Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa kun EX-muijasta on tullu ihan täys huora!
Jakaa aika huolettomasti tavaraansa pitkin maailmaa..
Tai oikeestaan säälittää sen puolesta,tommosella touhulla kun saa vallan mainion maineen...:(

tehkää siis kuten minä enkä ole nähnyt tai kuullut ex avokistani mitään sinä päivänä kun muutti pois 9kk sitten..tai no kyllä mä jouduin pari vk siltä huutelemaan digiboxia ja jotai muuta pikku hilpettä mitä yritti kähveltää..rotta saatana. yhteisille tuttavillemme tein myös selväksi etten sitten halua kuulla sanaakaan tästä ihmisestä enää. enkä ole kuullutkaan :) onnellisen tietämätön

Rupee rasittamaan tai no suoraan sanottuna vituttamaan nää samat kuviot ja ihmiset. Pitäisi keksiä jotain uutta ja mullistavaa...:rolleyes:

Vituttaa kun EX-muijasta on tullu ihan täys huora!
Jakaa aika huolettomasti tavaraansa pitkin maailmaa..
Tai oikeestaan säälittää sen puolesta,tommosella touhulla kun saa vallan mainion maineen...:(
Hohhoijaa. Mikä siinä on, että jos nainen jakaa, niin se on täysi horo, :urjo: ja jos mies jakaa, niin on hirvee sonni. :rock:

Nyt jotain rajaa.

Hohhoijaa. Mikä siinä on, että jos nainen jakaa, niin se on täysi horo, :urjo: ja jos mies jakaa, niin on hirvee sonni. :rock:

Nyt jotain rajaa.

tästä juurikin viikonloppuna tuli kaverin kanssa pientä kismaa, frendi pisti neidon kanssa poikki kun ei kestänyt ajatusta siitä et 30v naisella oli ollu yli 30 sexi kumppania :dance:

Mikähän olis Speden oma luku 100 :)

Antoisaa keskustelua, ei paljon tämä kotirouv-, äh siis kotiäiti antanut puheenvuoroa miehelle.

M: Kysyn nyt ystävällisesti, saisinko mä puhua?
KÄ: Et. Kun puhut niin typeriä.

Reilua :D

Ärh, päässä soi Irinan ruikutus kappale. Mä tieeedän tää ei ooo helppoo sullekaaaaan, haluan sut lähelle, mutten eeeettä kooosket. ... Ja vooii kun se riittäisi sullekin, niin tää vois jatkuu paljon helpommin AARGH. Hyi.

Pienet on ongelmat tänään :D

Kyllä se ylätalja niskan taakse on täysin turvallinen liike kunhan sen tekee oikein. Samoin niskan takaa punnerrus tangolla.
Jos ylätaljavedossa napsahtaa vaijeri poikki, toivoo sitä tällöin että veto olisi etupuolelle.

Itellä aikoinaan, silloisen työpaikan salilla irtosi vaijeri kiinikkeestään...onnex veto oli vasta alussa, eikä painoja ollut hirmuisesti. Silti tanko kävi kumauttamassa päälakea...niin ja silloinen veto olisi ollut niskantaakse.
Vedänkin kovat sarjat aina eteen ja joskus...harvoin kevyttä pumppailua niskantaakse.

Tän päivän Radiorockin podcastissa joku nauruterapeutti sanoi että tunnin nauraminen vastaa puolen tunnin salitreeniä tai jotain.. Voi helvetti, jos joku vaikka vetää maastavedon, kyykyn ja penkin puolessa tunnissa (kärjistetty esimerkki), niin ei ole mahdollista nauraa niin kovaa tuntia ettäkö tommosta treeniä vastais.. perkele.

Back
Ylös Bottom