Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Miten friikkukirjoittajana löytää hommia? Itekki joskus pari artikkelia kirjoittanu, mutta ovat menneet yleishyödyllisiin lehtiin ilmaiseksi.

Miten friikkukirjoittajana löytää hommia? Itekki joskus pari artikkelia kirjoittanu, mutta ovat menneet yleishyödyllisiin lehtiin ilmaiseksi.

emmä nyt ihan virallinen freelancer siis ole. mutta siis ne hommat, mitä teen, teen friikkuperiaatteella tai oon mä yhteen lehteen saanut asemaani jotenkin vakiinnutettua. mut vastaus sun kysymykseen on kova työ ja yritteliäisyys. välillä tulee henkisesti turpiin mut... välillä oon miettinyt, että ois kiva olla freelancer sitten isona, valmistuneena, mutta en tiedä, olenko vielä sitä mieltä. tärkeetä on, että jaksaa olla aktiivinen ja kysellä lehtiin.

Toi http://www.atdhe.net/ on kyllä loistava sivusto! Tässähän menee aika ihan siivillä, kun kattelee hokia sieltä.. Pyssy ansaitsisi kyllä useamman oluen, kun tuon linkin viime yönä heitti!! Jos joskus jossain törmätään, niin meikäläinen tarjoaa sitten ohrapirtelöä niin että riittää..:kippis1:

voi vittu..on nämä yövuorot niin mystisiä..tässä ennättää ihmetellä maailman menoa useaan otteeseen. valvomon ilmastointi vaa humisee taustalla ja ajatuksissaan matkustelee ympäri maailmaa

ni mitenkä että..?

edit: hmm onkohan täällä pakkiksella ketään peruspätevää photoshopin handlaajaa..oon ihan käsi itse ja pitäis vähä saada osviittaa miltä pirssi näyttäis tummemmilla ikkunnoilla ja uusilla vanteilla. kuvat autosta ja vanteista voisin laittaa sähköpostiin..ei mitään ammattilaisjälkeä tarviis olla, kunhan vähä suuntaa antavaa..

Anaheim johtaa 2-1. Hyvä hyvä!!

Vois melkein mennä nyt tempasemaan kanaa ja riisiä naamariin.

Olen aikaansaamaton paska. Salillekaan en päässyt, kun se oli suljettu. Nyt pitäis koulujuttuja tehdä, kiinnostaa kuin kilo irtileikattuja häränvittuja.

miten voi herätä neljä tuntia liia aikasin eikä ees väsytä!?!? ARGH

Helposti. Mulle sattuu muutaman kerran vuodessa, kun koittaa vaihtaa rytmiä vapaa viikolle.
On nukkunu jo päivän ja alkaa nukkuu aikaseen. sit heräilee joskus ihan ihme aikoihin yöllä, eikä väsytä

Helposti. Mulle sattuu muutaman kerran vuodessa, kun koittaa vaihtaa rytmiä vapaa viikolle.
On nukkunu jo päivän ja alkaa nukkuu aikaseen. sit heräilee joskus ihan ihme aikoihin yöllä, eikä väsytä
No viime viikolla mulla oli just tää joka yö. Viikonloppuna tuli taas nukuttua sinne kolmeen asti ni nyt taas rytmi ihan vituillaan... Ei perkele mulle ei sovi tää 24h rytmi kyllä, vois ettiä jonku planeetan jossa vuorokausi kestää vaikka 35h ja muuttaa sinne

vielä vajaa 3h duunia jäljellä..kohta alkaa porukka valumaan töihin ja pitäis muuttua yksinäisestä yökierrosten tekijästä pirteäksi asiakaspalvelijaksi kun porukka tulee kyselemään tyhmiä..vittu..

Anaheim voitti. Jes!!

Reilu tunti vielä ja sitten kotiin käy minun tieni..

Back
Ylös Bottom