Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
voiskohan se stuba järrkkää mullekkin sellasia aineita jolla ton pienen lihan palan sais kaksinkertaseks
Joonatanin käsi ei todellakaan oo mikään pieni, osteriossista huideltu ohi jo ajat sitten. Seuraavaksi lähestyy mitä luultavammin Greg Valentinon mittoja. Mutta onhan Joonataniakin syntholin käytöstä epäilty. Itse en siihen usko, joonatanin jättikäsi on täyttä lihaa :rock:

Siinä olisikin, kun ensimmäisenä Joonatan lähtisi sikabulkille ja Syntholin avulla vetämään kokoa hanskoihin :D Sitten DNP:llä "kevyt" dietti..

No, toivotaan että tuo saliharrastus ei tosiaan lisää Jonskun aggressiivisuutta. Pistää pian saunan päreiksi raivoissaan.

Siinä olisikin, kun ensimmäisenä Joonatan lähtisi sikabulkille ja Syntholin avulla vetämään kokoa hanskoihin :D Sitten DNP:llä "kevyt" dietti..

No, toivotaan että tuo saliharrastus ei tosiaan lisää Jonskun aggressiivisuutta. Pistää pian saunan päreiksi raivoissaan.
Mä taas toivon että Joonatan saisi kunnon agren päälle. Ei ne lihakset miestä tee, toisin kun saunan pistäminen tuhannen pillun päreiks. :rock:
Pärjätäkseen Mirolle, pään sisältä tulee löytyä oikeaa miehistä raivoa.

Karihan sano tänään Isabellalle, että se saa maksaa nyt tekonsa. Oliskohan se maksu sit sitä toosaa.

Kyllä mieki Karille antaisin. Vaikka se kuinka pistäis vituttamaan.

Mitä?

Kyl määki Isabellalle antaisin:D. Ihan satavarma että ne bylsii vielä.

Kyl määki Isabellalle antaisin:D. Ihan satavarma että ne bylsii vielä.

Joo. Isabella on kyllä ihan tajuton kissa. :whip:

Mä taas toivon että Joonatan saisi kunnon agren päälle. Ei ne lihakset miestä tee, toisin kun saunan pistäminen tuhannen pillun päreiks. :rock:
Pärjätäkseen Mirolle, pään sisältä tulee löytyä oikeaa miehistä raivoa.

Siis mun mielestä olis fiksumpaa pitää pää kylmänä ja muistaa syödä ryssät ja treenata penaa ja haukkaa.Ja vasta sitten kun aika olis kypsä nii nuijia miro sätkiväks mössöks.Siis mä tarkotan niinku et takois oikeen pitkään ja hartaasti. :kippis1:

Ainakin kun itse muistelen, niin yleensä salkkareissa on ollut niin että jos kaks ihmistä näkyy samaa aikaa tunnarin aikana niistä on myöhemmin kauden aikana tullut pari :D eli salkkarit ns. spoilaa sen jo etukäteen :D arvasin sen jo siitä ku ne jutteli kentaurissa ja noora kuuli sen puhelimen kautta...

onse muuten hyvä nainen mutta sen koppavuus ja luulo että on muita parempi ärsyttää paljon.
No just tästä syystä KT on Isabellalle juuri oikea rakastaja. Kun Kari näyttää Snobi-Isabellalle, kuinka Pihlajakadulla nussitaan, niin sen leikin jälkeen on leidistä koppavuus kaukana. Se on kuulkaas niin, että KT vie ja naiset korkeintaan vikisee, jos sitäkään. :whip:

voiskohan se stuba järrkkää mullekkin sellasia aineita jolla ton pienen lihan palan sais kaksinkertaseks : D

Kuuluiskohan tää tonne Seksi/Parisuhteet/Deitti-osioon? :hyvä:

Asiayhteydestä irrotettuna toi on vähä karun kuuloista ja minulle tuli likaiseen mieleeni että oot sinisten pillerien tarpeessa. :hyper:

Sori offtopic, jatkakaa. :D

Mää jo innostuin että Pepin päiväkirjassa lukee jotain tyyliin :"en tiiä miten sanoisin tän Sampolle, mutta oon jo kauan halunnu imeä sen sykkivää sausagea", mutta jouduin jälleen pettymään:(

Mitä tapahtu tänää salkkareis? ei kerenny nähä ku piti olla töis, joku ystävällinen tekis tiivistelmän?
Ismo ja Salla menetti palkintonsa ja joutuvat vissii maksaa sen kylpyläloman stellanssille.Kt kehotti Isabellaa maksamaan sen sakot johon muija ei suostunu. Isabellalla oli hiekkaa pillussa oikeestaa koko jakson ajan ja alko pätemään talotaikureille ja hallituksen puheenjohtajalle kämpästä mutta Lasse pisti sille jauhot suuhun niinku Kariki pisti chärdäänille myöhemmin.
sampo ja peppi pussasi ja kun oikea kuolanvaihto oli alkamassa niitte piti lähteemuihi hommii. Lopussa Vera jäi kiinni Pepin päiväkirjan lukemisesta ja Sampo samalla salakuunteli Pepin ja Veran keskustelut ja sai tietää että niillä on joku yhteinen salaisuus.

Back
Ylös Bottom