Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen joo. Ei varmasti tuo, ei ne jaksa lähteä ajamaan tänne asti :lol2:oot vissiin myös vartija..eiks vemmi tuo safkaa jos soitat?
Katon just Det - Buf ... Firefox 3 ja toimii, kuin unelma.Mulla ei toimi kuin ääni, kun koitin kattoa Pyssyn linkittämältä sivulta lätkää..:itku:
paska pulju ;)Olen joo. Ei varmasti tuo, ei ne jaksa lähteä ajamaan tänne asti :lol2:
Duunissa IE6 ja tää ei pelitä. Ens yönä pakko ottaa taas oma kone mukaan, niin pystyy jotain kattelemaan.Katon just Det - Buf ... Firefox 3 ja toimii, kuin unelma.
On joo. Onneksi vaihtuu firma kohta ;)paska pulju ;)
On joo. Onneksi vaihtuu firma kohta ;)
Voi olla, mutta vihdoin pääsen tekemään sellaista kohdetta, mitä alun perin olen halunnutkin tehdä. Vituttanut istua kaikissa perkeleen respoissa puhaltelemassa muniin.Sama paska, eri paketissa.
Voi olla, mutta vihdoin pääsen tekemään sellaista kohdetta, mitä alun perin olen halunnutkin tehdä. Vituttanut istua kaikissa perkeleen respoissa puhaltelemassa muniin.
Onneksi sentään huomenna (nii tänää) illalla tulee Jugi Style. Sitä odotellessa podotellessa.
Ai saatana, se pitää muistaa! Jugi Pugi.

Jahas, skeba laulamaan --> rock band