Gaza live!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja skundi
  • Aloitettu Aloitettu
Kuulostaa tankilta...

Veemäistä kuunnella jonkun pikkulapsen itkua eikä voi mitään tehä:( Nyt muuten rytisee kunnolla.

Veemäistä kuunnella jonkun pikkulapsen itkua eikä voi mitään tehä:( Nyt muuten rytisee kunnolla.
Niin rytisee ja noi on kai niitä miehittämättömiä lennokkeja, jotka tossa taustalla pörrää...

vähä huonot yhteydet tonne ku puskuroi menee koko ajan...

[edit] täähä o mielenkiintosta, metelii kuuluu taustalta...ootellaa millo pamahtaa
[edit2] pari pamahusta kuulu
[edit3] rynkyllä joku ammuskeli pari sarjaa
[edit4] ny ammuskelee ilmatorjunta, semmonen pauke kuuluu
[edit5] taas taitaa ilmatorjunta ammuskella, kääntäis ton kameran sillai et näkis jotaa

Nyt on helvetillinen ralli päällä...
edit : oli selkeää tulitaistelua, mutta nyt ei mitään. 01.43
taas taistelua, minuutti putkeen ammuntaa.. 01.51

Ei oo kyllä mun kamerassa.. välillä pamahtelee yksittäisiä. Vai onko mun streami myöhässä?

Mitvit? Nyt siellä pyörii jotku israelilaiset uutiset. Tuossa muuten kuulee ton aivan järkyttävältä kuulostavan heprean mongerruksen.

Nyt sain tuon ensimmäistä kertaa näkymään. Mutta mitäs perkelettä, sieltä tulee joku onneton keskusteluohjelma, mistä ei saa mitään tolkkua.

Eikö siellä nyt olekaan panssarivaunujen ja pommikoneiden nokkiin teipattu kameroita taltioimaan äksöniä? :(

Nyt sain tuon ensimmäistä kertaa näkymään. Mutta mitäs perkelettä, sieltä tulee joku onneton keskusteluohjelma, mistä ei saa mitään tolkkua.

Eikö siellä nyt olekaan panssarivaunujen ja pommikoneiden nokkiin teipattu kameroita taltioimaan äksöniä? :(
Mulla jäi tuo yöksi päälle, kun nukahdin sohvalle. Aika tasaseen kuului kukon kiekumista...Aika laaja skaala on ohjelmalla...

Tällä hetkellä kovaa pommitusta ja kaupunki liekeissä taustalla

Liitteet

• gaza live.webp
    gaza live.webp
    4,4 KB · Katsottu: 238
  • gaza live2.webp
    gaza live2.webp
    6 KB · Katsottu: 220
  • gaza live3.webp
    gaza live3.webp
    7,3 KB · Katsottu: 237
Back