Itselläni oikea ruokavalio??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Cremeza
  • Aloitettu Aloitettu
Noniin eli morjensta vaan kaikille. Olen tässä jo jonkin aikaa lueskellut näitä teidän viestejänne ja nyt uskaltaudun itse kirjoittaa.Eli salilla näitä ruoskia heilutellut jo liki 2v. mutta 3kk aivan tosissaan ja tullut lähes pakkomielle 4-5 kertaa viikossa käyn. Minä 170cm 64kg tavoite 70kg+ kesäksi tietenkin :) Paino kuitenkin tullut tuo 4kg n.2kk:ssa lisää MUTTA

Aamulla n.klo:7.00 2kapselia Omega 3 ja jotain hedelmää ( usein banaani )

Taas aamulla n.klo:8.30-9.00 2 reissaria ja hedelmää

Lounas n.klo:11.00 mitä nyt sattuu lounas ruokalan seisovapöydässä olla tarjolla

Välipala n.klo:13.30 Mammoth 2500 ( 3 mitallista+ vesi >5dl )

Päivällinen n.klo:16.00-17.00 pasta painotteinen ( perus koti safka ) paljon variaatioita :)

Iltapala n.klo: 19:00-20.00 Smoothie jos tulee nälkä vielä illemmalla niin leipää tai jotain.

Kuulostaako hyvältä vai onko korjattavaa? Itseäni kun olen "seurannut" tuntuu olevan tuo aineen vaihdunta hyvin kiivasta vai onko se ihan huuhaata?
Kiitoksia kaikille auttaneille jo etukäteen.:hyvä:

Kaloreita ja etenkin proteiinia aamulle jos haluat kasvaa, reissumiehet ovat aivan yhtä tyhjän kanssa :) Illalla proteiinia ja rasvaa, vähemmän leipää ja hiilaria.

Mun (täysi amatööri) ruokavalion peruskaava on tämä: ruokaa noin joka 3. tunti, puolet lautasesta vähintään kypsentämättömiä tärkkelyksettömiä kasviksia joka aterialla (tuskin tarvitsee selittää miksi?), painon ja aktiivisuuden mukaan proteiinia ja loput kalorit hyvistä rasvoista. On toiminut mulla, massaa on tullut lihaksen muodossa samalla kuin fläsä on kuoriutunut pois.

Mun (täysi amatööri) ruokavalion peruskaava on tämä: ruokaa noin joka 3. tunti, puolet lautasesta vähintään kypsentämättömiä tärkkelyksettömiä kasviksia joka aterialla (tuskin tarvitsee selittää miksi?), painon ja aktiivisuuden mukaan proteiinia ja loput kalorit hyvistä rasvoista. On toiminut mulla, massaa on tullut lihaksen muodossa samalla kuin fläsä on kuoriutunut pois.

Joo about samoilla täälläki mennää.. ei sen kummemmin oo
itekkää katellu. Mut massaa en tolla lähtis hakee ;D

Viimeksi muokattu:
Missä on aamu ja iltapalan protskut? Korvaisin myös reissarit kaurapuurolla ja ottaisin aamupalalt toisen hedelmän pois ja : )

Yleensä en tänne kirjottele mutta tulipa nii mielee tekstistäs eräs tuttu. Tupakoitko?

Heh, nyt 6 päivää ilman kun alkoi tuo tupakin vierotus kuurin eli pillereitä nassuun vaan :hyvä: Kiitoksia vaan kaikille avusta. Aloitin tuon puuron syönnin ja lisäsin duunin ensimmäiseen kahvipaussiin lisää rahkaa.

illallakin kannattaa syödä purkki rahkaa niin saa helposti sitä prodea sinne iltaanki. aamulle kaurapuurosta hiilarit ja illalla hiilareitten tilalle rasvaa. sitten vaa päivällä ihan monipuolista ruokaa mitä nyt on tarjolla

höpsis. Lähetääs tästä:
Aamulla kuituja ja protskuja. Protskujen kanssa aina öjyä, että proteiini läpäisee lihaskalvon. Eli aamupalaksi runsaskuituinen leipä. Välissä broiskun file, tomattia, kurkkua ja muutama öljykapseli. Parin tunnin päästä ehrmannin maitorahka ja pari öljykapselia. Lisäksi kahvi lisäämään mahdollisesti aineenvaihduntaa. Sitten onkin jo parin tunnin päästä päivällisen aika. Itse vedän puolikkaan broiskun ja taas sitä öljyä. Kello 14 kahvilla taas se herkullinen ehrmannin rahka ja öljyä. Työpäivän jälkeen salille. Ennen treeniä t-lusikallinen l-glultamiinia ehkäisemään kataboliaa ja treenin jälkeen palautumisjuoma mikä sisältää sekä hiilareita että protskuja ja l-glutamiinia. Illalla enää pelkkää protskua ja öjyä sen kanssa.
Tässä mun dietti. En lisännyt aerobista liikuntaa ja tällä ruokavaliolla lähti ensimmäisen kahden viikon aikana 5kg. Jatkan diettiä 3kk. Jos meinaa painon putoaminen loppua, niin lisää tähän yhtälöön aerobinen liikunta aamuisin tyhjästä vatsasta, tai treenin jälkeen, kun hiilarit on jo poltettu kropasta.

Back
Ylös Bottom