Mulle kanssa, en meinaa varannut yövuoroon kuin 2 purkkia Ehrmania.
Sori meni jo
Koitahan jaksaa siel töissä!Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulle kanssa, en meinaa varannut yövuoroon kuin 2 purkkia Ehrmania.
Koitahan jaksaa siel töissä!No vitun sikaSori meni joKoitahan jaksaa siel töissä!

Voi jee. Vähän lomarytmi jääny päälle ja aamulla ois kasiksi koulu. :dance: Pitäsköhän jotain syötävää kehitellä.
Jossain 4D Dokkarissa oli joskus tutkittu miten ihmiset käyttäytyy yötöissä jos simuloidaan päivän juttuja kuten autojen+ihmisten hälinää ulkoa, auringonvaloa yms ja paljastu että vaikka nämä yksilöt oli nukkunu 8h päiväunet niin niiden aivojen ulosanti ei ollu lähelläkään yönsä nukkuneiden tuloksia.
Mitä mieltä pakkislaiset on tästä? Voiko nykyihminen tottua valvomaan yöt japäivät?

Ei ollut vaikea tietää mitä siellä puuhaat. No, kohta sulla hommat vaihtuu ja sit et kerkee enää jalkoja pitämään pöydällä.;)Itseasiassa helvetin hyvin arvattu: puhun puhelimessa ja jalat on pöydällä :lol2:
Onneksi vaihtuu joo, enää ensi viikko jäljellä. Vähän kyllä harmittaa kun en pääse enää arvauskeskukseen pistämään vanhuksia ruotuun!Ei ollut vaikea tietää mitä siellä puuhaat. No, kohta sulla hommat vaihtuu ja sit et kerkee enää jalkoja pitämään pöydällä.;)
Tässä katselen juuri JugiStylea jo kolmatta kertaa uusintana netistä ku on nii paras ohjelma pohjelma.
Viskikolaa parhaillaan maistelen, ei peitä lidlin laittikola halvan skottiviskin järkyttävää makua. Viittisköhän sitä vielä olusen korkata ja painua maate.
Oletko naisen löytänyt itsellesi?yheksän tunnin päivää odottelen. Aivan liikaa kahvia tänään=indica on uneton.
Paitsi aamulla. Sillon en taatusti ole uneton.
e: onnea, mä jo luulin että born to lose on alkanu deekuksi:D
Kiitos. Taidankin repästä pari tequilaa kun sitruunoitakin löytyi :dance: On tää hienoo :lol2:Näköjään oot täyttäny vuosia, onneks olkoot.
Oletko naisen löytänyt itsellesi?

No kun et ole aikoihin käynyt kirjoittelemassa Sinkku-threadiin.Hahaha:D mä:D
Mistäs nii päättelisit et mulla on flaksi käyny![]()