Tietokonemaailman tyhmien kysymysten kerho

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
Windowsin uudelleen asennuksen jälkeen ei kuulu äänet enää.. logitech s-220 kaiuttimet kyseessä. Alkuperäinen paketti kadonnut ja ei löydy mistään ajureita. Löytääkö joku viisaampi ongelmaan ratkaisun?
Vai voisiko olla ongelma äänikortin ajureissa?

Jos ei ajureita ole niin ei äänetkään kuulu. Mikä äänikortti ja emo?

Pääsin hitaudesta eroon ominpäin, mutta vista valittaa vieläkin windowsin moduulien asennusohjelmasta, ja väittää sulkevansa sen. Mitään eroa en tietokoneen toiminnassa huomaa, ja jonkun tunnin päästä se tekee saman ilmoituksen. Onko tuo joku tärkeäkin asia, vai pelkästään ärsyttävä?

Kuinka saan tekstit toimimaan kun on videoleike ja siihen tekstit, molemmat samassa kansiossa ja samat nimet tiedostoilla (video.avi teksti.sub) mutta silti ei toimi? Vanhalla koneella tein samalla tavalla ja toimi mutta nyt ei enään. Media Player classic on toisto-ohjelmana.

Kokeilin vaihtaa tekstien päätteen txt.:ksi mutta mitään ei tapahtunut. Apuja kaivataan.

Kuinka saan tekstit toimimaan kun on videoleike ja siihen tekstit, molemmat samassa kansiossa ja samat nimet tiedostoilla (video.avi teksti.sub) mutta silti ei toimi? Vanhalla koneella tein samalla tavalla ja toimi mutta nyt ei enään. Media Player classic on toisto-ohjelmana.

Kokeilin vaihtaa tekstien päätteen txt.:ksi mutta mitään ei tapahtunut. Apuja kaivataan.
Koitappa avata ensin video, File -> Open file ja tämän jälkeen File -> Load subtitle ja tähän valitset tekstit. Tai sitten lataat VLC Media playerin jossa on Open File valikossa suoraan valinta teksteille. :)

Yritän tässä kouluhommia tehä koneella mutta toi vitun wöördi vammailee jotain. Kun yritän kirjottaa jotain niin se ilmottaa "Muutosta ei voi suorittaa, koska valinta on lukittu". Ihan sama yritänkö muokata tallennettua tekstiä tai kokonaan uutta. Mikähän lapsilukko tässä nyt on päällä??

Yritän tässä kouluhommia tehä koneella mutta toi vitun wöördi vammailee jotain. Kun yritän kirjottaa jotain niin se ilmottaa "Muutosta ei voi suorittaa, koska valinta on lukittu". Ihan sama yritänkö muokata tallennettua tekstiä tai kokonaan uutta. Mikähän lapsilukko tässä nyt on päällä??

Trial-versio menny umpeen.

Trial-versio menny umpeen.

jaa. Mulla on ollu tää kone melkein vuoden, mutta toisaalta oon vasta viime aikoina käyttäny tota wordia enemmän. Product-keytä toi on kyselly aina eikä sitä mulla missään ole.

e: Saako wordin ja excelin täysiä versioita mistään netistä?? Vai pitääkö hakea kaupasta?

Miksen pääse TitanPokerin englanninkieliselle sivulle? Heittää aina suomenkieliselle.
http://www.titanpoker.com/en Ton jälkeen näyttää menevän aina englanninkieliselle.

jaa. Mulla on ollu tää kone melkein vuoden, mutta toisaalta oon vasta viime aikoina käyttäny tota wordia enemmän. Product-keytä toi on kyselly aina eikä sitä mulla missään ole.

e: Saako wordin ja excelin täysiä versioita mistään netistä?? Vai pitääkö hakea kaupasta?
Laittomana versiona saa.

OpenOffice

Tuossa vastaava ilmainen softa

Nyt ryssin kuninkaallisesti. Menin sorkkimaan system32 kansiota jotta saisin pelin toimimaan, ja kyllähän se pelas, samaten muutkin systeemit. Mutta nyt ei kone suostu käynnistymään uudelleen, menee käynnistettäessä käynnistyksen hallintaohjelmaan ja sanoo järjestelmän rekisteritiedoston puuttuvan tai olevan vaurioitunut. Seurasin toimintaohjeita, muttei auttanu tilannetta yhtään. Pitääkö viedä suosiolla ammattimiehelle vai olisko turha lasku?

Back
Ylös Bottom