on vähän turhan aliarvostettu tällä foorumilla. Jätkä on elämänsä kunnossa, veti nogia aivan suvereenisti turpaan ja vetoni aion laittaa myös lesnar 2 matsiin. Tokihan potentiaalia Lesnarilla on, mutta eiköhän Mir lukota sen viimeistään tokassa erässä jonkun Lesnarin poundaamisen yhteydessä. Paras olis jos Mir pudottais ton lihamuurin, niin voitais unohtaa noi lesnar v fedor puheet, koska fedor vetäis brockia dunkkuun nenä valmiiks poskella, kädet sidottuna ja m14 ohimolla![]()
![]()
Mirin lasileuka voi yhtälailla olla historiaa ? äijä teki kuitenki surkeimman comebackin koskaan, josta nyt ilmeisesti johtuu kaikkien pakkislaisten piikittely ja Lesnarin voimien ylistäminen. Kuinka kukaan voi olettaa, että pelkällä voimalla sä pärjäät mustan vyön brassi-äijälle, jos/tai kun matsi viedään maahan ? En oo ikinä uskonu ground£iin tai sen järisyttävään tehoon kenenkään muun ku Fedorin käytössä, kuka nyt on jumalankaltanen missä tahansa asennossa kun aletaan matsaamaan. Lesnari ei tuu koskaan menestymään UFC:ssa odotetun kaltasesti näillä eväillä mitkä sillä nyt on, mun mielestä Mir on kovin HW-ottelija @ UFC ja piste, se todistettakoon vääräks sit kun Brock voittaa, muutoin voi vaieta iäks !
Melvin Manhoefia näkee seuraavan kerran 8. helmikuuta, mikä on todennäköisesti K-1 matsi ja sen jälkeen suunnitteilla Dream 7. maaliskuun lopussa
UFC to open line of gyms for regular folks
UFC on tekemässä uutta aluevaltausta.
Näköjään niillä on omat nettisivutkin.